Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tänään ruokana?

Vierailija
10.09.2009 |

meillä ehkä kaupasta valmiiksi grillattua kanaa..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pekoni-paprika -pastaa. Paista pekoni, laita valumaan talouspaperin päälle. Paista paprikakuutiot. Lisää pekoni takaisin pannulle. Lisää purkillinen valion fraichea 5 % ja muutama kierros mustapippuria myllystä. Keitä tuorepasta. Avot! Menikö 10 min? Ja nam!

Vierailija
22/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivälliseksi jauhelihaperunalaatikkoa (perunoita viipaleina, porkkanaa, mausteita ja jauhelihaa vuokaan ja päälle munamaito)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 pientä joten syödään lähes aina jonkun mielestä "vanhaa" ruokaa. Teen nimittäin yleensä aina edellisenä iltana jotain valmiiksi. Jollei syödä sitten jotain einestä mutta ei mielellään syödä. Keitot ja laatikot tulee halvemmaks.

Vierailija
24/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia, riisiä ja varmaan curry-kastiketta

Vierailija
25/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsetehtyjä lihapullia. Kylkeen kurkkua, tomaattia ja porkkanaa. Nami!

Vierailija
26/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että tylsältä teidän ruoat vaikuttaa.

Tosin yhdestä päivästähän tässä vaan oli kysymys...

meillä siis fetapinaatticanneloneja ja melonisalsaa.

Vierailija
27/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yhdestä päivästähän tässä vaan oli kysymys...

meillä siis fetapinaatticanneloneja ja melonisalsaa.

Mää oonki varmaan vähäsen tyhymä mutta en kyllä tiiä mitä on cannelonit. Onko ne niitä isoja täytettyjä makarooneja?

Meillä on tänään ruokana keittoa, jossa on porkkanaa, vihreitä linssejä, hirssiä, currya ja broileria. Tän ruuan nimi on ihan vain keitto.

Vierailija
28/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheliha/paprika/tomaattikastiketta ja perunaa.

Päivälliseksi on riisiä ja kanaa ala tikka masala.

Vierailija
29/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni syö vanhaa ruokaa, yöks

Ei eilinen ruoka ole vanhaa.

Bakteerit jo jyllää hurjana

Vierailija
30/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, jos olen sitä mieltä, että muiden ruoat tässä ketjussa vaikuttavat tylsiltä?

Vierailija
31/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vain maininnut omista erikoisuuksistasi ja sanonut vaikka, että pidät erikoisesta ruoasta, etkä tavanomaiesta, niin se olisi ollut ihan eri asia.

Mutta kun tulet ylvästelemään ja naureskelemaan jollain canneloneilla, niin ei voi muuta sanoa kuin, että sulla ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
32/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että tylsältä teidän ruoat vaikuttaa. Tosin yhdestä päivästähän tässä vaan oli kysymys... meillä siis fetapinaatticanneloneja ja melonisalsaa.

Meilläkin syödään canneloneja, eikä ne mun mielestä ole mitenkään erikoista ruokaa.

Mitähän sen ruuan sitten pitäis olla, ettei se ole tylsää?

Vierailija
33/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni syö vanhaa ruokaa, yöks meillä ruokana kasvissosekeittoa ja raejuustoa

Mä ainakin lämmitän ne uudelleen tai teen niistä jotain uutta.

Tänään paistan eilisiä perunoita, sen lisäksi on eilistä sieni-tofu-paistosta, johon lisään jotain, ehkä papuja.

Aika hämmentävää, että "vanha" ruoka on jotenkin yösk. Kai toisilla on sitten varaa ja kanttia heittää tähteet pois. Itse en kyllä näin tekisi ikinä, huh huh mitä haaskausta!

Vierailija
34/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit jo jyllää hurjana

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo kuulostaa neuroottiselta! Suurin osa bakteereista on ihan vaarattomia, monet jopa hyödyllisiä. Mun käsityksen mukaan vaarallisia bakteereita voi olla ruuassa, jos ne on esim. vakuumipakattuja, tai sitten, jos niitä lämmitetään moneen kertaan.

En oikein usko, että normaali kotiruuan tähde voi olla vaarallinen tavalliselle ihmiselle, jolla on normaali vastustuskyky.

Ei niitä bakteereja kannata pelätä! Lopettakaa nyt hyvät ihmiset tuo vauhkoilu!

Vierailija
35/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni syö vanhaa ruokaa, yöks meillä ruokana kasvissosekeittoa ja raejuustoa

Mä ainakin lämmitän ne uudelleen tai teen niistä jotain uutta.

Tänään paistan eilisiä perunoita, sen lisäksi on eilistä sieni-tofu-paistosta, johon lisään jotain, ehkä papuja.

Aika hämmentävää, että "vanha" ruoka on jotenkin yösk. Kai toisilla on sitten varaa ja kanttia heittää tähteet pois. Itse en kyllä näin tekisi ikinä, huh huh mitä haaskausta!

Vierailija
36/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkurpitsa-paprikalisuke

Vierailija
37/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perunamuussia! Nammmm...

Vierailija
38/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kanakeitto kieltämättä oli ihan arkista perusmättöä, mikä on meillä näin torstaisin ihan tavallista. Pitäisikö tällaisiin ketjuihin vastata vain silloin kun on jaksanut näpertää jotain hitaasti valmistuvaa?

Vierailija
39/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pastaa + papuja, pinaattia, paahdettuja pinjansiemeniä ja paistettua sipulia ja valko-. Ja parmesania.

Vierailija
40/46 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapset tykkää siitä ja on iltamenoa (vanhempainilta, ei baariin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme