Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Maskun huonekalujen toimitusajoista

Odottava
30.07.2023 |

Ostin muutama päivä sohvan Maskusta. Tilasin toimituksen kotiin. Pari ihmistä jo kertoneet että on ongelmia ollut toimitusajoissa. Ne ovat venyneet jopa parikin kuukautta sovitusta. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Minulla ei ole edes kuljetusfirman puhelinnumeroa. Eivät antaneet huonekaluliikkeestä sohvaa ostaessani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sänkyn. Toivat sen kotiin 1.5 tuntia siitä kun ostin. Sanoin kyllä että en osta jos eivät tuo heti, se yleensä tehoaa.

Vierailija
2/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin netistä ja siinä jo ilmoitettiin, että tuotetta löytyy varastosta. Toimitus oli tosi nopeaa, alle viikko, ja kaikki toimi sovitusti. Miksi sä et ostohetkellä kysynyt milloin se toimitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Ostin sänkyn. Toivat sen kotiin 1.5 tuntia siitä kun ostin. Sanoin kyllä että en osta jos eivät tuo heti, se yleensä tehoaa.

Sängyn, eikä sänkyn 🙄

Vierailija
4/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Sängyn, eikä sänkyn 🙄

Ei se niin tarkkaa ole meidän S2:n kesken.

Vierailija
5/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juuri nyt tilannut kyseisestä puljusta, mutta viimeksi kun tilasin, niin toimitusaika oli ajallaan. ryöstöhinnat kyllä toimituksissa, jonka vuoksi en jaksa viitsiä heiltä enää ostaa tavaraa. Tuntuu absurdilta ostaa joku satasen tuote, kun sen toimitus maksaa lähemmäs toiset sata euroa. Kalliimmissa ja laadukkaissa tuotteissa taas odottaisi, että toimitus on tuotteen hinnassa mukana, mutta ei.

Vierailija
6/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Minä ostin uudet kenkät, tosin en Maskusta. Laitoin heti kaupassa jalkaani.

Vierailija
7/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Van tyhmä ostaa sohvan Maskusta

Vierailija
8/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä osta sieltä enää mitään. Hukkasivat lipaston, eikä mitään yhteyttä otettu lupauksista huolimatta. Jouduin muutamaan kertaan lähettämään nyrkin puhelimen kautta, ennenkuin mitään tapahtui. 2,5 kk kesti. Kiitos ei enää.

Vierailija
9/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hienoa kuulla positiivista että.toimitukset ovat tulleet nopeasti. Liikkeessä annettiin jo päivämäärä toimitukselle mutta mulle jäi epävarma olo siitä onko se just se kyseinen päivä toimitukselle vai odottelenko sen päivän jälkeen hamaan tappiin asti milloin ottavat yhteyttä. En huomannut silloin liikkeessä kysyä tarkemmin enkä painottaa sitä että.haluan sohvan sovittuna päivänä. Ärsyttävää olla liian kauan ilman sohvaa nyt kun entinen jo myyty pois. Mutta ei kai siinä muu auta kuin odotella ja katsoa mitä tapahtuu. Ap

Vierailija
10/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä osta sieltä enää mitään. Hukkasivat lipaston, eikä mitään yhteyttä otettu lupauksista huolimatta. Jouduin muutamaan kertaan lähettämään nyrkin puhelimen kautta, ennenkuin mitään tapahtui. 2,5 kk kesti. Kiitos ei enää.

No voi ei! Huono tuuri sulla. Toivottavasti mun asia ei mee noin.

Vierailija
11/11 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin netistä ja siinä jo ilmoitettiin, että tuotetta löytyy varastosta. Toimitus oli tosi nopeaa, alle viikko, ja kaikki toimi sovitusti. Miksi sä et ostohetkellä kysynyt milloin se toimitetaan?

Jos tilaat esim sohvan haluamallasi kankaalla, ei sitä sohvaa ole edes tehty vielä.

Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän