Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYÖPAIKKAKIUSAAMINEN JA IRTISANOUTUMINEN

Vierailija
13.09.2009 |

yritin liiton sivuilta katsoa infoa,mutta enpä löytänyt etsimääni.

siis jos joku osaisi valaista,miten toimia tällaisessa tilanteessa:

työpaikalla olo on yhtä helvettiä ja on tehty epäsuorasti selväksi, että mun pitäisi vaihtaa maisemaa. nyt on mitta tullut täyteen, kun pelkkä töiden ajatteleminenkin saamut voimaan huonosti.

voinko siis sanoa itseni irti ilman, että joudun olemaan irtisanomisaikaa töissä? irtisanomisajan palkanhan siinä kai menettää? mutta toisaalta sekään ei ole niin suuri menetys, kunhan vaan pääsen pois sieltä.

mulla on jo toinen työpaikka katsottuna, jota olen tähän asti tehnyt sivutoimisena, mutta mahdollisuus olisi suurempaankin tuntimäärään, joten ihan tyhjänpäälle en jäisi.

liiton päivärähoissahan taitaisi olla 3 kk:n karenssi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pomon.

Kiusaaminen ei ole millään työpaikalla sallittua.

Olen hoitanut työpaikaltani yhden mulkun pompottajan ulos.

Jokasella pitää olla rauha tehdä työnsä.

Sinuna hankkisin saikkua jos ei töihin jaksa enää lähteä ja olo on kamala. Samalla ilmoitat vaikka soittamalla että työmaalla tapahtuu kiusaamista ja olet sen takia sairaslomalla.

Eli reippaasti saikkua hakemaan ihan lääkäriltä ja sen jälkeen ilmoitat pomolle ja liitonmiehelle ja mahdollisesti vielä työsuojeluvaltuutetulle.

Täysin väärin on että sinä hyvä ihminen kärsit suotta mulkvistista ja lähtisit jopa työstäsi.

Vierailija
22/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse mukana. joskus sanoikin, et hae saikkua, jos et kestä töissä olla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pitämättömiä lomapäiviä. ap

Muutenhan sinulla on vähintään ne huhtikuusta kertyneet lomapäivät.

Vierailija
25/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en tiedä,mahtasko niitä saada nyt pitää.

ap

Vierailija
26/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et sinä itse sitä voi päättää, että tässä avaimet, en tule enää tänne töihin, ei tartte maksaa palkkaa.. Sulla on irtisanomisaika varmaan sen kaksi viikkoa ja luulen, että työnantaja sen määrittelee, tarvitseeko sinun sinne mennä vai ei. Johan olisi markkinat, että työntekijä voisi tollaisen asian päättää.. Joissain paikoissa joutuisi liikkeen tms. pahimmassa tapauksessa pitämään kiinni, joten tuskin toimii ihan noin helposti.

Millä ihmeen konstilla työantaja hänet voisi sinne PAKOTTAA? Hakea poliisin kanssa aamulla kotoa??

Vierailija
27/27 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuajaksi. Ei tarvi mennä enää koskaan sinne. Tiedän, pelkurimaista ja vastuutonta. Itse jouduin siihen pisteeseen kerran, että en vaan pystynyt enää menemään töihin. Olen ylempi toimihenkilö, akateemisesti koulutettu ja olin ollut alani töissä 16 vuotta, kun oikeasti vaan pää pamahti. siihen asti olin ollut tyypillinen kiltti tyttö, joka vaan hammasta purren istui työpaikalla sairaana ja terveenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän