Jeeeeeee! Käytiin ostamassa vauvanvaunut!
Ihanat! Miten malttaa odottaa et niihin olis laittaa pieni matkustajakin.. ;)
Kommentit (35)
Lapsia mulla 4, ja kyllä...aina on iskenyt vimma ostaa uudelle tulokkaalle uudet kärryt.
Meillä on 3. lapsi ja vaunut ovat kieltämättä aika huonossa kunnossa jo. Yli 5v ovat olleet jatkuvassa käytössä kun ensin esikoisella, sitten tuli toinen ja esikoinen meni seisomalaudalla, nyt tuli kolmas joka ei tosin ole yhtään viihtynyt vaunuissa vielä ja kakkonen käyttää nyt niitä rattaina, kolmonen on mulla kantoliinassa. Mutta jos ajattelee että vaunuilla on vielä kolmoselle n.3 vuodeksi tarvetta niin sitten ovat kyllä tiensä päässä mun mielestä. Jos saadaan neljäs niin luultavasti sitten tulisi vaunujen hankinta eteen...Ollaan aika vähillä vaunuilla pärjäilty kun monilla on tuplat, matkarattaat yms. yms. Itse haluaisin kakkoselle istumarattaat esim. Brio Ponyt kun tämä pieni kulkee liinassa ja jos autolla mennään niin yhdistelmärattaat ovat kyllä tosi isot. Mutta kun useimmiten kävellään niin isoissa rattaissa on kyllä hyvä alakori mihin ruokakassit mahtuvat.
Muistan itsekin kun ostimme esikoiselle uudet vaunut 15v sitten! hyvä kun unta sai kun piti näpälätä ja hiplata ja pedata ja mallailla,ihanaa!
Mondial Duo Combit
Arvatkaa vaan miten tekis mieli kurvailla pitkin huushollia niiden kanssa.. ;)
Brio Happyt.
Onnea meille! :)
Laskettuun aikaan alle kolme viikkoa. Mites siellä?
Gesslein Future Fi menopelit ja la tänään :)
nyt, kun viides tulossa, ettei vaunut merkkaa samaa kuin esikoista odottaessa. :)
t. 5
Ja varsinkin teille kun on jo h-hetki niin lähellä! Meillä on vielä taivalta edessä jokunen kuukausi. :)
(ei meidän ois ehkä kantsinut vielä ostaa, tai ainakaan tuoda sisälle niitä) :D
Odottavan aika on pitkä.. 
Nyt eivät ehdi pölyttymään muutamaa viikkoa pidempään. Turvakaukalokin vielä kokonaan hankkimatta. Mutta sängyn olen sentään laittanut ja pedannut, ja vaatteet on pestynä pinoissa kaapissa ja paljon uuttakin ostin tälle viidennelle tulokkaalle.
t. 5
Onnea miljoonasti jo valmiiksi.. Taidat siis olla nyt meistä eka joka pääsee kurvailemaan.. :)
kun nyt hehkutellaan ja katsellaan noita vaunuja täällä.. :D
erityisesti esikoisten kohdalla erilainen hehkuttelu vauvan tavaroita hiplaillen. Itse ostin lapselle korisängyn marraskuussa, kun laskettu aika oli maaliskuussa. Ja sitten hiplailin sitä sänkyä ja mietin, miltä pieni vauvani siinä näyttää. No, söpöltähän hän näyttää siinä, pieni tuhiseva kultamuruseni. Ja nyt hän näyttää myös jo liian isoltakin kyseiseen korisänkyyn. Pinnasänky pitäisi hommata ja pikaisesti.
Tuo oli niin ihanaa aikaa!!! Itse alan odottelemaan, josko sitä yrittäisi uutta käyttäjää vaunuille.
vaan ihmetyksestä, että miksi viides lapsi tarvitsee uudet vaunut, turvakaukalon ja paljon uusia vaatteita? Luulisi että rompetta olisi ennestään lattiasta kattoon asti neljän lapsen kanssa.
Nyt eivät ehdi pölyttymään muutamaa viikkoa pidempään. Turvakaukalokin vielä kokonaan hankkimatta. Mutta sängyn olen sentään laittanut ja pedannut, ja vaatteet on pestynä pinoissa kaapissa ja paljon uuttakin ostin tälle viidennelle tulokkaalle.
t. 5
Kaikki on myyty tai pistetty kierrätykseen. Ihan siksi. Ja mukava muutenkin, että viideskin saa jotain uutta (toki käytettynäkin olen hankkinut), eikä kulje kaikessa toisten vanhoissa. Siksi. :)
t. 5
Ostettiin pari viikkoa ennen laskettua aikaa.
ja olen kyllä ihaillut niitä. Onhan ne nyt ihan toisen näköiset kun esikoiselle ostetut.
Meillä on nyt täällä jo 5 hiplaajaa, joten itseasiassa niitä ihaillaan enemmän kun esikoisen vaunuja :)
tähän vauvanvaunu/tarvike hihhulointiin.. ;)
En sitä kiellä. Mutta ei niiden ns. symbolinen arvo/nimike ole enää sama kuin silloin, kun niitä hankittiin esikoiselle. Sitä lähinnä tarkoitin. :)
Itsekin ostin ihanat yksiväriset turkoosit mustalla kopalla.
t. 5