Gallup! Kuinka MONI tunnistaisi sinut kroppasi perusteella? Ilman vaatteita ja päätä siis :)
Itse aloin tätä miettiä ja tulin siihen tulokseen, että tällä hetkellä ehkä vain omat lapset. Luultavasti myös exä, vaikka erostamme on jo muutama vuosi aikaa ja on vähintään paria alastonta naisvartaloa sen jälkeen "opetellut".
Kavereiden kanssa en juuri käy saunassa tms., eli heistä tuskin kukaan tuntisi mua kropan perusteella.
Mites muut?
Kommentit (21)
sitten pari exää (siis poikaystävää), lapset tuskin ovat vasta 4 ja 7. Vaikea sanoa tunnistaisiko joku hyvä ystävä, voi olla. Jännä aloitus ap.
Exät olisivat tunnistaneet vielä pari vuotta sitten. Silloin kävin luomenpoistossa ja minulta poistettiin syntymämerkki, jonka avulla minut olisivat varmasti tunnistaneet hamaan loppuun asti. Nyt tikinjälkiä ei juuri edes näy.
mies tunnistaisi ja sen lisäksi vanhemmat, ehkä velikin.
ihan sen takia, että mulla on erikoisempi tatuointi olkapäässä, ja sen on nähneet lukuisat opiskelukaverit saunailtojen seurauksena.
Mä olen vaan niin "alasti" koko ajan.
varmaan myös vanhemmat ehkä sisko ja veli sekä 2 ystävää.
6 varmaa ja 4 kiikun kaakun..
ilman niitä luultavasti vain puolisoni... =)
ootteko te veljienne kanssa alasti?
oma veljeni ei kyllä tunnistaisi, on sitä lapsuuden ajoista niin paljon muuttunut. Enkä kyllä tunnistaisi omia veljiänikään, jos he olisivat alasti.
isolla porukalla rannalla. Olemme veljeni kanssa paljon tekemisissä eli on nähnyt minua useasti pienemmissäkin vaatteissa.
-2-
isolla porukalla rannalla. Olemme veljeni kanssa paljon tekemisissä eli on nähnyt minua useasti pienemmissäkin vaatteissa. -2-
todellakaan kumpikaan tunnistais mua päättömien, alastomien eukkojen rivistöstä... :)
Ei myöskään oma isä. Äiti ehkä.
Tatskat on hyvä tuntomerkki, tai suuret luomet tai syntymämerkit. Mulla ei ole noista mitään, mutta epäsuhtaisuuskin lienee tuntomerkki :)
ap
Juuri eilen järkytyin kun vahingossa menin nakuna peilin ohi. Kauhea luuranko...
Mies varmaankin tunnistaisi, ei kukaan muu. Aika harvoin tulee saunottua tms. kenenkään muun kanssa. Enkä minä ainakaan katso muita saunassa niin tarkkaan, että muistaisin puolen vuoden päästä miltä joku tarkalleen näyttää.
ja exät... Tatuoinneista ne mut tunnistais, muuten ei välttämättä kuin mieheni ja siskoni..
mun kroppa tulisi tunnistettavaksi. Teitäisivatkö tutut, että siinä on joku tuttu? Vai olisiko se tyyliin iltapäivälehdessä, kun kukaan ei odota siinä tuttua olevan? Jos olisi iltapäivälehdessä, en usko, että kukaan tunnistaisi. Jos taas olisi muuten, niin mies ja tytär varmasti ja ehkä oma äiti myös.
Siis jos tatskoja ei näy.
Laparoskopia-arvet saattavat paljastaa, mutta niitä on kai muillakin?
jotka joskus on nähnyt topissa tai shortseissa.Iso tatska on sekä lukuisia leikkausarpia.Lisäksi onnettomuudesta jäi aikaslailla hyvä "jälki"...
Olen raskaana, ja kroppa muuttunut paljon normaalista. Raskautta ennen olisi varmaan joku ystävä, kenen kanssa tullut useammin saunottua, tunnistanut.
Siis 1 varmasti ja 2 epävarmasti