Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lastenne katsoa Big Brotheria?

Vierailija
31.08.2009 |

Jos, niin minkä ikäisen? Itse kielsin katsomisen 10-vuotiaaltani. Sanoin että tuollaista paskaa ei tarvitse katsoa lasten eikä aikuisten.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en antaisi muutenkaan. En missään tapauksessa.

Vierailija
2/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin 9v. Nuorin saattaa olla vielä hereillä hetken kun alan katsoa, on 1v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitten äidin puheet paljoa eroa bb-kiroiluista.

Jos, niin minkä ikäisen? Itse kielsin katsomisen 10-vuotiaaltani. Sanoin että tuollaista paskaa ei tarvitse katsoa lasten eikä aikuisten.

Vierailija
4/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille altistua. Kuten ei myöskään ala- arvoiselle kielenkäytölle.

Vierailija
5/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät ohjelmaa typeränä ja katsojia tyhminä, salaa sitten katselen.

Vierailija
6/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nussita kaikkien nähden ja ryypätä ja riidellä. -ap

Vierailija
7/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannassa minkään kiroilun takia. -ap

Vierailija
8/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on säälittävä perhe, jos kiroilu on normaalia.

mutta ei nussita kaikkien nähden ja ryypätä ja riidellä. -ap

Vierailija
9/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä enää, mutta teinienkään 13-15v en kyllä antaisi katsoa.

Eikä sitä sinänsä kenenkään kannata katsoa, en tajua mistä sellaisia tyyppejä löytyy mitä sinne on raahattu...!

Vierailija
10/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 1, 3 ja 4 vuotiaat kuulee. Minä kiroilen myös itse. Ei siellä päiväsaikaan mitään nussita tms.

Vierailija
11/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat perillä seuraavana päivänä illan ohjelman tapahtumista.

t. ope

Vierailija
12/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on säälittävä perhe, jos kiroilu on normaalia.

Vierailija
13/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alakoululaiset pojat eivät edes tiedä ko. ohjelmasta emmekä me vanhemmatkaan mokomaa roskaa katso. Mutta lapsille ehdoton ei!

Vierailija
14/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina luullut, että laiminlyönti, väkivalta, huono kohtelu, lämmön puute, itsetuntoa heikentävä käytös, hylkääminen, pelottelu, kännissä lasten nähden oleminen, väkivallan tai seksin näkeminen tms vaurioittavat lasta.

En ole koskaan ajatellut, että kiroilusta olisi jotain vaaraa.

Vierailija
15/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin 11v. ja 7v. ovat jo nukkumassa siihen aikaan kun BB alkaa (eivätkö kaikki alakoululaiset ole?)

Toisekseen ohjelma sisältää aikuisten juttuja -alkoholin kanssa läträämistä, tupakointia, seksiä, kiroilua ja alatyylistä kielenkäyttöä viihteelliseen tyyliin, joka ei ole lapsille sopivaa.

En tiedä onko ohjelma sopivaa katsottavaa aikuisillekaan, mutta minua se ainakin viihdyttää suuresti.

Vierailija
16/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä kyllä ole pyytäneetkään.

Sen sijaan kaikkien av-mammojen paheksumia Salkkareita katsovat.

Vierailija
17/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta satunnainen "voi vittu, että otti päähän!"ei haittaa mitään. Meillä saa kiroilla vapaasti, mutta koska se on luvallista, ei teinit viitsi meillä kiroilla - se kun ei järkytä ketään. Koulussa heillä on käytös 10. -ap

Minä olen aina luullut, että laiminlyönti, väkivalta, huono kohtelu, lämmön puute, itsetuntoa heikentävä käytös, hylkääminen, pelottelu, kännissä lasten nähden oleminen, väkivallan tai seksin näkeminen tms vaurioittavat lasta. En ole koskaan ajatellut, että kiroilusta olisi jotain vaaraa.

