Harriet:
Kommentit (87)
en ottanut viestiäsi mitenkään pahasti. Itseasiassa ajattelin,että osaatpa kauniisti kertoa mielipiteesi,siis sillä tavalla ettei siitä voi suuttua=)
Joten sun sukulaisella on sitten parantamisen armol. Kuitenkin Jumala päättää loppupeleissä paraneeko kyseinen henkilö.
Tosin seuraavan kerran, kun olen erikoisen väsynyt, niin sitten tulee taas sellaista tekstiä, että myöhemmin kadun. Kun innostun liikaa, tulee kiire ja väsymys painaa, kirjoitan ihan juuri niin kuin ensimmäinen ajatus tulee mieleen ja silloin tulee kirjoitettua aika pahastikin.
Kiva, että joskus tulee kirjoitettua mukavastikin.
Tämän lahjan saivat ainoastaan 120 jumalan kansaan kuuluvaa helluntaina
vuonna 33, Paikka oli Jerusalem.
Löytyy raamatusta tämäkin: Apostolien teot 2 luku kokonaisuudessaan.
tepsuttaja:
Tämän lahjan saivat ainoastaan 120 jumalan kansaan kuuluvaa helluntaina
vuonna 33, Paikka oli Jerusalem.Löytyy raamatusta tämäkin: Apostolien teot 2 luku kokonaisuudessaan.
Linkistä jonka kielilläpuhumista koskien annoit, kävi ilmi, että kielilläpuhuminen voi tapahtua jollakin jo olemassa olevalla kielellä - eli vaikka suomalainen alkaa yht' äkkiä rukoilemaan ymmärrettävällä saksalla, vaikkei saksaa olisi ikinä oppinutkaan??? Voiko tuo olla totta? Tunnetteko tällaisia tapauksia??
mutta olenkin muslimi;)
Tuli vaan mieleen sellainen kysymys, että miksi ihmeessä Jumala haluaisi ihmisen puhuvan kielillä? Siis puhuvan jotakin sanoja vieraalla kielellä edes itse ymmärtämättä mitä ne tarkoittaa? Kuulostaa suoraan sanottuna hullulta minusta...tai ehkä ymmärsin koko asian väärin:)
försti:
Linkistä jonka kielilläpuhumista koskien annoit, kävi ilmi, että kielilläpuhuminen voi tapahtua jollakin jo olemassa olevalla kielellä - eli vaikka suomalainen alkaa yht' äkkiä rukoilemaan ymmärrettävällä saksalla, vaikkei saksaa olisi ikinä oppinutkaan??? Voiko tuo olla totta? Tunnetteko tällaisia tapauksia??
mariam-83-:
mutta olenkin muslimi;)
Tuli vaan mieleen sellainen kysymys, että miksi ihmeessä Jumala haluaisi ihmisen puhuvan kielillä? Siis puhuvan jotakin sanoja vieraalla kielellä edes itse ymmärtämättä mitä ne tarkoittaa? Kuulostaa suoraan sanottuna hullulta minusta...tai ehkä ymmärsin koko asian väärin:)
Juu en mä tiiä ainakaan mitä mä puhun:D, mutta Jumala tietää ja mua helpottaa:). Sit yks hyvä pointti tässä on kans! Paholainen ei tiiä mitä mä puhun, mutta Suomeahan tää per..ymmärtää://(ja muut kielet)
Reiki ei ole raamatullista? Eikö raamattussa ole paljon reikkaamista? Reiki kuvaillaan raamatussa hyvin useasti. Johtuneeko kääntäjistä etteivät he ole löytäneet asialle sopivaa synonyymia? Reiki tietysti on ikivanha, vanhempi kuin raamattu, mutta länsimaissa hyvin nuori asia.
Jeesus ei ollut ainut parantaja, vaan häntä ennen oli jo muita jotka tekivät samoja tekoja.
Reiki infosi ei ole päivitetty koska siinä on virheitä.
Hoidettava saa parantavaa energiaa hoitajan välityksellä ei hoitajasta. (ei peräisin hoitajasta). Energia virtaa hoitajan käsien kautta. Se on universaalista energiaa " korkeampaa voimaa" .
Tieteellinen fakta on myös se että ihmisessä on energiaa ja se energia voidaan myöskin mitata.
tuhve:
Reikin opettajat sanovat, että ihmisessä on energiaa, joka voi toiseen siirtymällä parantaa. He sanovat, että tätä samaa energiaa Jeesuskin käytti parantamiseen.Reiki ei siis hyväksy Jeesuken jumalallista puolta ja sitä, että ihmeet tapahtuvat Jumalan nimessä. He uskovat vain ihmiseen ja ihmisen kaikkivoipaisuuteen.
On olemassa parantamisen armolahja ja se toimii. Mm. Pirkko Jalovaara ja Seppo Juntunen ovat saaneet tämän armolahjan. Mutta he toimivat Jumalan nimeen ja tunnustavat Jumalan toimivan heidän kauttaan.
Ilmeisesti et ole kristitty?
Kuitenkin kristityt uskovat siihen, että Jeesus on Jumalan poika ja Jumala samassa persoonassa. Hän teki ihmetekonsa, koska hän oli ja on Jumala.
Ihmisessä voi olla jotain energiaa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen ihmetekojen kautta.
Nykyään kristittyjen tekemät ihmeparantamiset tapahtuvat Pyhän Hengen eli Jumalan voimasta. Ihminen ei niitä itse tee, eikä mikään ihmisessä vaikuttava voima. Jumala tekee ihmeet ihmisen kautta. Se yksi ja ainoa Jumala, joka on olemassa ja joka tuli maailmaan Jeesuksen muodossa.
