Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en jaksa työtäni josta saan vain pahanmielen jokapäivä

Vierailija
26.08.2009 |

tunnen olevani umpikujassa. olen työssä kaupan alalla ja osastovastaavana. ja minulla on pomo jolta saan vaan murskaavaa arvostelua päivästä toiseen, tein niin tai näin aina on sanomista. ei ikinä hyvää mieltä. asiakkaat ja työ itsessään mukavaa mutta henkinen painostus ja suoraan sanoen kiusaaminen väsyttää minut henkisesti.

tunnen olevani umpikujassa. muita töitä ei kaupungista löydy millään, jos irtisanon itseni joudun karenssiin. ja kahden lapsen yksinhuoltajana emme selviäisi. lisäksi toinen lapsistani on juuri aloittanut koulun ja lisää stressiä aiheuttaa työaikani, olen lauantaisin ja iltaisin töissä ja aina saa miettiä kenet valjastaa lasta hoitamaan kun itse en pysty :(

aamut tuntuvat loputtomilta ja tunnelin päässä ei näy mitään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisit siellä puhumassa. Itse etsisin kyllä toisen työpaikan jollakin keinoilla. Vaikka muuttamalla sitten.

Vierailija
2/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut ongelmaton terveyskeskuksen asioita ..

muuttaminen ei neää onnistu, olemme muuttaneet juuri tänne kotiseudulleni vuosi sitten ja lapseni aloitti täällä yksityisessä hyvässä koulussa enkä halua häntä siirtää enää. täällä myös vanhempani asuvat ja heiltäkin saan välillä sitä tarvittua apua lastenhoidossa.

mutta tämä arki, on kamalaa. en ole ollenkaan enää se ihminen joka haluaisin olla. olen vihainen ja arvaamaton, äksy ja väsynyt ja surullinen työni vuoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuitenkin muuten asiat kunnossa, koeta iloita siitä ja ota työ vaan työnä. Kaikki pomot eivät koskaan arvosta työntekijöitä, lakkaa odottamasta sitä, niin ehkä se auttaa.

Vierailija
4/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ihmisten kanssa, että haluaisit vaihtaa työpaikkaa, lähetä hakemuksia, kysele suoraan eri paikoista. Siihen voi mennä puoli vuotta, mutta ainakin yrität.

Ja ole valmis ottamaan mitä vaan näin alkuun, se voi sitten poikia parempia paikkoja jne.

Vierailija
5/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ajattelemalla, että jossain vaiheessa talouslama hellittää ja työpaikkoja taas on. Aion vaihtaa työpaikkaa heti, kun saan uuden.

Vierailija
6/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies teettää kaikki koiran hommat mulla. kaikki muut työtehtävät on mieluisia paitsi yksi joka mulle laitettiin vaivihkaa.

otin aikalisän ja saikkua. olen jo pitemmän aikaa etsinyt uutta työpaikkaa..

Vierailija
7/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa, tiedän miltä se tuntuu. Ihan kokemuksesta voin neuvojille sanoa, että työterveyshuolto ja ammattiliitto on ihan voimaton tuon tilanteen edessä, ei sieltä mitään apua saa. Eli autat itse itseäsi.

Yritä nousta henkisesti tilanteen yläpuolelle, mitätöi pomosi negatiivisuus sillä tavalla, että ajattelet että hän on sellainen mu...u eikä siitä muutu, hänellä vain vaihtuu arvostelun kohde. Eli jos sinä lähdet, sama napina jatkuu, koska hän on vain sellainen häiriintynyt ja empatiakyvytön tapaus. ÄLÄ missään nimessä mene peliin mukaan, eli ala itse vastaamaan ivaan ivalla tai mikä vielä pahempaa, kynnysmatoksi älä suostu. Eli sinä et voi tehdä mitään paremmin tai enemmän, ei auta vaikka hymyilet enemmän ja olet kiltimpi, ei auta.

Olet vain asiallinen, hoidat hommasi, teet sen mikä on sovittu ja lähdet työpäivän jälkeen kotiin. Nouse tilanteen yläpuolelle, oikeasti, älä annan hänen hallita elämääsi.

Ilta ja vkl vuoroille et varmaan voi mitään, sehän oli jo tiedossa kun otit työn vastaan. Koita jaksaa..

Vierailija
8/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voitko saada apua terveyskeskuksesta? Kun olet kotiseudullasi, voitko saada vanhoilta ystäviltä henkistä tukea tuohon työtilanteeseen? Jos esimies kiusaa sinua, voitko ottaa yhteyttä luottamusmieheen, johonkin työsuojelupiiriin tai vast? Olisi hyvä, ettet jäisi tuleen makaamaan. Koita jaksaa.

Vierailija
9/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan vaihtoa,oppisopimuskoulutusta?

Itse olin lähes 10v terveysasemalla töissä jossa sai vaan lokaa niskaan (potilailta),esimiehet eivät tukeneet työssä,sijaisia ei saatu,aivan burn outin lähestyessä vaihdoin työpaikkaa (myös työnkuva muuttui) ja en ole katunut pätkääkään.

Nyt ei tarvitse stressata edellisenä iltana kotona,että mitä sanoo potilaille kun ei ole lääkärinaikoja,se oli kamalaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä