Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤ TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ¤¤¤¤

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosta Korka ryhmän perustamisesta. Sinne liityin minäkin ja odottelen sit vaan hyväksytäänkö mut mukaan.. ;o)

Uutukaisille jälleen tervetuloa mukaan. Meitä onkin jo valtava määrä. Miten siellä toukokuussa mahdutaan synnäreille.. ;o9 Vaan jos vanhat merkit paikkansa pitävät - ja sinne asti nyt päästään - niin tämä toukka syntynee huhtikuun puolella..

Tänäänkin pitäisi vielä jaksaa töitä tehdä, ei kyllä meinaa löytyä enää energiaa loppuviikosta. Vaikka eilenkin olin töihin mennessä ihan känkkäränkkä-fiiliksellä ja uupunut, mutta töitten alkaessa tulikin iloa ja puhtia! Onneks mulla on niin energisoiva ja ihana työ.

Lumine 5+5

Vierailija
102/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä toukokuussa vauvansa saavia näyttäisi olevan "aikas" paljon :) Ja mahtavaa, että on näin aktiivinen kirjoittelijajoukko jo tässä vaiheessa! Pakko tunnustaa, että itsekin olen käynyt lukemassa viestejänne jo vauvakuumeenkin puolella, mutta nyt rohkaistun itsekin kirjoittelemaan :)

Olen siis 28-vuotias, mieheni on 30 ja meille olisi näillä näkymin syntymässä kolmas lapsi 17.5.10. Jännitetään miehen kanssa jo kovasti, että saadaanko sattumaan samalle synttäripäivälle, kuin kaksi aiempaa :) Isot siskot ovat syntyneet molemmat 10.5, toinen vain vuonna 2004 ja toinen 2007. Syklihän jatkuisi tosi mukavana, jos tämä syntyisi vielä 2010 =D

Minäkin kävin kirjaantumassa tuonne Multiply:n sivuille. Neuvottehan, miten sitä vielä käytetään :) Ryhmän löysin, siihen se sitten jäikin :)

Aurinkoisin pakkasterveisin,

Ärmätti ja Murmeli rv 5+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärmätti: Liity siihen toukokuuntoukat ryhmään ja jossain vaiheessa sut hyväksytään ryhmään ja voit alkaa kirjoittelemaan siellä. En tiedä onko ryhmän perustaja vieläa kerennyt hyväksymään jäseniä.

ON. eilen oli illalla krapulainen olo mutta se meni ohi. Tässä odotellaan nyt sita 12 viikon ultraa etta sais tuon lasketun ajan oikein, koska lääkäri laski sen 28 paivan mukaan. Minä en ole menossa varhaisultraan ellei jotain vuotoa tule. Ultra maksaisi 90 euroo ja paikka jos ultraus tehtaisiin on liian syrjässä, jotta sinne pääsisi helposti.

Pomena rv5 tai rv 6, en tietoo :)

Vierailija
104/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin juuri hyväksymässä multiplyssa jäseniä :) Se ryhmän sisältö näkyy siis vain jäsenille ja jäseneksi pitää hyväksyä. Tulkaahan kaikki sinne! Niin ja en ole itse käyttänyt sivustoa ennen, mutta näytti toimivalta.

Korka

Vierailija
105/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Korka, nyt minut oli ainakin hyväksytty sinne Multiply-ryhmään. Odottelen, että joku aloittaa sinne kirjoittelemaan, kun itse en kyllä hokannut, että miten toimii...

Onpa meitä aika moinen porukka.

Mulla vieläkin varsin oireetonta tämä elämä. Töitä olen paiskinut ihan vanhaan malliin ja nyt pitäis aloittaa siivoomaan tätä kotia. Mies palaa tänään työmatkalta kotiin viikoksi ja lähtee sitten taas Aasiaan aika pitkäksi aikaa (1-2 kk)... Tää on tätä meidän elämää. Onneksi mun ultra ma, joten sitten saadaan hiukan tietoa, että onko toukka oikeassa paikassa jne. Hiukan jänskättää jo...

Mukavaa viikonloppua äitiliinit! Pansu tarttuu nyt moppiin:)

Pansu rv7

Vierailija
106/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä ryhmässä on blogi. Sinne olemme ainakin jo minä ja Bonbon kirjoittaneet esittelyt. Ja sinne voi sitten kirjoitella mielin määrin kuulumisia kans :)

Vierailija
107/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan Korka ryhmän perustamisesta! Itsekin jo kävin rekisteröitymässä, tosin eri nikillä, kun iisa oli jo jollakulla käytössä. Eli iisa=Salamanteli. Toi on mun vanha nikki tältäkin palstalta, jonnekin vaan unehtunut sen salasana tjtn, niin jouduin rekisteröitymään iisana sitten toisen kerran. Tulikohan tarpeeks sekava selostus :D Voiskohan ton vanhan nikin saada täällä vielä käyttöön, osaako joku sanoa...? Olis niin paljon selkeempää, kun ois vaan yks nikki käytössä. Nyt vaan kiltisti odottamaan jään, että hyväksytäänkö mua ryhmään ;)

