Kymmenes joulu yksin
Arkena on ympärillä ihmisiä, työkavereita ja monenlaista harrastusseuraa ja avun tarvitsijaa. Elämä on enimmäkseen arkea, mutta jouluna varmaan jokainen on rakkaittensa ja lähimpiensä kanssa, joka voi.
Suurin haaveeni on, että olisi joku sellainen.
Kommentit (11)
Kuuntelen joululauluja. Ne saa mielen haikeaksi. Onhan se jo valmiiksi, mutta nyt vielä enemmän. En ole ennen edes kuvitellut, millaista olisi kuunnella niitä jonkun rakkaan kanssa. Miten jouluista ja juhlavaa. Nyt on vain ulkopuolisuuden tunne ja yksinäisyys. Odotan niin arkea, että pääsen edes töihin.
24 joulu yksin.
T: kiltti kunnollinen mies
Niin. Minulla ei arkenakaan ole ihmisiä ympärillä, tai no, eipä tuosta viimeisimmän on off -suhteen loppumisesta kauaa ole nyt. Rakkaita kyllä on, mutta eivätpä he minua kaipaa edes jouluunsa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kokenut miltä tuntuu olla mies suomessa. Hyvin monelle miehelle tuo on täysin normaalia
Olisipa ihanaa olla jonkun rakkaan kanssa. Eniten toivoisin viereeni jonkun miehen. Kuitenkin kymmenes joulu yksin. Joku kaipaa seksiä pikkujouluaikaan, olen iloinen huomiosta, mutta satunnainen seksi vieraan kanssa sattuisi liikaa yksinäisen sieluun. Jouluna vonkaahaykin on perheidensä parissa kuitenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minulla ei arkenakaan ole ihmisiä ympärillä, tai no, eipä tuosta viimeisimmän on off -suhteen loppumisesta kauaa ole nyt. Rakkaita kyllä on, mutta eivätpä he minua kaipaa edes jouluunsa.
Oletko varma? Kuka ei haluaisi viettää aikaansa rakkaidensa kanssa ja varsinkin jouluna, vielä jos silloin sitä aikaa on?
Minä ainakin haluaisin.
Ap
En ole laskenut kuinka mones joulu on yksin. Hyvä kun ei joudu mitään laittamaan.
Ensimmäinen joulu yksin, tosin omasta tahdosta...
Eikö teillä ole vanhempia? Sisaruksia? Olette joulun yksin. Vietin kaikki jouluni jomman kumman vanhempani kanssa niin kauan, kun olivat elossa.
Ei kaikilla ole tai heillä on muuta seuraa. On minullakin joku läheinen, mutta hän viettää joulunsa toisen puolen suvun kanssa joulujuhlissa ja se on hyvä niin. Meillä kun on vain minä.
Ap
Olet siis kokenut miltä tuntuu olla mies suomessa. Hyvin monelle miehelle tuo on täysin normaalia