Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja kaivataan!Alapää "tippuu"

Vierailija
25.08.2009 |

Synnytin ed.maanantaina ja olen kotini "vankina" edelleen.Kuseminen kirvelee ja tuntuu,että rakkoon jää virtsaa,ei niinku tyhjene kunnolla.Kotona pystyn liikkumaan sen minkä tarve vaatii,mutta mistään vaunulenkistä ei täällä haaveillakaan ku tuntuu ett kaikki "tavarat"tippuu tuolta alapäästä ulos.Tarttis pitää kättä tulppana siellä haaroissa.Kauhea paineentunne alapäässä.Särkylääkkeillä mennään edelleen.Silti kätilö käski jo aloittaa lantionpohjajumpatki...Miten aloitat,ku tuntuu et siellä ei oo mitään...Kuminauhan varassa kaikki "roikkuu"siellä nyt...

Kauanko tämmöinen olotila voi kestää??Koska pääsen ulos täältä huushollista??Älkää vaan sanoko,et menee pari kuukautta!!Olen tottunut hoitamaan asiani itse ja liikkumaan päivässä ulkona pari tuntia.Nyt hyvä ku pääsen jääkaapille ja vessaan...Vauvan imetys sentään sujuu,onneksi!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkerran vaan huomaat, ettei kirvelekään. Ei se kuukausia ota. 5 alatie synnytystä kokeneena voin kertoa omakohtaisesti alapään olleen täysin kunnossa lapsen 1kk päivään mennessä. Ei silloin vielä urheilla, mutta ihan normaalit wc-käynnit, kävelylenkit ja seksielämä minulla on ainakin ollut. Täysimetys auttaa asiaan. Onnittelut sen johdosta.

Vierailija
2/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko ponnistit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa todella jos haluat, ettei jää mitään ongemia pidätyskykyyn yms!

Vierailija
4/4 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1,5 tuntia,lopulta tuli ulos imukupilla.Ei tehty epparia,vaan välilihaa venytettiin.Tuli 4 tikkiä.