Annatteko lastenne katsoa Big Brotheria?
Jos, niin minkä ikäisen? Itse kielsin katsomisen 10-vuotiaaltani. Sanoin että tuollaista paskaa ei tarvitse katsoa lasten eikä aikuisten.
Kommentit (25)
Meillä alkoi eilen 11v tyttö kyselemään, että mikä se BB talo on ja mitä siellä tehdään. Oli kuullut radiosta mainontaa. Ei sitä eilen meillä katsottu, kun ei ole aiemminkaan katsottu, mutta ajattelin kyllä, että jos uteliaisuus jatkuu, katsastan itse muutaman alkuillan jakson, extra, vai mikä se on, ja harkitsen sitten, josko yhdessä voitaisiin yksi jakso katsoa. Alkuillan ohjelmassahan ei saa pahinta sontaa esittää, vaan sen on oltaa edes jonkin verran sensuroitua. Esiteinien kanssa en ihan puhtaaseen käskytysmeininkiin enään usko, vaan pohditaan asiaa vähän pitempään. Vaikka se on selvä, että tuonikäinen ei ysin jälkeen telkun ääreen arkisin pääse.
Helppo sanoa, kun se ei meidän poikia kiinnosta. Ovat samaa mieltä kanssani, että se on täyttä roskaa.
Ei me aikuiset saati sitten lapsetkaan. Vahin olisi viime vuonna halunnut. Oli silloin 16v, mutta en pysty itse moista sontaa oksentamatta katsomaan, niin en halunnut sellaista telkkaristamme tulevan. Eipä poikakaan sitä kovin innokkaasti vaatinut katsottavaksi.
he sitä voisivatkin katsoa. Sellaisia ei kuitenkaan ole.
Ei kyllä valvokaan sen esitysaikaan.