Mitä mieltä olette siitä, että jos äiti ja hänen ystävättärensä...
ottavat muutaman oluen sen jälkeen, kun lapsi on mennyt nukkumaan? Lapsi on siis taapero.
Kommentit (13)
Jos vaikka oletetaan että ottavat ekan oluen klo 20 ja seuraavan klo 20:45 niin klo 21:00 alkoholia on veressä 70kg painavalla naisella 0,3 promillea.
Korkeintaan hiprakassa. Ja aina, kun juon, niin juon yhden kaljan n. tunnissa. Pystyn hyvin hoitamaan lastani, jos se sattuu heräämään, mikä on kyllä aika epätodennäköistä. ap
Voin sitten tehdä sen hyvällä omalla tunnolla. Sitä kun lukee kaiken maailman lehdistä, että se on ihan kamalaa ja ei saisi ottaa yhtään jne. Varmaan kaikki järkevät ihmiset kuitenkin itse osaavat arvioida, mikä on liikaa ja tehdä sen mukaan. :) ap
Miksi ihmeessä ei vois??? Ja joku antaa vielä kellonaikoja, voi jestas=D Tottakait ei pidä missään kauheessa kännissä olla, mutta kait nyt vähän voi juua! Ja huom. lapseni ei koskaan ole nähnyt minua kännissä.
Miksi ihmeessä ei vois??? Ja joku antaa vielä kellonaikoja, voi jestas=D Tottakait ei pidä missään kauheessa kännissä olla, mutta kait nyt vähän voi juua! Ja huom. lapseni ei koskaan ole nähnyt minua kännissä.
hoi....
"ottavat muutaman oluen "
eiköhän toi just tarkota sitä 1-2 kaljaa..
Senkö takia, että rentoutuu? No eikö silloin ole sitten humalassa eli ei selvinpäin? Kyllä se lapsi sen pienenkin humalatilan huomaa, jos herää. Vaikutus ei välttämättä ole iso, mutta toistuessaan kertaantuu.
Mikä ihme aikuisiin ihmisiin on nykyään mennyt, kun ei osata olla enää ilman alkoholia? Jos perusteluna luvalle juomiseen on se, että eihän se mitään vaikuta, niin miksi sitten pitää juoda? Miksei voi olla selvinpäin?
Mekin otetaan välillä miehen kanssa.