Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt mua!

Vierailija
18.09.2009 |

Kysyin tätä jo toiseltakin palstalta, mut kaipaan lisää apua!

Olen kärsinyt pahasta henkisestä ahdistuksesta 6viikkoa kohta, pahoja pelkoja jne..

Samalla meni ruokahalu täysin, olen väkisin syönyt, laskin että reilusti alle 1000kilokaloria/päivä, en mitään herkkua kuten ennen jne.

Sitten menin saikun jälkeen töihin ja kaikki huomauttelee mulle laihtumisesta! Nyt ahdistus alkanut uusiksi ja pelkään että mulla joku vakava sairaus jonka takia laihdun!

Näkyykö 7kg pudotus muka noin ulospäin ja voiko tuommoisella syömisellä olla laihtunut noin paljon??

Auttakaa, olen ihan paniikissa. Lääkärillä ravannut useasti, niiden mielestä mulla paha psyk.oireilu.

Joskus tullut verta ulostaessa, pukamia on ja niiden piikkiin se laitettu, nyt epäilen jos onkin suolistosyöpä??

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin muistan ylihuolehtivaisuutta kun heitteille jättöä. Olen nytkin vanhempieni kanssa erittäin läheisissä väleissä. Voi tietty olla että kaikkea ei muista.

En ole lukenut tuota kirjaa..

Vierailija
22/80 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten - ylihuolehtivaiset vanhemmat tutkitusti tuottavat pelokkaita lapsia. Vanhempi on ylihuolehtivainen sen vuoksi, että hän itse pelkää niin paljon. Tuo pelko siirtyy helposti jälkipolveen, koska lapsi vaistoaa, että elämässä on niin paljon pelättävää.

On suuri elämisen taito oppia, että elämä kantaa. Vaikka mitä tapahtuisi, niin elämä kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten - ylihuolehtivaiset vanhemmat tutkitusti tuottavat pelokkaita lapsia. Vanhempi on ylihuolehtivainen sen vuoksi, että hän itse pelkää niin paljon. Tuo pelko siirtyy helposti jälkipolveen, koska lapsi vaistoaa, että elämässä on niin paljon pelättävää. On suuri elämisen taito oppia, että elämä kantaa. Vaikka mitä tapahtuisi, niin elämä kantaa.

Pitää lukea tuo! Jos taas joskus pääsis tässä eteenpäin tai edes syötyä.

Vierailija
24/80 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se psykiatri jotenkin auttaa, olen meinaa aika toimintakyvytön nyt.

RAvaan puntarilla kun hullu ja suren. En voi jotenki uskoa että noin paljon (7kg) voi tippua tosta vaan:/

Vierailija
25/80 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko aina syömään lääkkeitä ja käymään terapiassa?

Vierailija
26/80 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään taas huono päivä, aamusta alkaen ahdistava olo:(

En ole saanut syötyä koska nälkä meni "ohi" enkä päässyt syömään juuri sillon ku oli näläntunne.

Selviääköhän tästä ikinä? ap

Vierailija
27/80 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin miten ap. selvisi ja mitä kuuluu tänä päivänä :)

Vierailija
28/80 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärsyttävä jankkaaja mutta alan olla henkisesti ihan loppu.

Sanokaa nyt joku kuulostaako syövän oireelle tää painoasia.

Eli pari kk olen ollut ahdistunut ja huolissani, nyt 3viikkoa syönyt cipraa 15mg annostuksella ja paino tippunut noin 3kg vaikka söin juuri muutaman päivän kunnolla!!

Olen aivan paniikissa ja itsetuhoajatukset käy jo mielessä, nyt olen reilu vuorokauden ollut ihan ilman ruokaa pelon takia. Olen vaan nukkunut ja haluaisin vaan nukkua.

Vierailija
29/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostutin just yhden kaverin jankkaamisellani:O

Kaikkien mielestä olen laihtunut kriisini aikana enkä ennen sitä vaikka niin luulen. ap

Vierailija
30/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on se psykiatri? Älä nyt enää odottele sitten montaa päivää. mielenterveyden kanssa ei tule leikkiä. Hoitamattomana toi pahenee ja riski jopa psykoosille kasvaa.

Vierailija
31/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten toisaalta tiedä auttaako sekään. Pelkään laihtumista joka tapauksessa:(

Vierailija
32/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin se sun pelko vähenee yksin märehtimälläkään. mikä siinä laihtumisessa on niin pelottavaa? oletko sä jo selvästi alipainoinen?

Vierailija
33/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa se, että ois vakava sairaus joka laihduttaa. Sen seurauksena saan hyvin heikosti syötyä. ap

Vierailija
34/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla että syö ja yritä lihoa?

Vierailija
35/80 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää olen syönyt kunnolla ja vaaka näyttää että reilu kilo olisi tullut lisää.

Eikö pitäs jo enemmän olla tullut, jos ei syövästä kyse??

Vierailija
36/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei voi syödä siksi että on niin ahdistunut + on luulotautinen ja uskoo omaavansa kaikki sairaudet, niin kukas muu se silloin auttas.

Miksi anorektikot käy psykiatrilla? Siks et psykiatri sanos niille syö ja yritä lihoa????

Vierailija
37/80 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oot saanu nostettua painoa.

älä hätäile itsellä oli joskus tällainen ettei vaan ollut nälkä ja ikäänkuin "unohdin" syödä.

täytin mahani kahvilla sen enempää miettimättä ja illalla nukkumaan mennessä tuli aina mieleen että hupsis enpäs ole tänään vissiin syönytkään mitään.

silloinkin kun tuli nälkä niin otin kauhean annoksen mutta parin lusikan jälkeen pyörittelin vaan sormia kun se ruoka etoi ihan kauheasti.

en tiedä mutta jotenkin se alkoi taas luistaa se syönti kun väkipakolla istuin pöydässä niin pitkään että se lautanen oli tyhjä tai edes puoliksi syöty.

Syö samaan tahtiin.

Joillakin kilot voi tulla hitaasti takaisin ja tuo on ihan normaalia että 4 päivässä yksi kilo tullut tai oikeastaan aika hyvin kun olet niinkin paljon saanut tuossa ajassa takaisin!

En usko että mistään syövästä kannattaa sinun edes puhua

Vierailija
38/80 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei voi syödä siksi että on niin ahdistunut + on luulotautinen ja uskoo omaavansa kaikki sairaudet, niin kukas muu se silloin auttas. Miksi anorektikot käy psykiatrilla? Siks et psykiatri sanos niille syö ja yritä lihoa????

Onhan se niinkin tietysti. Toisaalta anoreetikot eivät kovin helposti psykiatrille mene.

Vierailija
39/80 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyhmänä vaan odottanut että heti tulisi kilot takaisin:/

Tänään ei taas maistu ruoka kun alkoi tuo masentamaan, kiva kierre siis..ap

Vierailija
40/80 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoisena, tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi