Kesävauvat 2010
Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)
Mansikkainen kp 1 ja yk 6
Kommentit (203)
täällähän on monilla hyviä uutisia, mutta tsemppiä myös tuleviin kuukausiin ei plussaneille (mm. pienimyy ja Emma, jaksamista teille, tiedän kuinka paljon sitä toivoo).
Mutta minä sain eilen plussaa ja tänäänkin oli pakko vielä testata uudestaan, ja plussa se on!!!
Olen niin onnellinen, vaikka ei uskalla vielä niin valtavasti iloita, sille viime kertainen plussa katkesi viikon 5-6 tienoilla. Joten nyt todellakin rukoilen, että onnistuisi!
Onko monella keskenmenon kokeneella toisella yrityksellä onnistunut?
Haluaisin niin toivoa ja uskoa, että tämä onnistuu ja mikä mahtavinta, alustavien laskelmien mukaan LA olisi minun syntymäpäiväni! mitään muuta en toivo, kuin että tämä onnistuisi ja saisin maailman ihanimman synttärilahjan!
Siirryn myös odotusketjun puolelle!
Tsemppiä kaikille plussanneille sekä ei-plussanneille! Olen niin hengessä mukana!
Wau, 2 plussaa taas tullut, ihanaa! Onnea teille kummallekkin hurjasti!
Onnellinenmamma:tervetuloa kuumeilemaan ja jännäilemään kesäkuun lopun vauvaa...:)
Omaa napaa: Kp 22/28, eli piinaviikko alkanut. Koitan olla nyt tarkkailematta itseäni liikaa. Ja testailen VASTA aikaisintaan päivää ennen menkkoja.
Eilen testasin uudelleen, eli eilen oli 14 vrk oviksesta ja plekkää yhtä punaista viivaa näyttää testi :( 15. pv on gynen aika ja sitä ennen vielä testaan. Jos silloinkin on negaa niin ei se auta kun aktivoitua täysin pelkästään heinäkuisiin.
Ahdistaa vaan ihan vi**sti kun oireet on jotain ihan muuta kun nega :(( Kuvottaa ihan hitosti edelleen nyt jo viidettä päivää!
Jaksamista kaikille ja plussia tikkuihin :)
Ilmottaudun joukkoon! Täälläkin olis paikka ihanalle kesävauvalle :) Vaikkakin taidan olla ihan viimeisiä, la olis ihan kesäkuun lopulla.
Lopetin viime kuussa e-pillerit joten eka yrityskierros vasta menossa, ja kuume on kova ja odotukset (liian?) korkeella.
Ilman pillereitä kierto ollut nne tasan 28pvä, ja siihen luotan nytkin.
Ovis oli, toivottavasti, kp 13-15 ja nyt on menossa siis kp 22/28. Menkkojen pitäis alkaa viikonloppuna ja toivon etteivät sieltä tuu niin
pääsisin viikon päästä testailemaan.
Oireita on ollut jo; vatsassa välillä nipistelee, munasarjat hieman kipuillu ja nännit! Huh,ne on ollu niiiiin herkät ja kipeet! Vaikka voihan olla että liittyvät kaikki hormonitoimintaan joka käynnistyy e-pillereiden jälkeen. Silti toivo elää :)Onko kellään kokemuksia oireista pillereiden jätön jälkeen?
Täällä on tullut ihanan paljon plussia, ONNEA!!!Ja toivotaan että pikkuiset pysyisivät kyydissä :)
- miukuli kp 22/28 yk1
Miukulille tervetuloa!! Me mennäänkin TÄYSIN SAMOISSA koopeissa.;)
).( Tosiaan jännät päivät käsillä...Niistä oireista...Oon koittanut olla miettimättä ja tutkimatta niitä liikaa, viime kuussa kun oli eka yrityskerta, oli kaikki mahdolliset oireet ja olin varma että olin raskaana...Hieman siis kriittinen olen sen takia, mitä tulee oireisiini.
Mutta kirjoitetaan nyt tänne tuntemukset. Rintoja aristaa hieman nyt toista päivää, ja alavatsalla on ollut erilaisia pieniä nipistely-tuntemuksia muutamana päivänä. Eipä muuta.
Odottavan aika on piiiitkä...
Ajattelin tehdä testin lauantaina. Sillon on kp 27/28.
Valtsu yk 2
Haaleaakin haaleampi plussa viiva ilmestyi tänä aamuna testiin... Torstaina vielä uusiksi ennen lääkäriin menoa, josko se siitä vahvistuisi, mutta toivo on nyt korkealla \o/
Miehelle en edes uskalla hehkuttaa, mutta tänne kyllä :D
Positiivisia tuulia kaikille, tää menee vaihtamaan talvirenkaat. Yht'äkkiä ei ota päähän enää yhtään!!!
Kp 1....
Onnea kaikille plussanneille!!!!!
Hei Valentina, katos vaan päästään jännittään yhdessä :D
Mä en kyllä uskalla vielä la tehdä testiä etten pety pahemman kerran. Sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa, mutta voi olla että kierto sekaisin pillereiden jälkeen.. Tiistaina ajattelin testata jos ei siihen mennessä oo alkanu. Siis jos pystyn odottamaan ;) Tää aika on kuluu niiiiiiiiin hitaasti! Ja pelkään et tipun tosi korkeelta jos/kun menkat sieltä tulee. On kuitenkin vasta eka yrityskerta.
Jännääääää! Lisää plussia naiset!
Miukuli kp 23/28
..jos nyt ihan varovasti ihan vähän :) Ja ihan hiljaa. Siis, kirjoittelin jo toukokuun kuumeilijoissa hetken aikaa, kun omasin tosi vahvat raskausoireet ja luulin olevani raskaana ja sit testi näytti negaa ja menkatkin alkoivat. Ja ihan ajallaan vielä alkoivat tuolloin, hötkysin vaan testaamisen kanssa, kun nuo oireet oli niin selvät. Noh, nyt sitten menkkoja olen kuulostellut tulevaksi jo viime torstaista lähtien, jolloin aika olisi ollutkin, ja silloin tuli parina päivänä vain hiukan rusehtavaa töhnää. Ja sit ei mitään enää. Eli kuutisen päivää myöhässä nyt menkat olisivat..mut voi olla et huomenaamuna jo alkavat!
Meillä on ennestään jo kaksi lasta, 3- ja 5-vuotiaat. Ei oltu suunniteltu enempää lapsia alunperin mutta nyt ajatukset menneet siihen suuntaan, et joukosta puuttuu vielä yksi :)
Ilmoittelenpa taas kuinka tässä tällä kertaa käy..JOS plussa sattuis tulemaan, niin lapsukaisen la olisi 19.6.10. Kylläpä olisi NIIN ihanaa saada kesävauva! :)
Onnea plussanneille ja plussatuulia kovasti ilmaan muillekin!
Mansikkamarja10
Tänään kp 28, tein testin ja selvä plussa! Tätä on vielä vähän vaikea uskoa, sillä meillä ei ole koskaan tärpännyt ekasta kierrosta. Jos vauva pysyy kyydissä, laskettu aika ois juhannusaattona eli 25.6.
- Susamaria ja pikkunelonen :D
Ensiksi onnittelut taas plussaneille Susamarialle ja Coilille!!!:)
Miukuli ja Vanilja: Onko mitään oireita ilmaantunut???
Kp 25/28 ja testauksen/menkkojen odottelu on ihan helvetillisen piinaavaa...Haluisin jo testata, mutten viellä uskalla.
Hillitön väsymys, hentoinen rintojen aristus ja palelu vaivaavat. Lisäksi heräsin viimeyönä vessaan, mitä en normaalisti IKINÄ tee.
Katsotaan.....
menkkoja ei ole vieläkään kuulunut, lämmöt 37,3, palelee koko ajan. Menkat viikon myöhässä. En vaan ole päässyt testiä ostamaan ja aikasintaan huomenillalla pääsisin testaileen.. Ekana oireena tuon lämmön lisäks tänään alkanut rinnat aristaa. Kovasti alkaa tuntua, et vois toiveita olla et plussa sieltä ilmaantuis :)
Mansikkamarja10
Kävin gynellä tänään. Lausunto oli että munapussia ei vielä näy, eli löydös voi sopia kk kierron puoliväliin tai sitten voin olla raskaana ihan alussa...
Kolmen viikon päästä kontrolliin, ellei tule täti kylään.
Käski testata viikon päästä uudelleen jos tulisi vahva plussa, arvatkaa pystynkö viikon odottamaan :D
Mies totesi aamulla hiukan naureskellen ennen lääkäriin menoa että olis aika hyvä jos edes jotain löytyis tai kohta meillä testataan kolme kertaa päivässä :DD
Lupasin ettei, ainoastaan kahden päivän välein kunnes kunnon plussa tulee... HEHE
Arvatkaapas tämä höhlä meni ja teki tänään clearbluen digitaalisen ovistestin, ja siihen pärähti esiin ovisplussa!
Mitähän tämä tarkoittaa... Siis oviksenhan testasin jo silloin kp 13.
