Millainen on KAURISLAPSI (horoskooppiasiaa) ?
Kommentit (16)
ja iloiseksi ja pirteäksi aina sanottiin. Positiivisen elämän asenteen omasin ja osasin iloita pienimmistäkin asioista. Tiedä sitten onko horoskoopista johtuvaa vai ihan luonteesta. Itse en ihan horoskooppeihin usko, mutta kyllähän ne joskus kohille osuu..
rauhallinen, huumorintajuinen, empaattinen... mukavuudenhaluinen elämästä nautiskelija, jolla ei ole kiirettä mihinkään. Tämä tietty joskus äitiä ärsyttää :)
Viihtyy yksin, oppii kerrasta, pikkuvanha. Kaipaa huomiota ja aikaansaannosten kehumista mutta ei osaa pyytää niitä, ei tyrkytä itseään. Oikeudenmukaisuus hyvin tärkeää, muistaa koko ikänsä jos tulee syrjityksi perheessä.
Kaurislapsi on:
- mietteliäs
- itsepäinen
- määrätietoinen
- tunnollinen
- päättäväinen
- säästäväinen
meidän lapsi on siis kauris. Enpä ole koskaan horoskooppeihin uskonut, mutta kyllä muutama kuvaus pitää hyvin paikkansa (viihtyy myös yksin, empaattinen, oikeudemukainen, muistaa vääryydet, aurinkoinen, positiivinen jne.)
t. se joka kysyi koska kauriit ovat syntyneet
iloinen ja sopeutuvainen. Kova tekemaan toita isompana, ei aseta vanhempien sanaa kyseenalaiseksi. Ei saa mitaan helpolla mutta selviaa hienosti sitkeytensa ansiosta.
Mulla seka aiti etta tytar kauriita.
Viihtyy yksin, oppii kerrasta, pikkuvanha. Kaipaa huomiota ja aikaansaannosten kehumista mutta ei osaa pyytää niitä, ei tyrkytä itseään. Oikeudenmukaisuus hyvin tärkeää, muistaa koko ikänsä jos tulee syrjityksi perheessä.
Meillä tämmöinen kuin ylhäällä. Myös mukavuudenhaluinen, itsekäs eikä kovin empaattinen tapaus. Varsin itsepäinen myöskin. Toisaalta hyvin aurinkoinen ja suloinen. Kulkee selkeästi omia polkujaan ja on aivan eriluonteinen kuin sisaruksensa.
meidän kaurislapsi on juuri tuollainen kun joku listasi.
t. se joka kyseli kauriiden syntymäajankohtaa
ja vaikken haluaisikaan horoskooppeihin uskoa, niin olen aina ollut ihan kirjaesimerkki kauriista. Päämäärätietoinen, uskollinen, vanhoillinenkin - toistaalta aivan liikaa jalat maassa...
10v on taas tulta ja tuppuraa ja valittetavan usein kiukkuinen.
Itsepäinen ja hyväsydäminen.
pedantista ja järjestelmällisestä - tietyissä asioissa ;D
Iteki oon kauris, samoten vanhin lapsi. Muistan jo lapsuudesta järjestelleeni kaupassa karkkiaskeja ja oikeasti havahduin kun esikoinen teki saman tiimarissa, ollessaan jotain kahden vuoden tietämillä, järjestelemällä tarroja!!
Nykyään kodissani pitää kaapissa kuppien ripojen olla tasan samaan suuntaan, samoten vaatteiden pedantisti viikattuina, mutta muuten kämppä saa olla kuin pommin jäljiltä ;)
10v on taas tulta ja tuppuraa ja valittetavan usein kiukkuinen. Itsepäinen ja hyväsydäminen.
ja vaikken haluaisikaan horoskooppeihin uskoa, niin olen aina ollut ihan kirjaesimerkki kauriista. Päämäärätietoinen, uskollinen, vanhoillinenkin - toistaalta aivan liikaa jalat maassa...
Lisäksi olen vähän tosikko ja pohdiskelen mielelläni asioita itsekseni, mikä saattaa antaa minusta myös epäsosiaalisen kuvan.
Lapsena olin hyvin pikkuvanha.
tavarat aina hujan hajan ja milloin missäkin
pedantista ja järjestelmällisestä - tietyissä asioissa ;D
Iteki oon kauris, samoten vanhin lapsi. Muistan jo lapsuudesta järjestelleeni kaupassa karkkiaskeja ja oikeasti havahduin kun esikoinen teki saman tiimarissa, ollessaan jotain kahden vuoden tietämillä, järjestelemällä tarroja!!
Nykyään kodissani pitää kaapissa kuppien ripojen olla tasan samaan suuntaan, samoten vaatteiden pedantisti viikattuina, mutta muuten kämppä saa olla kuin pommin jäljiltä ;)
oikea päivänsäde. ikinä ei turhista itkeskele. suurimman osan ajasta hymyilee. osaa myös olla vaativa jos sille päälle sattuu mutta erittäin harvoin.