Oletko tyytyväinen
vartaloosi ja ulkonäköösi? Mistä itsessäsi pidät eniten.Entäs vähiten,minkä ikäinen olet?.
Kommentit (6)
Mun kun meen ensviikolla töihin ja skarppaan vähän, ni eiköhän ne siitä lähde.
En tosin sittenkään mikään laiha ole, mut ihan ok ja sit kohtuullisen tyytyväinen.
Hiukset on ongelma, ovat niin ohuet. Silmät sais olla isommat.
Rinnat on hyvät.
39v
olen 38 v. Eniten ehkä tykkään naamataulusta, mulla on kaunis hymy, hyvä iho, ihanat huulet ja hyvät hampaat! Tästä saanut kuulla muiltakin, lisäksi olen tyytyväinen suht. urheilluseen kroppaani. Hiukset voisi olla paksummat ja
peppu voisi olla omasta mielestä pienempi, mieheni mielestä ei :). T. 168/55.
En ole koskaan ollut tyytyväinen vartalooni ja muotoihini. Painoindeksini on aina aikuisiällä ollut 21 (teinivuosina 16-17) ja liikun paljon, mutta tyytymättömyys on melko lähellä sairaustasoista. Mahaa ei ole, rinnat c-kokoa ja reidet ja takamuskin kiinteät ja muodokkaat. Ongelma on siinä, että olen aina jostain mielestäni liian runsas. Kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään siihen viittaavaa, että olisin liian iso, eikä edes mies koskaan puhu ulkonäöstäni kuin positiivisesti. Sanoo aina vain, että mun pitäisi hellittää, ja että suhtautumiseni itseeni ei ole terve. Huulet ovat runsaat ja kauniinmuotoiset ja hiukset on tuuheat. Niihin olen tyytyväinen.
En ole koskaan ollut tyytyväinen vartalooni ja muotoihini. Painoindeksini on aina aikuisiällä ollut 21 (teinivuosina 16-17) ja liikun paljon, mutta tyytymättömyys on melko lähellä sairaustasoista. Mahaa ei ole, rinnat c-kokoa ja reidet ja takamuskin kiinteät ja muodokkaat. Ongelma on siinä, että olen aina jostain mielestäni liian runsas. Kukaan ei ole koskaan sanonut mulle mitään siihen viittaavaa, että olisin liian iso, eikä edes mies koskaan puhu ulkonäöstäni kuin positiivisesti. Sanoo aina vain, että mun pitäisi hellittää, ja että suhtautumiseni itseeni ei ole terve. Huulet ovat runsaat ja kauniinmuotoiset ja hiukset on tuuheat. Niihin olen tyytyväinen.
Hiukset on ihan hyvät ja hoikkakin olen. Rinnat vois olla vähän isommat : )