Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko jonkun muun milestä tuo Vesa-Matti Loiri jotenkin todella karismaattinen? ov
17.09.2009 |
Katsoin äsken tuon Mansikkapaikan ja teki kyllä jotenkin vaikutuksen. Tuollainen vanha, ylipainoinen, rupsahtanut äijä! Jostain syystä siis vetoaa enemmän kuin keskiverto parikymppinen nulikka:) Olenko ihan pervo?
Kommentit (22)
Vesku on samanikäinen kuin oma isäni.........
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mielestäni hän näyttelijänäkin on joka roolissa samanlainen. Miksi häntä niin kauheasti aina kehutaa.