Kesävauvat 2010
Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)
Mansikkainen kp 1 ja yk 6
Kommentit (203)
Testi tehty. Kaksi viivaa piirtyi testiin!
TODELLA EPÄTODELLINEN OLO.
ONNEA ONNEA! Tiedän tunteen :))
Onnea molemmille!!!!!!!!
Valtsu, arvaapa tekiskö mieli munkin jo testata ku meillä on sama kierto ja sä sait sen ihanan plussan!
Olin tänää kaupassa jo raskaustesti kädessä ja teki mieli se ottaa mutta jätinpä hyllyyn :D Eipähän tuu testailtua liian aikasin.. En vaan ymmärrä miten jaksan odottaa! Alunperin ajattelin tekeväni tiistaina testin, mut taidan tehdä sittenki maanantaina jos täti ei tupsahda kylään.
Peukut pystyyn!
miukuli kp 26/28
Coil onnea onnea myös sinulle hurjasti!! :)
Miukuli: Jännäilen sun puolesta täällä!! Ja peukut ja varpaat on pystyssä! Mä testasinj sellasella Mammaksilta tilatulla herkällä testillä. En tiedä olisiko tavalliseen testiin viellä mitään tullut...Mutta siis ihan vahva plussa piirtyi tuohon herkkään testiin, vaikka viikkoja vasta huimat 3+4.
Testaile maanantaina, ja heti kipinkapin kertomaan tänne!;)
Valtsu ja Pikkiriikki 3+4
ja PLUSSA tuli!! :) Tuntuu uskomattoman ihanalle ajatus masussa kasvavasta ihmisenalusta..ihanaa kokea tämä kolmannen kerran. Viikkoja nyt 4+6 eli la 19.6. Siirryn siis odottajiin... Onnea muillekin plussanneille ja toivotaan että lisää vielä plussauutisia tulee!
Mansikkamarja10
Heipat kaikille ja mulla Ennestään 4 lasta ja nyt viel haluttais viides ja "LUULEN" olevani raskaana ;)olen siis usein ollut valeraskaanakin... mulla kierto nyt 30/34 ja eilen tilasin netistä raskaustestit ja tulee vasta ma!!! millai ikinä pysyn housissani siihen asti ja viel töissäkin pitää päivä kärsiä! mulla "oireita"
-palelu aivan hillitön
-poskia kuumottaa joka ilta
-lämmöt 37.2-37.5
-vattaa turvottaa
-rinnat ei yhtään kipeät(yleensä ennen menkkoja on)
-en ole raivotar ;)(ennen kuukautisia kyllä)
-ja vattaa nippailee välillä
olisko siinä nyt täks illaksi oireita ha ha.mä siis olen joka toinen päivä varma et odotan ja sit taas et ei voi olla tärpännyt heti toisesta kierrosta pillereiden jälkeen...mut toiveet on korkealla.
hirmuisesti kaikille plussanneille! Kylläpäs teitä nyt yhtäkkiä tupsahti kuvioihin paljon ;)
Voi nyt tuli kamala hätä että kumpa itsellekkin kävisi sama onnenkantamoinen huomenaamulla ku ajattelin testata...Vaikka nyt vaihteeksi tuntuu siltä että jos en raskaana ookkaan :(
riksutes kp 26/28
Juu onnea hirmuisesti kaikille ja toivotaan et kaikki jännäävät saatais mekin plussaa. huomenna tulen kertomaan tuloksen illalla....
Aamulla testailin ja nega sieltä sitten taas kerran tuli.... Nyt kyllä pudottiin kovaa ja korkealta, ei oo itkuitta tästä selvinnyt. Kaupan PregCheckillä testasin, eiks se nyt kumminkin aika luotettava ole...?
No, parempi onni ens kerralla.
Ja toivotaan Vauvafanille onnea aamuun!
riksutes
mä kirjotin äsken vaikka mitä ja tää poistaa kaikki ja pari sanaa jättää ku laitan et lähetä viesti :( no koetan viel et Riksutes älä luovuta vielä jos kumminkaan ei näkyny vielä ja onko sul viel oireita ?
Ohhoh, mä olen ollut 4 päivää nettipimennossa ja täällähän on plussattu oikein urakalla!!! Onnea!!
Valentina säkin jo noin aikaisin sait sen plussan, vau. Mullekin tuli sama olo kun Miukulille, et jospa mäkin testaisin jo.. Ja Miukuli meinaat aamulla testata? Mä vielä jänskään sinne tiistaihin, vaikka kai se huomen jo herkässä testissä näkyis..? No katsotaan kuin mun käy, testi on kuitenkin kaapissa odottamassa että saa nähdä kestänkö aamulla jännityksen :) .
Plussatuulia ihan kaikille meille!
-vanilja kp 29/30
nega sieltä sit tuli mullekkin :( tänään 33/33-34 eli kai se näkyny olis jo erittäin herkällä testillä...
