kuinka pitkät pitää omien hiusten vähintään olla että voi laittaa HIUSTENPIDENNYKSEN?
siinähän se tulikin. Siis haaveilen pidennyksestä ja kiinnostais tietää että paljonko pitää kasvattaa ennen kun pidennyksen voi laittaa? Mulla ns.lyhyt malli nyt hiuksissa.
Kommentit (2)
ollut nyt n.1,5v
uudelleenkiinnitys n.7vkon välein
oma hius oli pätkitty polkkamalli kun ekan kerran laitettiin. nyt hiukset yli harteiden, enää ei erota omaa ja pidennystä
suosittelen ommeltavaa, oma hius ei yhtään kärsi
käy kysymässä hintoja useammassa paikassa, mulla pidennys maksoi 70e puoli punttia, kiinnitys+leikk+väri yht. 70. eli hius kestää n.puoli vuotta, 7vkon välein kiinnitys, väri ja mahd. leikkaus 70e. sanoisin että ei kallista
nyt kun oma hius pidempi niin laitettiin koko puntti tukkaa eli maksoi 140e. ja ostin vielä pidennyksille tarkoitetun hoitosarjan; shampoo, hoito ja hoitosuihke, 35e
millä taktiikalla pidennyksen laittaa. Teippipidennys, sinetit jne.
Mulla oli lyhyt polkkatukkamalli, kun laitettiin pidennys. Kesti kuitenkin vähän kauemmin, ennen kuin pidennys istui oikeasti oman hiuksen sekaan ja näytti aidolta.
Yllättävän lyhyeenkin hiukseen saa siis pidennyksen kiinni, mutta miltä se sitten näyttää, on asia erikseen.