Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua? Raskaana ja pissa yhdellä plussalla sokerista.

Vierailija
25.08.2009 |

En ole ylipainoinen, en ole koskaan ollut. Olen terve ja urheilen, olen aina urheillut.

Syön terveellisesti, en makeaa. Toki joskus ja jouluna voin syödä, mutta en viikottain. Silloinkin jotain leivonnaisia juhlissa tms.

Voiko silti tulla raskausajan diabetes? Vai viittaako johonkin pahempaan?

Tämä on kolmas raskauteni ja tämän raskauden aikana olen tuntenut itseni valtavan nälkäiseksi koko ajan. Nälkä saattaa yltyä sellaiseksi, että tuntuu kuin vintissä pimenisi. Kädet alkaa täristä ja pyörryttää, silmissä sumenee jne.

Minun on aina pitänyt syödä pienin välein tai muuten oloni muuttuu huonoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerirasitus ok. Kuulemma munuaiset falskaa jonkin verran raskaudessa ja sen takia sokeria pissassa.

Vierailija
2/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli juoda oikeastaan koskaan. Täytyy aloittaa kunnon tankkaus.

Verenpainekin niin alhaalla, että pitäisi sen takia muistaa juoda, mutta kun kroppa ei ilmoita nesteentarpeesta, niin monesti unohtuu. Sitten illalla muistan, enkä viitsi juoda enää paljoa, ettei mene koko yö vessassa ravaamiseen.

T: Ap, joka lähtee hakemaan vesituoppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausajan diabetestä.

Jos et saa lähetettä sokerirasitukseen suoraan tuon sokeriplussan perusteella niin vaadi se. Hoitamaton diabetes on tosi iso riski vauvalle.

Vierailija
4/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos plussalla, niin rasitukseen, jos ei, niin sittwe annetaan olla.

Aikaisemmin mulla on kerran otettu sokeri kun sitä pyysin (ekassa raskaudessa) oloni kun oli niin huono ja tuntui siltä kuin verensokeri olisi koko ajan romahdellut ja silloin syömisen jälkeen arvo oli 3.7. Eikö se ole paastoarvo?

T: Ap

Vierailija
5/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabetekseen tuollainen verensokerin romahtelu, se, ettei se pysy normaaleissa lukemissa ja sitten taas välillä kohoaa liikaa? Vai onko se aina koholla?

T: Ap, joka ei tiedä aiheesta, anteeksi tyhmyyteni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä