Kolmas raskaus
Tein tanaan positiivisen raskaustestin, kyseessa on kolmas raskaus. Eli talla hetkella menemme viikolla 5. Ihmetyttaa vaan kun mahassa on selvasti jo pyoreytta ja muotoa, niin onkohan raskaus sittenkin pidemmalla vai onkohan kyseessa kaksoset?
Onko kellaan alkanut vatsa nakymaan jo nain aikasin? Tai kuinka normaalia semmonen on etta tulee viela kuukautiset vaikka onkin raskaana?
En ole mitenkaan hoikka etta mahaa on jo hieman ennestaan mutta tama on selvasti semmoista vauvavatsan mallista pyoreytta.
Kommentit (5)
Olen samassa junassa :)
Mulla samat viikot ja huomasin jo ennen testiä, että olen kummasti pulskistunut vatsasta, jopa niin paljon, että monet housut ei sovi. Varmaan kyseessä on nesteen kerääntyminen, ja ehkä myös elimistö alkaa varastoimaan rasvaa erilailla raskausaikana, heti hedelmöittymisestä lähtien. On mulla ollut myös jatkuva kiljuva nälkä ja valtava ruokahalu parisen viikkoa.
Ainakin mulla kävi niin.. Kolmannen kohdalla vatsa tuli heti, eikä housut mahtuneet enää.. ei voinut mitään.. Ja ihan yksösraskaus oli kyseessä..
Kasvoiko kolmannessa raskaudessa mahanne huomattavasti isommaksi kuin kahdessa ensimmaisessa?
Nyt on menossa kolmas raskaus viikolla 19 ja maha on yhtä iso kuin ekassa joskus 30viikon jälkeen vasta. Koko ajan aikaisemmin on tullut maha näkyviin. Mulla tosin on olleet nää raskaudet tosi peräperää että ei oo ehtineet varmaan vatsalihaksetkaan hirveesti palautua välissä...
Eiko kellaan ole koe kokemusta useammasta kuin kahdesta raskaudesta. Kertokaapa nyt, kasvaako se maha hirvean paljon enempi ja isommaksi kolmannessa rasakudessa kuin esimerkiksi ensimmaisessa tai toisessa?