Me jatettiin ehkaisy pois 3.5 viikkoa sitten ja tanaan tein testin; kaksi viivaa... ryntasin laakarille ja taas kaksi viivaa. Nyt odottelen verikoetestin tulosta, ennen kuin oikeasti uskon taman todeksi.
Mulla ei ole hajuakaan miten naisen kierto, ovulaatiopaivat ja muut toimivat, silla en ollu edes ehtinyt niihin viela paneutua. Loysin taman saitin kun toissa googlasin raskauteen liittyvia saitteja... asun ulkomailla, joten voin huoletta etsia aiheesta tietoa suomeksi tyokavereiden huomaamatta! :-) Kavereille en voi viela kertoa, joten ajattelin kertoa taalla anonyymisti, jotta sain jossakin asian julistettua.
Muutama kuukausi sitten me viela ajateltiin, etta odotetaan ainakin pari vuotta viela, ennen kun aletaan yrittamaan... en tieda, mika meidan kummankin mielen muutti, mutta nyt sita sitten ollaan raskaana!! Uskomatonta.........
Elikkä tänään aamulla testailin kun ei menkkoja kuulunut.. kp siis 29/28. ja negaa näytti.. ei näkynyt toista viivaa vaikka kuinka tihrusti :(
Menkat ei oo kyllä vieläkään alkanu, joten en tiedä mahtaako olla jotai mahdollisuuksia olemassa.. Loppuviikosta testailen uudestaan jos ei vuoto ala.
Yllättävän koville ottaa. Varsinkin tää epätietoisuus.
Onnea plussaneille!!! Perässä tullaan o-puolelle vaikka sitten heinäkuisissa :)
Onnea plussasta Mansikkamarjasta, meillä onkin lasketut ajat aika lähekkäin;) Mulla 28.6.:)
Miukulille tsemppiä odotteluun, voi hyvin olla että pulussaat vielä myöhemmin, sillä ovishan voi olla myöhemmin joissain kierroissa. Voimia kärvistelyyn!!
Ja Vaniljalle tsemppiä myös!
Valtsu ja Pikkiriikki 4+0
Se oli vaalee, se oli haalee, mutta se oli *p*l*u*s*s*a*
Miukuli: Komppaan Valentinaa siinä, ettei toivo ole mennyttä ennen kuin menkat alkaa. Tsemppiä ja pitkiä hermoja!!
Kiva Valentina kun käyt meitä täällä vielä tsemppaamassa! Jarrusukkia matkaan sun Pikkiriikille =). Onko sulla jo selvät raskausoireet?
Ihanaa onnellinenmamma!! Mahtavaa!
ON: Jännät päivät käsillä, nyt kp 30/30. Täällä on nyt niin paljon ollut ihania loppukuun plussia, että fiilikset nousee itsellänikin. Vielä en ole uskaltautunut testaamaan, on niin tylsää aina pettyä jos tulikin vaan testattua liian aikaisin ja plussaakin sitten myöhemmin kuitenkin. Mulla on vielä aika pitkä kiertokin… Mutta ehkä huomenaamuna testaan jollei menkat ala. Ehkä. Oireita on ja ei ole, hyvin vaihdellen tuntuu että olisin raskaana ja sitten taas hetken päästä että en ole. Eli siis tätä ihan tavallista tunteiden vuoristorataa mitä aina ennen menkkoja…..blaah. Voi tulisipa meillekin se juhannusvauva!! Voi tulispa!
-vanilja kp 30/30
Peukut pystyyn Vaniljalle ja muillekin, joilla menkat ei oo alkanu. Mulla on aikasemmilla kerroilla näyttäny herkilläkin testeillä haamuja vasta kun menkat on olleet useemman päivän myöhässä. Nyt oireetkin alkaneet vahvoina jo viikko sitten, joten hormonimäärät taitaa olla vähän erit kuin edellisillä kerroilla tässä vaiheessa...((*onkohan siellä kaks*))
ON: Tänään vielä testasin halvalla perustestillä, ja vahva viiva sinne tuli!!
OnnellinenMamma kp 28/28 tai rv 4+0
No sieltähän ne menkat tuli, pari päivää myöhässä tosin.
Toisaalta olen helpottunut kun ekat menkat pillerien jätön jälkeen tulivat suht ajallaan niin ei tarvitse pelätä että kierto olis sekaisin tai pidentynyt.
Joten uutta yritystä vaan, tulen sitten odotus-puolelle kuukauden päästä :)
Tsemppiä kaikille plussanneille odotukseen!!
miukuli kp 1/yk 2
Kaksi viivaa!!
Wohoo!!
-vanilja rv 4 + 3 (kai?) l.a. 26.6.
Testi tehty. Kaksi viivaa piirtyi testiin!
TODELLA EPÄTODELLINEN OLO.