Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Totuuden hetki-ohjelma

Vierailija
12.09.2009 |

ja siinä se Mikael. Oliko se tummaihoinen vai ihan valkoinen? Jotenkin jäi hämäämään.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta näytti osin tummaihoiselta, mix.

mINUSTA YLEISÖN OLI IHAN TURHA BUUATA KUN SANOI OLEVANSA RASISTI YM. OLISI SUURIN OSA HEISTÄKIN 20 000€ TAKIA KERTONUT TOTUUDEN!

IHME KAKSINAAMAISUUTTA

Vierailija
2/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä ketään oikeasti teoillani syrji. Ajattelen kuitenkin esim. mustalaisista pelkästään negatiivisia asioita.

Jos ajatellaan ihmisen alkuhistoriaa, oli se turvallisuustekijä vierastaa muiden heimojen jäseniä ja ihmisiä, jotka eivät puhuneet samaa kieltä. Ehkä voidaan siis sanoa, että kyseessä on myötäsyntyinen ominaisuus josta nyky-yhteiskunnassa pyritään oppimaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä aika iisejä kysymyksiä ja yks osiohan käsitteli ainoastaan suhtautumista ulkomaalaisiin jonka olisi voinut kuitata sillä yhdellä kysymyksellä; oletko rasisti.

Vierailija
4/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisaaltahan se on ihan kivaakin katsoa, kuinka typerä toinen onkaan, mutta toisaalta kun kuvassa näytetään tunti sitä samaa naamaa, joka kysymys kysymykseltä paljastuu vaan idiootimmaksi, niin kyllä se naaman katsominen alkaa jo ällöttämään.

Vierailija
5/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tietenkään kukaan normaalisti halua myöntääkään olevansa rasisti, mutta täytyy munkin sanoa, että vähän olen minäkin, vaikka pyrin kaikin tavoin peittämäänkin syvimmät ajatukseni aiheesta. Mä vieläpä toimin työssäni kansainvälisissä asioissa, joten voisi olla, että munkin kohdalla tuohon tartuttaisiin, jos totuuden hetkessä olisin.

Vierailija
6/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se "kutsuisitko muslimin kotiisi illalliselle?" Se minusta paljasti eniten tuon ihmisen rasistisesta ajatusmaailmasta. Muslimi kuin muslimi, niin kotiinsa ei kutsuisi. Voiko paljon enempää rasistinen olla? Ja se selittely kysymyksen jälkeen ei mennyt läpi ollenkaan. Minä kutsuisin mukavia ihmisiä, oli ne sitten minkämaalaisia hyvänsä.

Se, että on kieltänyt lapsiaan leikkimästä ulkomaalaisten kanssa ei mielestäni ollut paha. Kyllä minäkin saattaisin kieltää lastani leikkimästä ulkomaalaisen tai suomalaisen kanssa jos katsoisin leikkien olevan epäsopivia lapsellemme. Se mistä maasta leikkikaveri on, ei minulle ole merkitystä.

Ja se, että "oletko rasisti?" Ei sekään ollut mielestäni ollut niin paha. Kaikki ovat jossain määrin rasisteja, myöntävät he sitä tai eivät.

Ääliön kuvan se äijä itsestään antoi joka tapauksessa.

Vierailija
7/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosi jännää odottaa että onko vastaus totta vai ei... Olipa tosi jännää arvella että mitä henkilö vastaa "oletko rasisti", "oletko katsellut Paulaa sillä silmällä".

Aivan järkyttävän hölmö ohjelma. Jopa BB on parempi.

Vierailija
8/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo menis puolessa tunnissa, eikä olis sitten niin pitkästyttävää. Nyt tosiaan puolet ajasta on vain sitä odotushyminää hmmmmmmmmmmm.

Vierailija
9/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäks ja vaimo vaan hymyili, kun ei olisi hällä ollut kaikki inkkarit kanootissa. Mutta niinhän äijä totesikin, että haluaa heikon naisen. Karsetus, mutta rehellinen sinänsä, joten rahansa ansainnut. Siskoa hävetti kylläs aika paljon...

Vierailija
10/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on niin pikkurahan tarve, että haluaa itsensä ja läheisensä häpäistä jonkun kuppasen kahenkympin takia, niin antaa palaa. Kiva naureskella ihmisen tyhmyydelle ja työnantajahan häntä onkin kiittänyt...

Vierailija
11/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinänsähän voisi olla kun noin "rasistinen" olisi. Aika useinhan se koira älähtää johon kalikka (vaikka pikkasenkin) kalahtaa.

Vierailija
12/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan väärää julkisuuskuvaa Ibarille.

Vierailija
13/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytti ulkomaalaiselta, mahd.mulatti, ja kuitenkin oli rasisti. Jotenkin koomista.

Vierailija
14/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sen äiti ei oo kertonu sille kuka sen isä on..? Eli saattas ollakki ulkomaalainen.

Vierailija
15/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan väärää julkisuuskuvaa Ibarille.

No ei tuota voi verrata mihinkään Kiesiin. Varmana vain naureskelevat IBM:llä ko. hommalle. Itse en ainakaan pomona antaisi potkuja.

Vierailija
16/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisti mietityttämään. minusta sen isä olisi mahdollisesti ulkomaalainen..? jotenki ihmetytti ku oli niin paljon niitä "rasisti" kysymyksiä ja se itsekin vaikutti ulkomaalaiselta tai ainaki puoliksi.

:)

Vierailija
17/48 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilön ja kenkää sai.

Vierailija
18/48 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla töihin päästyäni kuulin, että kyseessä on EX-kollegani. Eli viikate viuhahti ja verokorttia vilautettiin...

Vierailija
19/48 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sen äiti ei oo kertonu sille kuka sen isä on..? Eli saattas ollakki ulkomaalainen.

Eipä kaveri antanut miehen vastata kysymykseen, että palkkaisitko ulkomaalaistaustaisia töihin.

Syrjintää...

Vierailija
20/48 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kai nyt jokainen saa päättää ketä kutsuu kotiinsa!

Minä en kutsu omaa veljeäni ja siltien mielestäni ole rasisti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme