Oih, miten mä huounkaan seksuaalisuutta! Olen itsellenikin uhka.
Ja niin kaunis ja ystävällinenkin vielä. Mitä mä teen? Mä en kestä!
Kommentit (95)
Onko mitään parempaa kuin huokua lauantai iltana oman kullan kainalossa =)
Meidän ei tarvitse edes laittaa kiuasta päälle. Arvaatte kai miksi! -ap
Minkäs sille voi, että huokuu niin vallan maharottomasti! Jään hetkeksi tänne huokumaan, ja toivon, että poven hinkkausta työkaverimiehiini ei enää pidettäisi uhkana.. Se poven hallitsematon liikekin kun johtuu vain tästä sisäisestä huounnasta..... .... ....
se huokuminen tosiaan meidän syy ole, vaikka kateellisia aina riittääkin!
ei tässä huounnassa, ole uhkana kellekään, paitsi ehkä itselleen.
ja välillä itseemme. Todelliset orgiat!
Uhh! Uhh! Uhh! Kun!!!!!
Kukapa ei sitä huomaisi, koska myrkynvihreät verkkarinikin värisevät!
Olen suorastaan sexuaalisuuden ruumiillistuma jumiessani puolilöhöävässä asennossa tässä koneen ääressä, mieheni kuorsauksen hennossa tärinässä.
höyrystäisin koko asuntomme vesivahinkoon. Tulkaa kanssani huokumaan! Huoutaan yhdessä, sillä seksuaalisuutemme on luonnon lahja. Olen ystävänne for ever. Ja kaunis. -ap
kun pukeutumisessa olet voittamaton. Mutta silti uhkun. Ja huoun.
Uhh! Uhh! Uhh! Kun!!!!!
Kukapa ei sitä huomaisi, koska myrkynvihreät verkkarinikin värisevät!
hiirinaistensa kanssa aviossa olevia miehiä kun tällainen seksin jumalatarkin olisi vapaana.
Tosin upea ulkonäköni on varmaan syynä tähän, eivät uskalla lähestyä kun näkevät ulkonäköni ja huokumiseni...
että miehet taatusti ajattelevat sinua pannessaan niitä hiirivaimojaan.
stringeissäni ja käsiraudoissani ;)
ihanaa, minäkin suorastaan tihkun ja huoun sexiä ja olen uhka teille kaikille jopa netin välityksellä!
hiirinaistensa kanssa aviossa olevia miehiä kun tällainen seksin jumalatarkin olisi vapaana.
.
Mun mies on rengastanut oman seksin jumalattarensa aika päivää sitten. Eikös se ole sunkin unelma olla rengastettuna, seksin jumalatar?
laannu koskaan....