maksulliset naiset!
Kommentit (53)
Aina nuollu kun käynyt 500-600 eri naista 20v aikana jotka ollu maks .ja nuoltu on ja ikinä ei taudin tautia !
[quote author="Vierailija" time="27.08.2009 klo 08:15"]oletteko kokeilleet suomalaisia vai venäläisiä??
ja onko niissä kovasti eroa: halussa, osallistumisessa, TURVALLISUUDESSA???
[/quote]
Mikäs sen mukavampaa kuin maksaa hetken rynkytyksestä naisen kanssa, joka on siihen tilanteeseen väkivallalla ja uhkailulla pakotettu! :-----) Ihmismieli ja elämä on toisella rikki mutta mitä väliä, kunhan itse pääsee tunkemaan lastit sisään.
Olisko miespuoliselle huoralle töitä itseni myyminen kiinnostais
Hei !
Onko jollain kokemusta Turun naisista ? Missä kannattaa käydä ja missä ei? Mitä maksavat ?
Vierailija kirjoitti:
oottekos koskaan miettiny että oisko siltä vaimolta irronnu paremmin jos olisitte käyttäny kaiken sen rahan, mitä käytätte maksullisiin, niin vaimoonne?
tarkoitan nyt että olisitte ostaneet siivoojan kotiin, rankkana päivänä vienyt koko perheen ulos syömään ettei tartte vaimon kokata, palkanneet lapsenvahdin, käyneet vaimon kanssa esim.ravintolassa, elokuvissa tms.
esimerkiksi tuo 40 000 e mitä joku sanoi käyttäneensä maksullisiin on kyllä jo semmonen budjetti että sillä pitää vaimoa kuin vaimoa aika hyvänä.....
taitaa olla aivan jostain muusta kiinni tuo maksullisissa käynti kuin vaimon pihtaamisesta.
Ai siis vaimot ovat maksullisia, oikeasti?
40 000 kymmenessä vuodessa on 333/kk.
Kyllä se vaan niin on, että jos terve mies ei kotona pillua saa, niin jossain se paine puretaan. Aina ei oma nyrkki riitä.
Meillä vaimo ilmoitti vaihdevuosien alkaneen ja samalla, että seksi ei enää kiinnosta. -Ei sitten........
Puoli vuotta pystyi ilman panemista olemaan, mutta lopulta ammattinainen voitti.
Ei kiinnosta vieläkään, joten huorissa käynti jatkuu vähintään 1 x 2 viikossa, monesti useammin. Rahaa palaa kahden kaukomatkan verran vuodessa.
En käsitä mitenkään niitä äijiä, jotka eivät anna vaimoilleen riittävästi. Joku vika niillä täytyy olla. -Naisten oikut on hiukka helpompi käsittää.
Naimisiin mennessä jos olisin tiennyt, että seksi loppuu vaimon täyttäessä vähän yli 50, olisi naimisiin meno jäänyt ainakin ko. henkilön kanssa.
Nuorten kannattaisi tehdä ennen aamenta sopimus, että minimissään seksiä täytyy saada ja antaa ainakin 2 kertaa viikossa. -oli lapsia tai ei.
Minusta ei ole mikään häpeä ostaa seksiä. Monesti olen löytänyt laadukasta seuraa osoitteesta http://www.seksiseuraa.biz
Hei
Olen 59v mies mitoiltani 195cm, 95kg ja 19,8 cm.
Vaimoni ei jaksa enää niin paljon kuin haluasin. Rakastajatar on helppo löytää, mutta vaarana on, että hän rakastuu ja aiheuttaa vaikeuksia.
Netistä löytää upeita nuoria, suomalaisia opiskelijatyttöä.
Nautin heistä pari kertaa vuodessa.
Viimeksi oli 18 v tyttö, joka ihan ensiksi näytti passinsa, niin että näin kuvan ja syntymäajan. Ja syytä olikin, sillä hän on niin pieni ja hoikka, että vaikea uskoa täysi-ikäiseksi.
Voitte vaan arvata oliko meillä hauska ilta hotellihuoneessa.
Terveisin Vanha Pukki
JK
Niiden joilla on oikeasti iso kalu kannattaa käyttää L-koon kortsuja, jotka ovat 190 mm pitkiä ja tavallista leveämpiä...
Itsestä ei ole menemään maksullisille. Itse olen nyt viisi kuukautta ollut ilman naista, eli hulluksi pian tulee ei siihen runkkaaminen auta kun on naista vailla. itse tykkään erityisesti nuolla naista ja kauan ja hartaasti :) ja tykkään että myös nainen nauttii saan siitä itse jo ns. puolet orkusta kun nainen saa. Ajatus siitä että miehiä käy naimassa naista jonoksi asti ei vain sytytä. Mutta kyllä naisen löytäminen netistä on haastavaa yleensä vain maksulliset vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinussa on sen verran miestä, että vaimosi tietää millaisen miehen kanssa on naimissa. Toki olet kertonut, ettei kotiseksi riitä.
Mieheni kävi prätkämatkalla Thaimaassa ja paikallinen maksullinen soitteli ja kirjoitteli perään. Selvisi, että mieheni on 15 vuoden ajan käynyt maksullisissa naisissa. Oli aika kova juttu minulle. Nyt hän syyttää minua mustasukkaisuudesta ja itsekkyydestä, kun nostin metelin.
Mitä ajattelet asiasta ?
Ei ne aina ole älyllisesti tyhmiä tai rumia miehiä,jotka käyttää maksullisia
...Niitä on fiksuja perheenisiäkin. Itsellä ollut vuodesta 2018 sama naimisissa oleva tyyppi,jonka kanssa diili,että antaa avustusta ja minä hänelle iloa,jota vaimosta ei saa. Hyvin on toiminut ja asun viereisellä paikkakunnalla niin ei ole kiinni jäänyt. Viestintä eri puhelimista kuin niinsanotusti ykköspuhelimesta.
Vierailija kirjoitti:
Aina nuollu kun käynyt 500-600 eri naista 20v aikana jotka ollu maks .ja nuoltu on ja ikinä ei taudin tautia !
Ei minullakaan tauteja. Ei se tarkoita,jos on rakkauden ammattilainen,että olisi tauteja tai kohdeltaisiin huonosti. Itsellä ollut hyviä tyyppejä ja hommien jälkeen lähden shoppailee,toki pesulla ensin käyn.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2009 klo 13:40"]
Jos jätät sen kortsun sinne huoran roskikseen, niin helppo sillä on itsensä hedelmöittää. Juttu, joka ei ole monenkaan miehen tiedossa. Myös se vauvakuumeinen vaimo voi tehdä saman tempun kotona sillä käytetyllä kortsulla;)
[/quote]
Haloo! Tuskin random-huora rupeaa roskista kenenkään tuntemattoman äijän tippuri -kortsuja kaivelamaan ja niistä itseään siittämään.