miten tehdään vaikutus insinööriin?
siis teekkariin, eli onko sitten diplomi insinööri, nokialla töissä. Olen vain tosi kiinnostunut..
Kommentit (17)
ja tekemällä excel-taulukoita esim. sähkön kulutuksesta. En suosittele!
itsellä on ollut paljon DI-puolelta tarjontaa, johtuu ehkä asuinpaikkakunnastakin... DI-porukasta löytyy paljon perusmiehiä, jotka tykkäävät naisellisista naisista -eli mikä nyt miehiin yleensäkin tehoaa: sopiva seksikkyys ja ulkonäöstä huolta pitäminen. Ei varmaankaan ole haittaa, jos et ole ihan tyhjäpää...Sosiologisten tutkimusten valossa parhaiten pariutuvat henkilöt, joilla on suhteellisen sama koulutus/älykkyystaso.
Ole oma itsesi, flirttaile, harrasta sopivasti take away -taktiikkaa eli älä nyt ihan into piukeana ole kaikesta mitä mies ehdottaa... Ole kuitenkin rohkea äläkä jätä tilaisuutta käyttämättä.
Excel-taulukoihin ja muuhun ns. insinöörimäiseen, ellei sitten tämä ihastuksen kaikki kiinnostus olisi tekniikassa ym., myös vapaa-ajalla eli hänessä olisi sellaista asperger-nörtti-tutkija -meininkiä.
Mutta jos on kyse sosiaalisesti suht normaalista ja kiinnostuksenkohteiltaan laaja-alaisemmasta DI:stä, sanoisin, että nimenomaan klassinen naisellisuus puree: ulkonäöstä huolehtiminen, pitkät hiukset, hameet... Saavat ihan tarpeekseen hyvä jätkä - ja partiotyttö -tyyppisistä muijista opiskeluaikoinaan.
mulla on insinööri omana mutta ei siihen vaikutusta millään laskimilla ja exceleillä tehä.
Samalla tavalla kuin muihinki miehiin.
Tie miehen sydämeen käy vatsan kauttaa
Inssit pariutuvat sairaan- ja terveydenhoitajien kanssa.
Ovat kyllä aika tosikkoja ja mielikuvituksettomia, mutta mitäs se haittaa jos kiinnostaa...
Mä en ymmärrä, et miten niin ei kaikkiin miehiin tehoais sama? Jokaiseen mieheen tehoaa niiden kehuminen kummasti ;-)
Menet vain hänen luokseen ja ilmoitat että noin tunnin keskustelun jälkeen siirrytte sinun luoksesi. Esileikkiin riittänee 15 minuuttia ja itse yhdyntään 2,5 minuuttia (koska kyseessä on inssi) lopuksi lepäätte noin 1,5 minuuttia ja hän ehtii vielä iltabussiin koska taksilla ajo on aivan liian epätaloudellista. Hyvä kiihoke inssille on myös jos pyydät häntä pitämään Jyrki Katainen naamaria itse yhdyntätoimituksen aikana...
Teekkarit tykkäävät kaljasta, tietokoneista, naisista ja tässä järjestyksessä. Kun teekkari yrittää iskeä naisen, yleensä viedään kohde elokuviin ja siten kaljalle. Epätoivoisimmat vievät teatteriin tai konsertteihin.
Naisen tarvitsee treffeillä nauraa sopivissa kohdissa ja ottaa muutama olut.
Naisen ei tarvitse olla erikoinen, aika moni teekkarimies on todella kiitollinen pelkästä seksistä ( en kuitenkaan suosittele sitä ekana iltana tai kaatokännissä jos tavoittelee pitempää suhdetta.)
kateuttako vai mitälie, mutta kitkerän katkeria kommentteja tulee insinöörin koulutuksen omaavista ihmisistä.
Tunnen monta inssimiestä sekä naista, ja ihan huumoriveikkoja ovat kaikki.
Oma miehenikin on inssi, ja vaikutuksen tein häneen omalla olemuksellani ;)
Kun olen kysynyt mikä mussa oli "se jokin", niin kauniit silmät ja kauniit rinnat ;)
ja sen tyyppinen nainen, josta hän pitää.
Naurettavaa ajatella, että joku voisi pelkän ammatin perusteella kertoa millaisista naisista joku pitää. Ihan niinkuin jokaisen ammattiryhmän sisällä, myös insinööreissä (ahaa!!!) on täysin erilaisia ihmisiä. Miten joku voi edes esittää tietävänsä "millaisia miehiä ovat insinöörit"? Vaikka minkälaisia! Ja naismakuja heillä on vaikka minkälaisia, arvon insinööriasiantuntijat!
Ainoa asia, joka jokaista insinööriä yhdistää lienee jonkinlainen matemaattinen kiinnostus - eikä aina sekään. Ihmiset myös ajautuvat ammatteihin.
mutta kysymys kuuluu: MIKSI IHMEESSÄ????
Vihjaa myös mahdollisesta seksistä.
Toimi mulla. Nyt jo 6 vuotta naimisissa tippainssin kanssa. Enkä oo edes hoitsu!
Työympäristössä tietenkin hieman outo toimintatapa.
mutta mun kokemukseni mukaan yhteistä on se, että erityisesti insinöörit pehmenevät siitä kun avoimesti ihailet häntä ja hänen taitojaan. Älä teeskentele äläkä ylistä yliampuvan blondimaisesti mutta muista kertoa luonnollisen ihailevasti ääneen kaikki mitä hienoa ja kehumisen arvoista hän teki. Toimii. :)
toimii hyvin kun ei ole tyhjäpää :) Eikä tarvii esittää mitään tai olla kiinnostunut koodaamisesta.
Yleismaailmalliset keinot käyttöön, eli hymyile, katso silmiin, ole aidosti kiinnostunut miehestä.
Jonkun ehdottamalla "kerro mittasi binäärimuodossa" varmasti saat kiinnitettyä huomion itseesi.
näitä yleistyksiä....en mä ainakaan DI-mieheeni vaikutusta yrittänyt hänen ammattinsa kautta tehdä. Ja alkää vaan sanoko et insinöörit on samanlaisia luonteeltaan...monta erilaista DI-jannua on ystäväpiirissä. Siis älä mieti muuta kuin sitä millainen hän muuten on ja "innosta" sitä kautta.