Voiko pco:sta parantua?
Viimeiset reilu 9v ovat olleet varsin leväperäisiä ehkäisyn suhteen.
3 kertaa olen raskautunut ja aina se on vaatinut clomit, eli luomuna ei ole tärpännyt.
Nyt mietinkin että uskaltaisiko luottaa tästä eteenpäinkin pco:n voimaan?
Mies ei halua enempää p*rseenhedelmiä kun löytyy minun poikani ja tuleva yhteinen ipana.
Siis voiko esim. elämäntavoilla parantaa pco:ta?
Kommentit (8)
Odotan viidettä lasta ja tulen erittäin helposti raskaaksi.
pco ei voi täysin kadota, jos siihen on taipuvainen. Painon pudotus, metformiini yms tietenkin voivat parantaa tilaa
T:yksi, jolla vuosi sitten 17 ja 25 munarakkulaa, nyt 10kg myöhemmin ja metformiinikuurin jälkeen 9 ja 6 munarakkulaa
En luottaisi ehkäisytehoon
"p*rseenhedelmiä kun löytyy minun poikani ja tuleva yhteinen ipana"
mitäpä muuta voi odottaa ihmiseltä joka jakaa kaikkien katseltavaksi alapäänsä kuvia
luottaisi.
Meillä yksi ivf-hoidolla saatu lapsi. Siä ennen 3 keskenmenoa. Toinen lapsi sai alkunsa lähes luomusti, söin vaan keltarauhashormonia kuukautiskierron takia.
luottaisi. Meillä yksi ivf-hoidolla saatu lapsi. Siä ennen 3 keskenmenoa. Toinen lapsi sai alkunsa lähes luomusti, söin vaan keltarauhashormonia kuukautiskierron takia.
Söin minäkin joskus teroja hilloviikon säännöllistämiseksi, mutta ei ollut vaikutusta raskautumiseen.
ihan mielenkiinnosta kysyn: Puhutteko te näin värikkäällä kielellä kotosallakin miehesi kanssa? :) vai onko nämä hilloviikot ja perseenhedelmät ihan vaan tätä nettihöpötystä?
ihan mielenkiinnosta kysyn: Puhutteko te näin värikkäällä kielellä kotosallakin miehesi kanssa? :) vai onko nämä hilloviikot ja perseenhedelmät ihan vaan tätä nettihöpötystä?
Kyllä tosiaan pöhisemme hilloviikoista ja p*rseenhedelmistä, ym...
Monellekin asialle löytyy hauskempi nimi kuin "se tylsä tavis".
joillain on pco hävinnyt raskuden jäljjiltä. Sinuna en kyllä luottaisi pco:on ehkäisynä.
nim. 3 kertaa raskaana ilma clomeja tms...
Mm. laihdutus voi auttaa pco:sta kärsiviä