Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika törkeitä nuo poliisin mielivaltaiset huumeratsiat jossain Flow-festareilla tai miilkakin festareilla

Vierailija
04.12.2022 |

Lain mukaan pitää olla perusteltu epäily ruumiintarkistuksille. Ei niin että mielivaltisesti v*ttuillessaan tarkistetaan ketä sattuu. Noihin ei pidä suostua ollenkaan. Poliisilta pitää vaatia heti, että kertovat millä perusteella.

Hurjimmillaan ollut sitä että festareilta poistuvia henkilöitä on tarkistettu.

Ensin maksaa satoja euroja jostain lipusta ja sen jälkeen joutuu vielä poliisin mielivaltaisen toiminnan kohteeksi.

Muuten tuen kyllä poliisia.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole Pori Jazzeilla tarkastettu ketäään..

Vierailija
2/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi osaa kyllä "pyytää lupaa"... Se vain kuulostaa ihan määräykseltä kun se sanotaan niin vihaisella äänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuen vain palstapoliisia. Ota lääkkeeksi ennen porttia.

Vierailija
4/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi tekee turvallisuustarkastuksia niin heillä on oikeus tarkistaa reput ym. Esim festereilla tätä tehdään ihan tarkoituksela. Ei ne eti sieltä huumeita vaan välineitä jotka eivät kuulu yleisille paikoille järjestyslain mukaan. Esim teräaseita tai toisen ihmisen vahingoittamiseen tarkoitettuja esineitä.

Vierailija
5/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille tulee oikeus tutkia reput ja laukut isoissa yleisötilaisuuksissa huumeiden varalta | Lapin Kansa

https://www.lapinkansa.fi/poliisille-tulee-oikeus-tutkia-reput-ja-lauku…

Vierailija
6/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole festarit kiinostaneet vuosikausiin. Ymmärrän pointin mutta huomautuskaan ei tainut vaikuttaa. Siitä oli oikeudessa kun olivat koiran kanssa napsineet käyttäjiä festareilta. Hurjia jopa muutama gramma joillakin kukkaa mukana. Selkeästi omaan käyttöön ei tarvisi puuttua.

Vierailija
7/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow festarit olleet varmaan poliisille oikein erityisen intohimon kohde. Tuskinpa ne jossain Tuska-festareilla on niin paljon mitään tarkistelleet.

Vierailija
8/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole festarit kiinostaneet vuosikausiin. Ymmärrän pointin mutta huomautuskaan ei tainut vaikuttaa. Siitä oli oikeudessa kun olivat koiran kanssa napsineet käyttäjiä festareilta. Hurjia jopa muutama gramma joillakin kukkaa mukana. Selkeästi omaan käyttöön ei tarvisi puuttua.

Juuri tuossa uudessa laissa on nimenomaan se, että poliisi saa käyttää festerreilla koiria apuna, kun etsivät huumeita.

Vierailija
9/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näistä poliisien tarkasteluista itkee vaan ne joilla on niitä kiellettyjä aineuita tai teräaseita mukana. Juhlijoiden turvallisuutta ne tutkii. Veikkaan, että aika monta kuolemantapaustakin on saatu vältettyä sillä, kun poliisi on kolannut portilla puukot pois.

Vierailija
10/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit kuriin on aina hyvä.

Myös kannabis on huume.

Vierailija
11/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo huumerikollinen.

Vierailija
12/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä kantsut ennen porttia niin ei tule ongelmia!

Vierailija
13/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi ruumiintarkastuksia  tee.

Vierailija
14/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten häiriökäyttäytymistä, seksuaalirikoksia ja pahoinpitelyitä on Tangomarkkinoilla ja Iskelmäfestivaaleilla, mutta ei niihin kannatta iskeä kun vain viinan voimalla sekoillaan.

Vierailija
15/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin suurravien aikaan myös yllättävän paljon toriammuskelua.

Vierailija
16/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näistä poliisien tarkasteluista itkee vaan ne joilla on niitä kiellettyjä aineuita tai teräaseita mukana. Juhlijoiden turvallisuutta ne tutkii. Veikkaan, että aika monta kuolemantapaustakin on saatu vältettyä sillä, kun poliisi on kolannut portilla puukot pois.

Jos mä maksan satoja euroja lipusta, niin en todellakaan halua että mua tarkistellaan ihan muuten vain.

Jos on syytä epäillä teräaseita, niin silloin tietysti pitää tarkistaa.

Vierailija
17/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskummaa, mua ei haittaa yhtään jos reppuni tutkitaan porteilla. Olisin kerran halunnut täydellisen vartalontarkistuksen, ei suostunut kun naureskeli vaan. Oli järkyn kaunis järkkärinainen.

Vierailija
18/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetaanko sitten tarkistamaan myös lätkämatseissa ja muissa urheilutapahtumissa kävijät? Onkohan poliisin resurssit ihan oikeassa paikassa? Tarkistella jotain tavallista festariyleisöä?

Vierailija
19/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaskummaa, mua ei haittaa yhtään jos reppuni tutkitaan porteilla. Olisin kerran halunnut täydellisen vartalontarkistuksen, ei suostunut kun naureskeli vaan. Oli järkyn kaunis järkkärinainen.

Ei tuota ole vain porteilla tapahtunut, vaan myös festarialueella. Ei kai poliisi edes tarkista portilla?

Vierailija
20/41 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä maksan satoja euroja lipusta, niin en todellakaan halua että mua tarkistellaan ihan muuten vain.

Jos on syytä epäillä teräaseita, niin silloin tietysti pitää tarkistaa.

Ootko sitä mieltä, että kaikki ketkä maksaa lipuista 100 euroa niin niitä ei saa tarkistaa?

Sit sinne just niitä puukkoja ja laitotmia aineita pääsee sisään mukaan.

Mun mielesät tasapuolisesti kaikki tarkistetaan tai ei ketään. 

Ei sitä päältäpäin nää, että kuka kantaa teräasetta mukana tai huumeita.