koosta 42/44 kokoon 34/36 laihduttanut paikalla hetken -jos haluat kysyä jotain
Kommentit (46)
roikkumaan esim. vatsan seudulle?
roikkumaan esim. vatsan seudulle?
kahdella imetyksellä toki myös vaikutusta
t.ap
margariinia sekä siivun juustoa ja tomaattia + kurkkua.
Sipsit ovat munkin heikkous, karkista luopuminen ei tuonut niin suurta tuskaa, mutta suolaiset... Oivoi.
Ja totta tosiaan ap, piti onnitella suorituksesta :) Kovaa tahdonvoimaa se vaatii :)
Minusta laiduttaminen ja syöminen on hyvinkin järkeenkäypä. Toiseksi pitää ottaa huomioon, että ruumiinrakenteita on erilaisia ja itse paino ei kerro yhtään mitään.
Itsellänikin haaveena painonpudotus ja minusta se antaa vain minulle voimia, kun kuulen, että joku on onnistunut ilman mitään ihmedieettejä ja kalliita harrastuksia.
MIksi ihmeessä ei oel mahdollista olla onnellinen toisen puolesta.
Onneksi olkoon AP!
yli 170 senttinen nainen kyllä kuulostaa ja todennäköisesti näyttääkin liian luiselta. Koko 36 jo on ihan suht ok housuissa, mutta olematon yläkroppa tuolla koolla.
voi treenaavalla ihmisellä olla todella näyttävä, rasvaprosentti ap:llä taitaa olla vain matala. Kauheaa dissausta kun joku on saanut kroppansa kuntoon, menkää av:n mammat vaan sohvalle syömään suklaata, ei teistä muuhun ole.
Olen tehnyt itsekin saman "tempun" kolme kertaa. Tosin raskauden vuoksi. :) Odottaessa olen ollut kaiketi kokoa 40-42, mutta palannut omiin mittoihin laihduttamatta, imetysaikana. Tosin nyt kolmannen jälkeen olen pienempi kuin koskaan. Painan kyllä 54kg, mutta mitat on kauttaaltaan pienemmät kuin muutama vuosi sitten alle 50-kiloisena. Liikun nyt paljon.
Onnea hienosta saavutuksesta. Olen myös 170cm pitkä, tavoitteena saada yksi vaatekoko pienemmäksi eli 68 kilosta 63 kiloon.
Kumpaa muutit enemmän; ruokailu- vai liikuntatottumuksia?
Onnea!
Onnittelut hienosta saavutuksesta! :) Yritän itse juuri pudottaa painoa. Tuskaista on ja hidasta. Millä keinolla pudotit?
että kestää lihoa takaisin alkuperäiseen kokoon?
Onnea. Lähetätkö mulle tahdonvoimaa?
mutta minä jojoilen noiden kokojen välillä - olen tehnyt sitä koko aikuisiän. aika helposti sitä pääseen tuonne ylöspäin, joka kerta kutistuminen on vaikeampaa.
onnittelut ap:lle!
meille muille painonpudottajille. Itselläni pudotettavana yksi vaatekoko 40->38
ja rakastan ruokaa. Kilot lähtivät n.6kk aikana kuntosalitreenillä ja ruokavalion muutin täysin. Oli pakko opetella syömään uudella tavalla ja liikkumaan oli pakko optetella, koska mm. polvet olivat huonossa kunnossa ja samoin selkä. Treenaan 4-5 kertaa viikossa salilla ihan punttitreeniä ja rasvanpolttoa tehostan fillaroimalla ja kävelemällä treenin päälle. Olen päässyt takaisin hyvään kuntoon myös kahden melko perättäisen raskauden jälkeen palaamalla tuohon ruokavalioon ja treeniin. Olin aina kuvitellut, että minulla on iso takapuoli ja olematon vyötärö, mutta rasvan sulaessa hämmästyin itsekin. Herkkupäivän pidän kerran viikossa ja toki juhlapyhinä ym merkkipäivinä syön myös herkkuja.
varmaan vanhoihin mittoihin paluu tapahtuisi 4-6kk jos heittäisin täysin liikunnan pois ja söisin mitä sattuu.
Itselleni kolme tärkeintä ohjetta on ollut:
-ruoan laatu
-ruoan määrä
-liikunnan laatu
ja painoa tällä hetkellä 53kg. Ihan normaalipaino talvella, kun en niin paljon fillaroi, on 56-58kg, tuolloin lihastakin on enemmän. Aloituspaino oli 71kg. Itse sain vinkin eräältä kovaa treenaavalta naiselta, että heitä puntari mäkeen, sillä ei tee mitään, koska kun lihasta alkaa kertymään, apinokin nousee :) vaatteista huomaa parhaiten tulokset.
nälässä ei tarvitse onneksi olla, sitäkin olen joskus yrittänyt huonoin tuloksin. Normaalisyömiset ovat kutakuinkin jotain tällaista:
- aamupala puuroa ja raejuustoa tai ruisleipä ja raejuustoa, kinkkua
-lounas: tonnikalaa,riisiä/salaattia
-välipala omena
-päivällinen jotain proteiinipitoista kotiruokaa, esim kanafile, täysjyväpastaa/riisiä/salaattia
-treenin päälle proteiinipirtelö
-iltapalaksi rahkaa ja marjoja tai kahden munan munakas.
Lihas kuitenkin painaa enemmmän kuin läski ja tuo vartalolle kauniit, kiinteät kurvit. Toivottavasti saat massaa vähän kasvatettua.
Onnittelut hienosta saavutuksesta kuitenkin. Metodisi vaikuttaa järkevältä, siispä ihmettelenkin, kuinka alas painosi on pudonnut.
nälässä ei tarvitse onneksi olla, sitäkin olen joskus yrittänyt huonoin tuloksin. Normaalisyömiset ovat kutakuinkin jotain tällaista: - aamupala puuroa ja raejuustoa tai ruisleipä ja raejuustoa, kinkkua -lounas: tonnikalaa,riisiä/salaattia -välipala omena -päivällinen jotain proteiinipitoista kotiruokaa, esim kanafile, täysjyväpastaa/riisiä/salaattia -treenin päälle proteiinipirtelö -iltapalaksi rahkaa ja marjoja tai kahden munan munakas.
siis syötkö näin jatkuvasti?
ja mitä siinä on päällä.
Oma herkkupäivä on kerran viikossa ja yleensä syön silloin lakua, vähärasvaista jätskiä tms. Kuola valuen aina ohitan sipsihyllyn, se on mun heikkous; voisin syödä vaikka pussin kerralla, mutta en ole aikoihin kotiin niitä ostanut.
t.ap