Kerropa autosi malli ja merkki,niin kerron millainen olet :)
Eli vuosimalli, merkki ja malli ja mielellään värikin,niin saat tietää millainen olet.
Kommentit (232)
Mitä ap sanoo: Opel -98, turbodiesel, farkku, sininen?
Olen nimittäin jonkun kyselyn mukaan itse tuo automerkki =)
Löytyy myös viime vuoden Honda CRV, musta.
Ja peltoautona Opel Ascona -88, harmaa.
mutta sehän kuvastaakin luonnettasi.Muistat sinulle tärkeät asiat hyvin ja ei niin kiinnnostavat menevät hieman toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Mies muistaa teillä paremmiin missä kaikki tavarat ovat. Rakastat kenkiä. -ap
mikään ei mennyt valitettavasti oikein. En vain tiedä autoista mitään. Joten en edes omamme mallia. Minä taas huolehdin liikaakin muiden asioista ja etsin miehen eksyneet tavarat. Kenkiä ostan vain pakon edessä kun edellisistä pohjat irti.
VolksWagen Transporter, pikkubussi, punainen vm1998
valkoinen, 1.3, pikkukoppero :)
valkoinen, 1.3, pikkukoppero :)
Viimeksi lomailit Thaimaassa. Et jaksaisi olla montaa vuotta, esim. 5 vuotta kotiäitinä. Ostat vaatteita mielellään ulkomailta. Olit koulussa hyvä liikunnassa, varsinkin uinnissa. -ap
Matkustelua rakastan, mutta Thaimaasta en tykkää yhtään. Kotiäitinä olen ollut jo 11v. Vihaan shoppailua, ja viimeinen asia mitä lomalla tekisin ulkomailla olisi shoppailu. Liikunnassa olin ihan ok, varsinkin pikajuoksussa ja voimistelussa, mutta uinti on just niitä heikkoja puolia, varsinkin sukeltaminen :). t. 69
Erikoisuutena väri vaaleanpunainen
Mitsubishi L200, vihreä, vm. 2003.
Ford Mustang vm 1966 (punainen), siis harrastusauto, lahja kummisedältä.
Käyttöauto Ford Galaxy (harmaa) vm 2007.
Siis merkissä on pysytty :).
Juuri näin:
T: 142 surkea todellakin, naisvaltainen ja tärkeä työ = kotiäiti
Tämä oli hauskaa!