Joku uusikin täällä taisi olla, on vaan niin hurjasti noita nimiä, että pääsi unehtumaan. Ärmätti?! Oliskos se ollutkin se? Tervetuloa kuitenkin ja pahoitteluni muistini hataruudesta! :)

Niin ja se inkiväärijuttu jäi kans mieleen. Itse oon vähän sillä linjalla, että täällä Suomessa ollaan monessa suhteessa (uskallanko sanoa liian...?) varovaisia. On hyvä olla tarkkana, ettei käy huonosti, mutta tätä inkiväärijuttua mun on vaikee ymmärtää. Sitä on käytetty menestyksekkäästi kautta aikojen nimenomaan raskauspahoinvointiin (myös moneen muuhun vaivaan), eikä sen oikein käytettynä pitäisi aiheuttaa keskenmenoa. On "kovempiakin" yrttejä, joita käytetään vahvistamaan naisen kehoa raskauden aikana ja liiaksi käytettynä (tai väärin ajoitettuna) voivat aiheuttaa mm. keskenmenon. Itse olen näihin asioihin (yrttilääkintään ym.) jonkin verran perehtynyt opintojeni (ja yleisen mielenkiinnon) vuoksi ja käytin inkivääriä esikoista odottaessani. Se vaan oli mielestäni niin vastenmielisen makusta, että kärsin melkein mieluummin pahoinvoinnista, kun nautin inkivääriä :P Tarkoitukseni ei ole lietsoa eripuraa, enkä pidä itseäni asiantuntijana... Kukin tekee omat tulkintansa näistä asioista ja jos yhtään epäilyttää, niin kannattaa mennä yleisen linjan mukaan eikä kokeilla ominpäin. Anteeksi purkaus! :D Uskoisin, että Meritähti voi jatkaa huoletta teensä lipittämistä, varsinkin, kun ammatti-ihminen on sitä suositellut :)

Maassa maan tavalla. Tanskassa ei saisi raskauden aikan juoda kahvia lainkaan. Venäjällä viinatuikku on vaan hyvästä jne. :D (Em. jutut kertoi tuttava, joka on asunut ympäri maailmaa ja odotusaikoinaan törmännyt mm. tämänlaisiin outouksiin:)

Tän vuodatuksen jälkeen taitaa olla syytäkin jännittää pääsenkö ryhmään :D

Iisa (/Salamanteli)

Vierailija
108/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä uusi odottava ilmoittautuu mukaan. LA näillä näkymin 24.5. Esikoista odotan. Tänään varasin ekan neuvolan (14.10) ja vielä mietin menisinkö varhaisultraan yksityiselle. Oireita on ollut jonkin verran: väsymystä, etomista, huippausta, jatkuvaa näläntunnetta, muttei kuitenkaan tee mieli paljoa syödä ja menkkamaisia kipuja vatsassa.

Hirveästi täällä on porukkaa ja pahoittelut kyydistä tippuneille.

Esmeralda ja toukka 4+4

Vierailija
109/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika on 28.5.2010 ainakin näin alustavasti. Viikkoja nyt tasan 4+0 :)

Mut voi joku muistaa tuolta vauvakuume puolelta ja siellähän lupasin jäädä tauolle vauva asioista ja sehän poiki oikein kivasti asian liikkeelle :)

Yritystä takana "jo" puolisen vuotta ja yllätys olikin SUURI kun sain haalean plussan aika haaleasta pissasta...

Kolmas siis tämä toukkanen olisi meidän perheeseen ja syntyisi juuri häiden alla

Vierailija
110/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esmeralda: Melkeinpä samaa tahtia siis mennään ja molemmilla ensimmäinen tuloillaan :) Mulla on tänään laskureiden mukaan 4+5. Olen myös miettinyt ensimmäistä ultraa yksityisellä.. Ihan vaan varmistaakseni, että kaikki ois kohdillaan ja paikoillaan. Paljonkohan yksityisellä ultralla on hintaa..? Anyone?

Vierailija
111/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jus7iina: Mä voin kertoa maanantaina, kun olen menossa yksityiselle ultraan, että mitä tarkalleen ottivat. Veikkailisin 60-70e. Olin ekastakin. Ei kantsi mennä liian aikaisin, että näkyis sikiöpussin lisäksi jotain. Ite menen nyt viikolla 8+.

Mukavaa viikonloppua kaikille masujaan kasvatteleville:)

Vierailija
112/189 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun, kiekolla laskettu aika 20.5 mutta pillerit lopetin vasta ja edelliset kuukautiset oli 12 päiväiset joten ihan alussa ollaan.. :) Neljättä siis odottelen, kolme tytärtä entuudestaan (98, 02 ja 03). Kaksi haaleaa tulosta sain muutama päivä sitten ja sitten tulikin hiukan veristä vuotoa joka onneksi loppui ja tänään testasin selkeän plussan, olen siis onnellinen :D

Vierailija
113/189 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena täällä. Esmeralda ja Justiina, samoissa viikoissa mennään ja ensimmäinen meilläkin toiveissa, LA 24.5.. Meillä raskaus alkanut koeputkihedelmöityksellä, joten alkuraskauden ultraan olisi tarkoitus mennä samalle klinikalle jossa muutenkin käyty. Mutta vasta kalenteriviikolla 41 jotta siellä varmasti näkyisi jotain. UÄ maksaa 73e ja on mukavaa kun sen tekee tuttu lääkäri.

Moona rv4+5

Vierailija
114/189 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä kiinnostaa, niin me tosiaan perustettiin toukokuun toukille suljettu ryhmä multiply-sivustolle. Voi siis kirjoittaa "vapaammin", kun tietää, ketkä sen pääsevät lukemaan. Eli sinne voi kirjautua ja etsiä ryhmän Toukokuun toukat 2010 ja eiku liittymään mukaan :)

Vierailija
115/189 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin myöskin tuonne Multiply:hin :)

Odottelen vain hyväksyntää. Ihanaa kun meitä on näin paljon, itse olen edelleen aika "uskomaton" eli en voi uskoa todeksi tätä ihanuutta... Onnea vielä kaikille!!!

Vierailija
116/189 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitin pitkän jutun ja nyt se hävisi jonnekin bittiavaruuteen!!!

Jospa koitan vaan kirjautua tuonne Multiplyihin.

Vierailija
117/189 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitpa minä ilmoittaudun mukaan nytten sitten.. Olen lukenut taustalla juttui mut en oo sit viel malttanut kirjoitella.

Parit plussatestit tein tuossa jokin aikaa sitten ja la olisi joskus toukokuun loppupuolella, toinen tulossa ja esikoinen on tällä hetkellä 5kk.

Toivottavasti täällä nyt ei ihan kadota jollekin suljetulle palstalle, itse en semmoisista välitä..

Ikävä, että parille tullut keskenmeno. Uutta yritystä sitten vaan :)

Omaa napaa: etova olo alkoi ovulaatiosta ja jatkuu vaan. Esikoisesta ei ollut yhtään mitään eli nyt saa sit kärsii. Mut onneksi tää on vaan tätä etomista et oksentanut en ole kertaakaa.

Mitähä muuta, väsymys painaa.

Neuvolaan en ole vielä jaksanut soitella.. Mutta eipä sillä kiire. Täällä ku eka ultra 12+6 ja sitä ennen ehkä yks neuvolakäynti ja muutenka yhtään kiinnosta tuolla arvausneuvolassa ramppaaminen niin..

Joo pittää mennä ruokkimaan baby..

Täällä oli pari muutaki joil pienii niin imetättekö edelleen?

Verticia & masukkiasukki jr

Vierailija
118/189 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi esikoistaan odottava, tarkkaa laskettua aikaa ei tiedossa, mutta toukokuulle menee! :)

Vierailija
119/189 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulossa mukaan listaan. La 21.5. toinen olisi tulossa. Ensimmäinen 05/00. :) Eka sai alkunsa vuoden odottelun jälkeen, mutta tämä pikkukaveri halusi tulla heti ilman odotteluja, pillerit jätin pois elokuussa. Oli aikamoinen yllätys. :)

Saa nähdä onko kokemus samanlainen kuin isosiskon odotus, jännityksellä jään odottamaan.

Onnea kaikille toukotoukkia odottaville. :)

5+2 :)

Vierailija
120/189 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä yksi vielä mahtunee joukkoon. Tein eilen plussatestin ja laskettu aika näillä näkymin olisi 27.5.10

Meillä on kaksi tytärtä 06/03 ja 05/05. Jotenkin vaan aloin nähdä ne kolmena ja mieskin innostui asiasta =) Kesäkuussa poistettiin kierukka ja tässä sitä nyt ollaan. Neuvolaan aattelin soitella lokakuun alusta, enkä aio kertoa kenellekään ennen kuin se näkyy tai on olosuhteiden vuoksi pakko...

Laittelin liittymisanomusta sinne multiplyhinkin. Hauskaa, annia odotellessa kuuluin ryhmään toukokuuntoivot. Tämä syntyykin sitten noiden kahden edellisen väliin, hassua että niin samaan läjään sattuvat.

cicero 4+jotain.