Tietysti ei-kristityn on näitä asioita vaikea ymmärtää ja on helppoa summata Jeesus kaikkien muiden jumaluuksien kanssa samaan syssyyn. Pitäväthän hindutkin Jeesusta yhtenä jumalanaan.
Siksipä ensin on toisen kuultava ja uskottava pelastusoppi eli Jeesuksen asema kristinuskossa ennen kuin lähden tämän toisen kanssa asiasta keskustelemaan.
Sinä vaivut kevyeen transsiin ja transsihan tarkoittaa tietoisuuden tilan muutosta. Transsiin vaipuminen on harjoituksen tulos. Kyky vaipua transsiin vaihtelee. Toiset vaipuvat siihen helpommin, kun toiset taas vaativat enemmän harjoitusta. Rukous, muusiikki, rituaalit jne... helpottavat transsiin vaipumista. Transsi ei ole mikään seitsemäs ihme, vaan on todettu, että jokainen ihminen vaipuu tietynlaiseen transsiin esim. ennen nukahtamista. Kielilläpuhuminen on usein " ei mitään kieltä" jota kukaan ei ymmärrä ja on vain toiveajattellua ihmisen mielessä, riippuen siihen mihin kukin uskoo. Transsi/kielilläpuhuminen on myös tooooooooooosi vanha asia. Vanhempi kuin raamattu
En ole kristittyy en ole oikeastaan mitään. Yritän nähdä asiat kokonaisvaltaisesti historiaan nojautuen. Ihmisen mieltä pohtien.
Raamattu ja kaikki muut helvetilliset uskonnot " tökkivät" minulle tosi pahasti. Syystä että ne rikkovat yk:n ihmisoikeuksia vastaan. Ei tarvitse olla suuri järjenjättiläinen, kun ymmärtää tämän. Esim. raamatussa näitä kohtia on kymmeniä ehkä satoja.
Ihmisen oikeus olla samanarvoinen edusti hän sitten mitä uskontoa tahansa romuttuu näissä opeissa. Ihmisellä ei ole oikeutta valita uskontoaan, vaan hänet pakotetaan uskomaan tietyllä tavalla. Jos hän ei siihen suostu joutuu hän ikuisesti kidutettavaksi. (tämä oli vain yksi esimerkki)
Minun jumalani ei ole sellainen...se on minun silmissäni selvä näky.
Anteeksi jos loukkasin jotkani teistä.
Ande:
Sinä vaivut kevyeen transsiin ja transsihan tarkoittaa tietoisuuden tilan muutosta. Transsiin vaipuminen on harjoituksen tulos. Kyky vaipua transsiin vaihtelee. Toiset vaipuvat siihen helpommin, kun toiset taas vaativat enemmän harjoitusta. Rukous, muusiikki, rituaalit jne... helpottavat transsiin vaipumista. Transsi ei ole mikään seitsemäs ihme, vaan on todettu, että jokainen ihminen vaipuu tietynlaiseen transsiin esim. ennen nukahtamista. Kielilläpuhuminen on usein " ei mitään kieltä" jota kukaan ei ymmärrä ja on vain toiveajattellua ihmisen mielessä, riippuen siihen mihin kukin uskoo. Transsi/kielilläpuhuminen on myös tooooooooooosi vanha asia. Vanhempi kuin raamattu
On sulla Ande hyvä mielikuvitus. :D
Riippuu varmaan katsantokannasta kenellä se hyvä mielikuvitus on ;D
eriuskoiset;), kun TOTUUS valkenee ennen pitkää ja Jeesus seisoo viimeisenä multien päällä :)
Siitä asiastahan voisi kinastella vaikka lopun elämää, kuollessahan se totuus tosiaan paljastuu, mutta kun ottaa huomioon miten paljon maailmassa on eri elämänkatsomuksia niin onpa jännä nähdä mikä on se oikea lopputulos. Ei se ole niin sanottua, että juuri kristityt ovat oikeassa. Paitsi tietysti juuri teidän mielestänne :D Mutta muut ovat sitten ihan toista mieltä :)
Ihanaa muuten tuo uhkailu harriet:-D niin tyypillistä kristityille. Mainitsikin jo aikaisemmin noista ihmisoikeuksista. Huonostihan tässä käy, ei voi mitään. Lohdutukseksi kuitenkin, etten ole pyrkimässä kristittyjen taivaaseen.
ps. transsista löytyy myöskin faktaa, jos minuun ei ole uskomista.
Ja se että Tuhve saa minut hymyilemään ei johdu hänen elämänkatsomuksesta vaan itse persoonasta:) Hymyni ei ole ivaa vaan merkki siitä että pidän ihmisestä
Minulta on varmasti sitten jokin viesti jäänyt välistä, vaikka seuraankin tätä palstaa aika usein. Ensin oli juttua käsillä parantamisesta ja Harriet sanoi, ettei sellaista ole. Silloin ajattelin, että sama se, miten sen parantamisen armolahjan ilmaisee, joten en ottanut juttua kovin vakavasti.
Sitten luin sen linkin, missä puhuttiin reikistä ja silloin jotenkin ajattelin, että kirjoitit sukulaisesi harrastavan reikiä. Oikeastaan tässä vaiheessa vähän vilkuilin viestejä alaspäin, mutta en suoraan osannut yhdistää sitä linkkiä sinun viesteihisi.
Ymmärsin siis koko jutun väärin. Mutta tästähän tulikin jo minun kantani selville:
Parantamisen armolahja on olemassa ja se toimii vielä tänäkin päivänä.