Taidan olla raskaana....?
Oireetkin löytyy...
Pakko tehdä herkkä r-testi huomenna.
Valtsu kp 25/28
Äkkiä Valtsu kauppaan!!! Oon varma et plussa tulee! Tuut sit heti kertomaan tänne :D
Täälläpäin ollaan aika sekavissa mietteissä.. Koko ajan tunne että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä ja nyt näyttää siltä että hiivakin pukkaa päälle :(
Mut oireista sen verran että nännit ei oo enää kipeät, hieman arat vain. Vatsassa ja munasarjoissa välillä jomotusta ja nipistelyä. Ja uusia oireita; runsas valkovuoto, päänsärky ja ns.repäisykivut vatsassa kun esim.aivastaa, nousee äkkiä tai on lenkillä. En sitten tiedä onko noi raskausoireita vai enteileekö menkkojen alkamista.. Mahtaako kellään olla/ollut samoja tuntoja??!
Miukuli kp 25/28
Miukuli: Mulla on myös ollut repäiseviä kipuja alavatsalla/nivusissa, sekä iltaisin etetnkin erilaisia nipistely ym tuntemuksia munasarjojen kohdalla justiinsa.
PLUSSAONNEA SINNE!!
Ja muillekkin, jotka täällä viellä jännäilee!!:)
Huomenna töiden jälkeen teen testin..Jaiks.
TOIVEET ON KYLLÄ KORKEALLA!
Jee Valentina, hyvältä kuulostaa!
Mua on ihmetyttäny mun oireet. Aikasemmissa raskauksissa en oo huomannu oikeestaan mitään merkittävää ennen menkkojen myöhästymistä ja r-testiä. Ainoostaan jotain epämääräistä mahanjomotusta ja väsymystä, mitä on ennen menkkojakin.
Nyt on jo monta päivää oikeesti OKSETTANU illat, repäisykipuja on ollu, hajuaisti herkistyny (pesen lapsiaki joka päivä, kun mun mielestä ne haisee koko ajan pahalle...), rinnoissa tuntuu välillä ku maito nousis (aikasemmin ei oo ollu rintatuntemuksia), pierettää ja ummettaa, palelee ja kuumottaa, väsyttää ja itkettää... Miksi jo nyt??? Oonko vaan luulosairas? Jos siellä onki kaks?? Ois ees yks!
Minäkin ilmoittaudun vielä jännäämään kesäkuisiin. Oli pakko tsekata mahdollinen laskettu aika, joka olis 29.6.:)
Tuntuu vaan että teetän jo itse itselleni näitä oireita, mutta minkäs teet....yrityskertoja takana liikaa, 2 kiertoa ollut clomit ja terot mukana, nyt tässä kolmannessa kierrossa gyne otti terot pois. Eli clomeilla mennään. Rinnat on sivuilta arat oudosti, välillä niitä jomottaa. Väsynyt olen niin että toissailtanakin nukahdin jo yhdeksältä, kun normaali nukkumaanmenoaika on puolilta öin! Sekä aina välillä alamahassa jotain tuntemuksia. Ja melkein kokopäiväinen närästys!
Kaikki edellämainitut voi kyllä selittää muillakin tavoin kuin olemalla raskaana, mutta taas kerran jännätään. Sunnuntaina testaan jos ei täti tule ennen sitä.
viimeyönä näin unta että sain vauvan jota imetin ja ottovauvankin vielä :D
Plussatuulia vielä meille viimeisille kesäkuun jännittäjille ja onnea hirmuisesi plussanneille! Toivottavasti pääsen mukaan odotuksen ihmeelliseen maailmaan!=)
riksutes
kp 25/28 ja yritystä 7/07 alkaen.
Tää hyppää odottajien ketjuun!
Just tarkistin testin ja selkeä plussa Prismasta ostetulla testillä!!!!
Jaksamista vielä lopuille testaajille ja tulkaa pian mukaan!
Lasketusta ajasta ei mitään hajua, mutta kesäkuulle se kait jää :)
coil viikkoja noin 4
Onnea tosi paljon plussanneille.
Olen käyny päivittäin täällä taustalla hiimailemassa ja lukemassa teidän uutisia.
Omaan napaan sen verran että oviksen tikuttelin ja bongasinkin sen kiertopäivinä 13-15.Eilen piti alkaa menkat ja testi näytti negaa.Surettaa se että vaikka ovuloi niin silti ei tärpänny.Nyt näyttäs siltä että mensut alkaa joten hoplaaa....seuraavaan kuuhun hyppään minäkin.