Mikä on typerin syysi jonkun tietyn puolueen äänestämiseen? Me muut arvostelemme ja parjaamme sinua!
Minä esim. äänestin kokoomusta viinien saattamiseksi ruokakauppaan mutta kun monellakaan hallituskaudella asiaan ei tullut mitään muutosta, lopetin sen.
Kommentit (20)
Äänestin kerran vassareita koska olen pienituloinen. Sitten voitin lotossa! Nyt äänestän kokoomusta.
Olen äänestänyt puolueita aikaisemmin pelkän puheenjohtajan takia
Äänestän jotain minipuiluetta ihan vaan rohkaistakseni niitä pitämään asioita esillä ja pysymään ehdolla.
Kaikki isot puolueet ovat niin puoluepolitiikan jäykistämiä, ettei siellä yksittäinen fiksu tyyppi saa kuin nenilleen, kun ryhmäkuri eli sakinhivutis iskee.
Ihanan näköinen.Hyvä urheilija.Kaunis missi , suosikki laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt puolueita aikaisemmin pelkän puheenjohtajan takia
sama täällä, pitäisi oppia erottelemaan puolueen ja eduskuntaryhmän noudattama vaaliohjelma eikä pelkät puheenjohtajan kannat
Eräs ehdolla ollut lupasi seksiä, jos äänestän häntä. Äänestin, kun kerran lupasin.
En saanut.
Vierailija kirjoitti:
Eräs ehdolla ollut lupasi seksiä, jos äänestän häntä. Äänestin, kun kerran lupasin.
En saanut.
Pääsikö edes eduskuntaan?
Missä se luvattu parjaaminen on? Häh? Avasin koko ketjun vain sitä nähdäkseni. Taas nähtiin, että kokoomukseen ei voi luottaa >(
Äänestin nuorempana Keskustaa, koska minulla ei ollut mielipidettä mihinkään suuntaan.
Äänestin tänään Susanna Koskea koska se triggeröi palstalaiset täällä :) Kokoomusta olisin kuitenkin äänestänyt.
terveisiä Vaasan vaalipiiristä
Äänestin vihreitä koska haluaisin laillistaa kannabiksen. Missään muussa arvokysymyksessä kantamme eivät oikeastaan kohtaa.
Äänestän demareita koska Marin on kaunis ja tykkään sen IG-postauksista.
Äänestin Iiris Suomelaa että eduskunnassa on jotain mitä katsoakin :)
Uusnatsina äänestin Marinia koska kunnioitan sitä että Marin kävi äärioikeistolaisen muistotilaisuudessa Ukrainassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut.Pääsikö edes eduskuntaan?
Ei päässyt.
Äänestin kauan aikaa sitten omaa isää, vaikka puolue (Kokoomus) silloin oli kaukana omista arvoista. Säälittävää on se, että nyt äänestän samaa puoluetta ihan omien arvojen takia.
Joskus nuorena keskustaa koska luulin sen nimen tarkoittavan että on maltillisempi kuin "äärilaidat" koska on keskellä.
Äänestin kirkkovenettä ihan vaan kun tykkäsin
Olen suomenruotsalainen ja äänestin RKP:tä ruotsin kielen vaalimisen ja säilyttämisen toivossa. Pikku hiljaa ymmärsin että koko puolue eliittiään myöten on valmis myymään kaikki muut arvonsa ihan vain tämän ruotsikysymyksen takia.