Vierailija
18/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina välillä vähän aikaa illan jaksoista. Lisäksi maanantaisin kysyi aina ekaksi että kuka putosi. Olimme tuolloin kotona koska olin äitiyslomalla ja aamuisin ei ollut kiirettä herätä. Lisäksi tyttö oli vielä sen verran pieni ettei oikein sisäistänyt niitä juttuja vaan katsoi niitä viikkotehtäviä ja ihaili joitakin omai suosikkityttöjä (Tiina ja Iina). Jäimme itsekin koukkuun tuohon ekaan kauteen ja siksi lapsikin sitä siis joskus katsoi. Eka kausihan oli nykymenoon verrattuna kuin joku rippileiri ja siinä oli oikeasti mielenkiintoisia kuppikuntia ja oli hauskaa kun talon väki ei tajunnut kuinka suosittu Perttu on talon ulkopuolella. Kun alkoi peitto heilua jne. rajasimme siihen, että sai katsoa BB-extraa.

Muutaman viime vuoden kausia en ole antanut katsoa alkuunkaan. Meno on niin oksettavaa. Kyllähän ekallakin kaudella läträttiin viinalla ja hölmöiltiin, mutta ei siellä jatkuvasti oltu suutelemassa ja näyttämässä milloin tissejä ja milloin takapuolta. Tämä kausi on eka jota en ole itse katsonut ensinkään, en edes tiedä millaista väkeä talossa on nyt.

Vierailija
19/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 11-v. tyttö sanoi lauantaina haluavansa katsoa, mutta minä ilmoitin, että saat katsoa sitten kymmenen vuoden päästä:) Isänsä sanoi, että Kauniissa ja Rohkeissa menee raja:D No, tytöllä alkoi silmät lupsua jo ennen BB:n alkua...

Itse olen aika tiukka tuon tv:n suhteen, enkä tykkää että tv on jatkuvasti päällä ja lapset voivat katsoa tyyliin "mitä vain". Kaikki mahdolliset ohjelmat tuntuu mieheni tyttö tietävän, vaikka ilmeisesti sitä on äitinsä luona vaikea kontrolloida, kun on vanhempia sisaruksia ja äiti paljon iltaisin töissä.

Kun tyttö on meillä niin minulla "lankeaa" sen huolehtiminen, ettei tv ole päällä esim. klo 21 jälkeen, kun siltä tulee jotain paneskelua ja räiskintää takuuvarmasti siihen aikaan.

Itse varmaan estäisin yläasteikäiseltä vielä BB:n vetoamalla nukkumaanmenoaikaan. Talk Shown saisi katsoa, siinä olisi hyvä paikka yhdessä keskustella ryyppäämisestä ja ympäriinsä paneskelusta...

Vierailija
20/25 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina välillä vähän aikaa illan jaksoista. Lisäksi maanantaisin kysyi aina ekaksi että kuka putosi. Olimme tuolloin kotona koska olin äitiyslomalla ja aamuisin ei ollut kiirettä herätä. Lisäksi tyttö oli vielä sen verran pieni ettei oikein sisäistänyt niitä juttuja vaan katsoi niitä viikkotehtäviä ja ihaili joitakin omai suosikkityttöjä (Tiina ja Iina). Jäimme itsekin koukkuun tuohon ekaan kauteen ja siksi lapsikin sitä siis joskus katsoi. Eka kausihan oli nykymenoon verrattuna kuin joku rippileiri ja siinä oli oikeasti mielenkiintoisia kuppikuntia ja oli hauskaa kun talon väki ei tajunnut kuinka suosittu Perttu on talon ulkopuolella. Kun alkoi peitto heilua jne. rajasimme siihen, että sai katsoa BB-extraa. Muutaman viime vuoden kausia en ole antanut katsoa alkuunkaan. Meno on niin oksettavaa. Kyllähän ekallakin kaudella läträttiin viinalla ja hölmöiltiin, mutta ei siellä jatkuvasti oltu suutelemassa ja näyttämässä milloin tissejä ja milloin takapuolta. Tämä kausi on eka jota en ole itse katsonut ensinkään, en edes tiedä millaista väkeä talossa on nyt.

Ennenkuin joku nyt kilahtaa ihan täysin, niin tyttömme EI siis katsonut tuolloinkaan ohjelmaa säännöllisesti, eikä kokonaisia jaksoja, vaan aina jonkun pätkän niin että tiesi keitä talossa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan