Kerropa autosi malli ja merkki,niin kerron millainen olet :)
Eli vuosimalli, merkki ja malli ja mielellään värikin,niin saat tietää millainen olet.
Kommentit (232)
jos ostaisit uuden auton, niin väri ei olisi vihreä.
Mummolaan on teillä aika pitkä matka. Tylsää pakata lapset autoon, mutta perillä on kiva kun esim. ruokahuolto pelaa.
Olet hoitoalalla. Ei blondi, eikä tumma. Eli sellainen keskivärinen.
-ap
Miehelläkään ei omaa vaan työsuhdeautona Volvo V70 vuosimallia -05, pitää vaihtaa tänä vuonna uuteen työsuhdeautoon (vanhasta firma veloittaa enemmän kuin uudesta).
sinun mielestäsi mies voi ihan yhtä hyvin hoitaa lapsia kotona. Molemmilla on oikeus tehdä myös uraa. Olet tumma hiuksinen ja asut omakotitalossa. -ap
Toki periaatteessa varmaan ajattelen noin tuosta urasta. Käytännössä kyllä vain mies tekee uraa, minä en ikinä ollut lainkaan urasuuntautunut. Lapset kyllä on miehen mukana juuri nyt.
et siedä kirppiksiä. Tai et itse löydä niistä koskaan mitään.
CSI on hyvä sarja mielstäsi. Jos aikaa olisi enemmän lukisit enemmän.
kaupungissa asut.
-ap
Haluaisit itse hieman kaupunkimaisemma auton, jos voisit ajaa vain itseäsi ajatellen.
Lyhyet hiukset. Isoja koruja inhoat. Et ole mikään leipuri-ihminen.
-ap
et siedä kirppiksiä. Tai et itse löydä niistä koskaan mitään.
CSI on hyvä sarja mielstäsi. Jos aikaa olisi enemmän lukisit enemmän.
kaupungissa asut.
-ap
Leivoit tällä viikolla mustikkapiirakkaa.
Et oikein osaa pukeutua hameisiin.
Hiuksesi ovat pitkät.
-ap
asut omakotitalossa. Hiuksesi ovat punertavat. Käytät koruja mielellään.
Lapsia kaksi.
Olet puhelias ihminen.
-ap
Toyota Yaris, 5-ovea, vm. 2000
metallinsininen
Tuulikki-
Volvosi on luotettava auto. Ikinä et ostaisi mitään city-maasturia.
Et ole käsityöihmisiä. Luet mielellään.
Makuuhuoneeseesi kantautuu ikävästi lähitien meteli.
-ap
Merkki ja malli: Audi A4 1.9 TDI quattro 96kW
Vuosimalli: 2003
Väri: Hopea
jos ostaisit uuden auton, niin väri ei olisi vihreä.
Mummolaan on teillä aika pitkä matka. Tylsää pakata lapset autoon, mutta perillä on kiva kun esim. ruokahuolto pelaa.
Olet hoitoalalla. Ei blondi, eikä tumma. Eli sellainen keskivärinen.
-ap
Citroen Xara 2.0 HDi vm. 2000 Metallinhohto sininen
Olen ostanut auton ihan itseäni varten enkä vaihtaisi sitä mihinkään. Pitkät hiukset ja pidän isoista koruista sekä siitä että niitä on paljon =)
Leipuri-ihminen en kuitenkaan ole, siinä osuit oikeaan.
Olen ostanut auton ihan itseäni varten enkä vaihtaisi sitä mihinkään. Pitkät hiukset ja pidän isoista koruista sekä siitä että niitä on paljon =) Leipuri-ihminen en kuitenkaan ole, siinä osuit oikeaan.
v. 2006 Peugeot 207 sport, sähkönsininen
Me kyllä asutaan kerrostalossa vielä, mutta haaveillaan kyllä nimenomaan vanhasta talosta. Mustikoita tuli reilu 30 litraa, ihan riittävästi. Käsityökohta meni ihan nappiin, kahvikin melkein. Kiitos! :)
t. 30