Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudun tyylikkäästi puistoon (näyttämättä pelleltä)?

Vierailija
26.08.2009 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkuissa myös sateella ja pakkasilla? Mä inhoan olla märissä farkuissa, joten sadesäällä mulla on vedenpitävä ulkoilupuku ja goretex-kengät jalassa. Pakkasilla siistit mustat toppahousut ja toppatakki. Nyt syksyllä on yleensä farkut, mutta musta ne on esim. hiekkalaatikolla kyykkiessä hankalat, mutta johtuu varmaan farkkujen mallista. Kesällä lämpimällä ilmalla on hame+toppi, caprit + toppi, mekko tms.

Vierailija
42/44 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ulkoilen kaatosateessakin lapsen kanssa ja lapsi nauttii kovasti kun saa tehdä vesihommia...sadekamat päälle vaan kummallekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalla kesä-syyskelillä ne mukavat farkut ym. perushousut (itse kyllä suosin jotain muuta materiaalia kuin farkkua, tuntuu liian jäykältä), lyhythihainen ja huppari (helppo säädellä vaatetusta, tuli kylmä tai hiki), matalapohjaiset kengät. Kosteammalla säällä vettä hylkivää vaatetta ja kylmällä tietysti paksua takkia ja erotiikantappajat. Tyylillä et kiinnitä epämiellyttävää huomiota, säähän ja toimintaan sopimaton vaate sen sijaan tekee olosi epämiellyttäväksi ja juuri tämä seikka saa ihmisen näyttämään muiden silmissä hieman hassulta.

Mikä tässä on niin vaikeaa.

Vierailija
44/44 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipuistossa ei ole juuri ketään koskaan. Saa pukeutua miten tahansa ja vaikka olisi alasti siellä niin tuskin tulisi aloitusta av:lle otsikolla "TÄNÄÄN PUISTOSSA NÄHTYÄ"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi