Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitäpä tekisit jos tulisit nyt yllätysraskaaksi ja

Vierailija
22.08.2009 |

ultrassa huomattaisiin, että sikiöitä on kaksi?

(ja jos olet jo raskaana niin sanotaanko että tulisit noin 2 kk synnytyksestä raskaaksi ja silloin sikiöitä kaksi).

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhdet kaksoset jo on :)

Vierailija
2/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Odottelisin kaikessa rauhassa keskenmenoa, koska tiedän, etten enää synnytä eläviä lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olis tyttö sekä poika...

t: neljä synnyttänyt

Vierailija
4/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla jo 39v, niin mietityttäisi riskit.

Ja vielä kun on hormonikierukkakin...

Mutta ei muuta kuin sopeutumaan ajatukseen, vaikka meidän lapsiluku onkin täynnä. Kyllähän se hiukan mietityttäisi, kuinka elämä viiden lapsen kanssa sujuisi.

Vierailija
5/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
6/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, mutta parisuhde niin huonossa kunnossa, että ei tähän mitään lapsia ruvettaisi tekemään.

Riski muuten on, että olen raskaana. Toivottavasti nyt vaan en ole!! Se olisi kamalaa ja hävettäisi tehdä melkein 3-kymppisenä abortti.

Vierailija
7/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tutkituttaisin itseni tosi tarkkaan, soittaisin myös guinessin ennätystenkirjaan!!

nimin. ei seksiä puoleen vuoteen ja sterilisaatio tehty!

Vierailija
8/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin asioita niin paljon että menettäisin yöuneni, itkisin paljon ja olisin kaikkea muuta kuin iloinen ja onnellinen. Aborttiin en kyllä pystyisi. Sit alkaisin miettimäään että kukahan on isä, mahdollisesti ilmottaisin hänelle asiasta. Sitten kun olisi aika kertoa asiasta 5v. esikoiselle niin itsekin olisi pakko alkaa iloitsemaan lapsista, koska tyttö on jo pari kolme vuotta puhunut haluavansa olla isosisko. Järjestäisin elämäni niin että pärjäisin kolmen lapsen kanssa. Saisin vihdoin sen kunnon loman töistä ja olisin kotona kun tyttö menee eskariin ja ekalle.

-yh

Vierailija
9/46 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten yhdenkin kanssa, harkitsisin vakavasti aborttia.

Vierailija
10/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi alkaa valmistautumaan kaksosten äidiksi tuloon.

Vierailija
11/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä yhteiskunta hoitaa jos en itse jaksa. sitten miettisin että lasten isällä ei ole varaa elareita maksaa.

Vierailija
12/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin siksi että mulla on hormonikierukka-> miten käy raskauden

Toiseksi siksi että kaksosraskaudessa on riskinsä

Kolmanneksi siksi että sain edellisessä raskaudessa keuhkoveritulpan

Neljänneksi KUINKA JAKSAISIN KUUDEN LAPSEN ÄITINÄ?

Vierailija
13/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kestä kroppa enää raskautta tämän nykyisen jälkeen. ja rahatilanne ei ole nytkään mitenkään kehuttava. vaikka mielelläni noita vauvoja tekisin vaikka kymmmenen. :)

Vierailija
14/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei ole ollut kahteen vuoten.

Vierailija
15/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kolmella lapsella kaikilla on oma huone :). Onnellinen olisin mutta toisaalta jännittäisin miten raskaus ja synnytys sujuisi.

Vierailija
16/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä jo 2,5 v yritettykin..

Vierailija
17/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukseen...

Vierailija
18/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kertakaikkiaan jaksaisi yhtään vauvaa enempää. Olen nyt onnellinen kun nuorin on 1 vuotta ja arki on hieman helpottunut. En millään pystyisi aloittamaan kaikkea alusta vaikka en abortin kannalla yleisesti olekaan.

Vierailija
19/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa huomattaisiin, että sikiöitä on kaksi? (ja jos olet jo raskaana niin sanotaanko että tulisit noin 2 kk synnytyksestä raskaaksi ja silloin sikiöitä kaksi).

Olisin aika järkyttynyt (on kierukka) ja minulla on jo kaksi lasta, eikä nuorempi ole vielä kahta vuottta... Mutta iloitsisin silti sillä toivomme jossain vaiheessa kolmatta lasta. Neljäs samalla rykäyksellä olisi tietenkin shokki.. mutta uskon että olisimme kuitenkin hyvin iloisia!

Vierailija
20/46 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos esim raskaus huomattaisiin niin myöhään että abortti olisi myöhäistä, huomaisit että selvisit sittenkin.

Ei vaan kertakaikkiaan jaksaisi yhtään vauvaa enempää. Olen nyt onnellinen kun nuorin on 1 vuotta ja arki on hieman helpottunut. En millään pystyisi aloittamaan kaikkea alusta vaikka en abortin kannalla yleisesti olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi