Oih, miten mä huounkaan seksuaalisuutta! Olen itsellenikin uhka.
Ja niin kaunis ja ystävällinenkin vielä. Mitä mä teen? Mä en kestä!
Kommentit (95)
runo:
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Ihminen ilman ihmistä,
on vähemmän ihminen ihmisille,
vähemmän kuin ihminen voi olla.
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Eikun ei se ollutkaan multa, vaan Tabermannilta.
runoista tulee niin ihanan kiihkeitä, kun laittaa jokaisen sinä-sanan tilalle minä-sanan.
minua, minua rakastan...
mutta tässä runo
Vastuu
Tutorhuokujalla on iso vastuu
Himosta kun Reimasex asu kastuu
jokaisella joka huokujan tapaa
ja haluaa koskettaa tämän pilkkihaalariin sullottua napaa
Tutorhuokuja tuntee itsensä ja muut
ja tietää muiden kurkkuun menevät luut
kun he huokujaa himoavat ahnaasti
käy huokuja levolle lahnaasti
sun sisäinen herkkyytesi huokuu näissä texteissä. on kateellinen, mä en osaa olla muuta kuin kiimainen ja huokua silkkaa seksuaalisuutta.
mies nukkumassa, vauva nukkumassa, eikä ketään, jolle huokua seksuaalisuutta maito rinnoissa kivistäen, hikisenä, tukka sekaisin, äidin vanhaan aamutakkiin pukeutuneena. Pelkään häiritseväni naapureita ihan vain tässä huokumalla, vaikka yritän kyllä olla hiljaa. Mutta en voi sille mitään, se vain huokuu minusta!
Saanhan huokua teidän kanssanne, ihan vähän vain, kunnes vauva taas herää syömään?
itsekin odotan vauvaa syömään ja sillä välin huokuilen kuin viimeistä päivää
66
mies nukkumassa, vauva nukkumassa, eikä ketään, jolle huokua seksuaalisuutta maito rinnoissa kivistäen, hikisenä, tukka sekaisin, äidin vanhaan aamutakkiin pukeutuneena. Pelkään häiritseväni naapureita ihan vain tässä huokumalla, vaikka yritän kyllä olla hiljaa. Mutta en voi sille mitään, se vain huokuu minusta! Saanhan huokua teidän kanssanne, ihan vähän vain, kunnes vauva taas herää syömään?
ja kevyen runollinen pilkkihaalarissani ;)
66
sun sisäinen herkkyytesi huokuu näissä texteissä. on kateellinen, mä en osaa olla muuta kuin kiimainen ja huokua silkkaa seksuaalisuutta.
sen lempinimi voisi olla vaikka Huoksu. "Nähdäänkö Huoksulla?" Miltä kuulostaisi? -ap
Ihailijat huohottavat Huoksun oven takana meidän huokuessamme kerhotalolla...
sen lempinimi voisi olla vaikka Huoksu. "Nähdäänkö Huoksulla?" Miltä kuulostaisi? -ap
kun vihdoin löytää paikan, jossa ymmärretään huokujaa eikä vain tuomita. Päästään huountani valloilleen, häpeilemättä, peittelemättä.
68
Mieheni yritti käyttää hyödykseen huountaani, pyysi huokumaan kanssaan makuuhuoneesen - väitti jopa 14 vuotta vanhoja Adidas-no-sex verkkareitani, niitä lahkeita revenneitä - seksikkääksi. Ja kivikovia rintojani naisellisiksi, joita varten verkkarini lisävarusteena Ainun rintapumppua kanniskelen. Ei riitä tässä huounnassa maitobaariin riittävästi hereillä olevia asiakkaita. On jatkettava huountaa, kera bröstpumpun hurisevan taustalaulun.
Tämä oli hyvä ilta. Ylenin tavallisesta kätkevästä huokujasta vapaaksi tutorhuokujaksi, kerhotalo ja kurssi on perusteilla ja olen edelleen yhtä kauniskin. Huoh! -ap
Huoksulle huokumaan. Mut jaksan mä. Toivottavasti kukaan ei pidä mua uhkana siihen asti, sillä sitä en tosiaan halua olla. Mä siis tykkään kaikista ja musta on ihanaa, että niidenkin elämässä on vähän estetiikkaa, jotka pääsevät mun lähelle nauttimaan mun kauneudestani. Pystyttekö itse kuvailemaan, miten kauniita olette? -ap
Vieläkö joku voi väittää, että huokuja on uhka? Ei, huokuja on kaunis ja ystävällinen. -ap, joka alkaa kirjoittaa opsia tuolle huoutuskurssille.