Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani on 5vk ja tämä paskamutsi lähtee viihteelle 2krt/vk

Vierailija
05.09.2009 |

Tällä viikolla aion olla viihteellisissä merkeissä yksin liikenteessä 2krt ja alkoholiakin aion ottaa.

Kahteen kuukauteen ei ole ollut tilaisuutta käydä edes kusella yksin paitsi synnytyssalissa ja nyt otan tilaisuudesta kaiken irti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kylä tulisin seuraksesi.

Vierailija
22/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi tyytyväinen, että on perhe ja mies, joitten kanssa voi illat viettää vaikka pelaamalla tai erilaisilla harrastuksilla. Opiskeluaikana tuli ihan tarpeeksi hummailtua, että nyt on ihana kun ei tartte lähtä johonkin lähikuppilan kalja-aleen kuuntelemaan humalaisten soperrusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se viinanjuonti nyt se syy on lähteä viihteelle vaan yksinkertaisesti se että suomessa äidit ovat suurimmaksi osaksi eristäytyneitä lapsineen koteihinsa varsinkin maaseudulla. Viihteelle lähtö on hyvä keino nähdä paljon tuttuja kerralla ja pitää sosiaalisia suhteitaan yllä, mitä sitten jos siinä samassa tulee muutamaa olut nautittua!

Vierailija
24/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ap puhunut karaoken laulamisesta eikä humalaisten kanssa seurustelusta. Mukavaa irtiottoa joka tapauksessa!

Itse olen tosi tyytyväinen, että on perhe ja mies, joitten kanssa voi illat viettää vaikka pelaamalla tai erilaisilla harrastuksilla. Opiskeluaikana tuli ihan tarpeeksi hummailtua, että nyt on ihana kun ei tartte lähtä johonkin lähikuppilan kalja-aleen kuuntelemaan humalaisten soperrusta.

Vierailija
25/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan

Vierailija
26/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä lähtee ainakin yksi tooooosi huono äiti mielellään laulamaan duettoa!

Vierailija
27/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin kun aloituksen tein ja sen jälkeen yhdesti. Sittemmin olen keskittynyt tuhlaamaan sossurahani lastenvaatteisiin.

Vierailija
28/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tuota koti-iltaa miehen kanssa, mutta myös sitä hurrrrjaa ja paheellista elämää ravintolassa silloin tällöin. Kummankin ylikorostus on mielestäni jotenkin outoa.

Vierailija
29/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se viinanjuonti nyt se syy on lähteä viihteelle vaan yksinkertaisesti se että suomessa äidit ovat suurimmaksi osaksi eristäytyneitä lapsineen koteihinsa varsinkin maaseudulla. Viihteelle lähtö on hyvä keino nähdä paljon tuttuja kerralla ja pitää sosiaalisia suhteitaan yllä, mitä sitten jos siinä samassa tulee muutamaa olut nautittua!

Vielä siihen se että minun kavereilla ei ole lapsia. Todella harvoin onnistuu päiväs aikaan näkemään.. Ja ei se alkoholi ole se pääasia todellakaan :)

Pidähän ap hauskaa, itsekin kävin viime viikolla, muksu 2kk :)

Vierailija
30/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:31 :)

Vierailija
31/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-meininkiä! Hauskaa reissua sulle, kyllähän sitä lapsilleen pahempikin voisi olla. Lapsistasi tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä samanlaisia, mutta on kiva, että joku rassaa meidän autot ja käy meillä siivoamassakin : )

Vierailija
32/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron nimittäin että sen toinen baari-iltani lapsen syntymän jälkeen oli vauvan ristiäispäivän iltana, kun lähdin sitten bilettämään veljeni kanssa joka oli tullut vauvani ristiäisiin.

Ja ristiäisvieraaksi tulleen äitini jätin siivoamaan kämppäämme. Lapset tosin olivat silloin hoidossa isällään, jotenka mummin hoitoon en vauvaa enkä uhmista jättänyt.

Vierailija
33/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaa autoja. Sossusta ja kelalta saan enemmän rahaa kuin paskaduunista pienellä palkalla.

Vierailija
34/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron nimittäin että sen toinen baari-iltani lapsen syntymän jälkeen oli vauvan ristiäispäivän iltana, kun lähdin sitten bilettämään veljeni kanssa joka oli tullut vauvani ristiäisiin.

Ja ristiäisvieraaksi tulleen äitini jätin siivoamaan kämppäämme. Lapset tosin olivat silloin hoidossa isällään, jotenka mummin hoitoon en vauvaa enkä uhmista jättänyt.

Tuomio: koska olet sydänjuuria myöten järkyttänyt meidät Marimekkoraitapaitamammat, niin sinut tuomittakoon liiallisesta inhimillisyydestä. Tätä piirrettä ei hyväksytä nyt eikä milloinkaan toisten äitien keskuudessa! Tuomiona olkoon piinalliset muistot mukavasta illasta joka kerran, kun uhma-ikäinen heittäytyy helvetilliseksi. Toivomme kaikki yhdestä ivallisesta suusta, että tasapainoisen ihmisen elämä käyköön liian raskaaksi ja lopputulema kohdallasi olkoon, että olet ikuisesti kotona lastesi kanssa, kunnes et enää mistään muusta mitään ymmärrä.

Vierailija
35/35 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-meininkiä! Hauskaa reissua sulle, kyllähän sitä lapsilleen pahempikin voisi olla. Lapsistasi tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä samanlaisia, mutta on kiva, että joku rassaa meidän autot ja käy meillä siivoamassakin : )

tuosta wt-hölynpölystä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan