Millainen olo sinulla on nyt?
Oletko hyvällä vai huonolla mielellä?
itse oon hyvällä mielellä :)
Kommentit (10)
kohta lähettävä viikoks työmalle. Kauas perheestä..
tekee aina yhtä tiukkaa.
Olen raskaana ja väsyttää taas jatkuen. Seuraava työviikko ahdistaa, en oikein tiedä miten taas selviän siitä. Kuten kaikista muistakin työviikoista ennen äitiyslomaa.
Löysin kirpparilta ihania vauvan vaatteita marraskuussa syntyvälle pikkuiselle. Nyt herkuttelen kahvilla ja kevytjäätelöä. Tänään pitäisi tehdä aika paljon töitä ja valmistautua huomiseen kokoukseen, joten vähän työstressi pukkaa päälle.
ja illalla omat synttärikaffet siskoille ja kavereille:) talokin siivottu, nyt rentoudutaan miehen kanssa hetken aikaa:)
Tulin juuri neljänkyt minsan lenkiltä, kävin suihkussa ja nyt juon raikasta vettä ja notkun av:lla. Ihana olo.
Mieheni on lasten kanssa harratuksissa ja kohta tulevat syömään. Tein jo aamulla valmiiksi lihasopan ja leivoin sämpylöitä.
Kuuma ja kylmä vuorotellen. Nenä tukossa ja karmea yskä.
Kurkku kipeä, väsyttää. Pelottaa että sairastun kunnolla, kun lapsetkin ovat kipeitä. Seuraava työviikko stressaa, olen tosi pulassa jos sairastun.
Menkat alkoi, vaikka positiivinen tuli tehtyä aiemmin. Taas pitää jotenkin jallittaa mies oikealla hetkellä... huoks...
Kävin reippaalla lenkillä aamusta, joten sillä saralla ok olo.
Heikottaa, mutta ei ole nälkä, nielu on käheä, yskittää, väsyttää, huimaa, ei kuumetta kuitenkaan...
kun yököttää koko ajan. Se vie sitten voimat muutenkin.
Raskaana olen.