Mitä tänään ruokana?
meillä ehkä kaupasta valmiiksi grillattua kanaa..
Kommentit (46)
Kun minullakin oli mielessä peruna-jauhelihalaatikko...
eilisen kasvissosekeiton jämät lounaaksi
päivälliseksi on sitten kaalilaatikkoa koko perheelle.
eli valmista peruna-sipulisekoitusta, jauhelihaa, mausteita ja kermamaitoa...
syön lounaaksi eilisen kanapastan jämät (vaikka uudelleen lämmitetty pasta ei oo herkkua) ja illalla teen makkarakeittoa.
Jauhelihakastiketta ja tummaa pastaa.
eli valmista peruna-sipulisekoitusta, jauhelihaa, mausteita ja kermamaitoa...
tosin meillä olisi sellaista juustoista ruokakermaa testattavaksi.
Hmmm, meillä tahtoo mennä aina niin, että kun minä laitan ruokaa, tuloksena on laiskan kokin versioita, mutta mies jaksaa panostaa vähän enemmän.
t. se, joka kyseli laatikosta
perunaa, porkkanaa, lanttua, purjoa, persiljaa, makkaraa tietty.
Pitkästä aikaa tein, tosi hyvää.
puoli einespäivä siis, muussi oli tehty ihan keitetyistä perunoista itse
syön eilisen kiisselin jämät höystettynä riisimuroilla, illaksi sitten koko perheelle uuni makkaraa ja itse tehtyä perunamuusia.
sopivan tulista possuwokkia ja nuudelia.
kasvis-kinkku-kiusauksen jämät lounaaksi. Illaksi tehdään varmaan perunamuussia ja lihapullia, kun esikoinen niitä toivoi.
Hmmm, meillä tahtoo mennä aina niin, että kun minä laitan ruokaa, tuloksena on laiskan kokin versioita, mutta mies jaksaa panostaa vähän enemmän.
t. se, joka kyseli laatikosta
Teepä sellainen laiskan kokin versio, että laitat pussimuusia ja jauhelihaa kerroksittain uunivuokaan. Meillä lapset tykkää tästä tosi paljon. Ainakin X-tra-muusi on hyvää vaikka onkin tosi edullista.
grillattiin eilen peruna-porkkananyyttejä ja possun filettä. taidan paloitella nuo, heittää sekaan reilusti sipulia ja pyttipannuksi vaan.
Lounaaksi oli eilen tehtyä jauheliha-makanoori-kombinaatiota paistettuna.
Päivälliseksi Helmipuuroa.
meillä ruokana kasvissosekeittoa ja raejuustoa
meillä ruokana kasvissosekeittoa ja raejuustoa
voi vielä vanhaa olla. Meillä syödään välillä toissapäivänäkin laitettua ruokaa, esim. keittoa. Joka muuten mielestäni maistuu jopa paremmalle seuraavana päivänä. No, oli niin tai näin, köyhien on pakko.
tosi moni syö vanhaa ruokaa, yöks
Ei eilinen ruoka ole vanhaa.
Iltapäivällä välipalana on vispipuuro. Laitoin puuron juuri jääkaappiin jäähtymään.
ja illasta syömme eilistä papukeittoa.
Ja kanakeittoa päivälliseksi (tehty eilisen grillatun kanan jämistä...).