koosta 42/44 kokoon 34/36 laihduttanut paikalla hetken -jos haluat kysyä jotain
Kommentit (46)
kieroutuneen suhteen lapsesi muodostavat ruokaan, kun seuraavat äidin syömisiä sivusta?
nälässä ei tarvitse onneksi olla, sitäkin olen joskus yrittänyt huonoin tuloksin. Normaalisyömiset ovat kutakuinkin jotain tällaista: - aamupala puuroa ja raejuustoa tai ruisleipä ja raejuustoa, kinkkua -lounas: tonnikalaa,riisiä/salaattia -välipala omena -päivällinen jotain proteiinipitoista kotiruokaa, esim kanafile, täysjyväpastaa/riisiä/salaattia -treenin päälle proteiinipirtelö -iltapalaksi rahkaa ja marjoja tai kahden munan munakas.
siis syötkö näin jatkuvasti?
kieroutuneen suhteen lapsesi muodostavat ruokaan, kun seuraavat äidin syömisiä sivusta?
nälässä ei tarvitse onneksi olla, sitäkin olen joskus yrittänyt huonoin tuloksin. Normaalisyömiset ovat kutakuinkin jotain tällaista: - aamupala puuroa ja raejuustoa tai ruisleipä ja raejuustoa, kinkkua -lounas: tonnikalaa,riisiä/salaattia -välipala omena -päivällinen jotain proteiinipitoista kotiruokaa, esim kanafile, täysjyväpastaa/riisiä/salaattia -treenin päälle proteiinipirtelö -iltapalaksi rahkaa ja marjoja tai kahden munan munakas.
siis syötkö näin jatkuvasti?
Tuota arvelinkin. Syöt liian vähän. Tuo menisi laihduttajan ruokavaliosta, mutta ei muuten.
syödään paljon hirven/poronlihaa, kun saadaan sitä metsästä, naudanlihaa, kanaa, kalaa,katkarapuja, riisiä, täysjyväpastaa, salaatteja, kananmunia jne.
merkeissä ja paino on tippunut. Lihasta olisi tarkoitus saada lisää ja voimaa tietysti, mutta se ei ole naiselle helppoa :) Kivasti paidat kuitenkin hartoitten ja hauisten kohdalta kiristää, joten ihan tyytyväinen olen.