kaksi tyttoa - HARMITTAA kun saanut poikaa
Mulla on kaksi tyttoa ja harmittaa niin vietavasti kun ei ole poikaa.
Mulla olisi ollut nimittain tosi ihana nimi mielessa pojalle, mutta koska lapsiluku on nyt taynna se jaa kayttamatta. Voi harmitus.
(ja joo- vaikka ylla kirjoittamani on ihan totta, en vaihtaisi oikeasti maailman rakkaimpia tyttojani mihinkaan :-)
Kommentit (25)
ja tytön haluaisin. Poikia en tietenkään antais pois, mutta lisäksi haluaisin tytön. Mutta kaikki lapsettomuushoidot on jo tehty,joten ilman tyttöä taisin jäädä. =(
Itse kun en keksi yhtään.
T. 2 tytön ja 1 pojan äiti. Nimi olisi vielä tytölle, mutta pojalle en keksi mitään
kyllä se Oliver-Otso on ihan kiva mäyräkoirallekin ;)
Vanhemmalle tytolle olen luvannut joko pupun tai marsun ensi kesana ja mehan voidaan nimeta se meidan pojaksi. oli sitten tytto tai poika pupu/hamsteri.
Ei harmita enaan!!!
ja oikeastaan olen tosi onnellinen että elämä meni näin!en kaipaa poikaa lapsekseni..enkä tosiaan edes koskaan ajatellut tekeväni poikaa...
ja oikeastaan olen tosi onnellinen että elämä meni näin!en kaipaa poikaa lapsekseni..enkä tosiaan edes koskaan ajatellut tekeväni poikaa...
t: tytön ja pojan äiti
En vois mitenkään kuvitella itteeni pojan äidiks
Nimistä viis
ehdottomasti en halunnut poikalapsia. omassa lapsuusperheessäni oli 5 tyttöä ja yksi poika, ja arvatkaa vaan kuka oli se koko perheen lellikki, joka sai aina vaikka kuun taivaalta jos tahtoi... pelkäsin, että joko toistaisin tätä samaa kaavaa omassa perheessäni, jos olisi poikia, tai että "kostaisin" kokemani omille lapsilleni, jos joku/jotkut heistä olisi poika/poikia. pelkäsin ihan tosissani, etten osaisi tai voisi rakastaa poikalasta :)
no, nytpä mulla on sekä tyttö- että poikalapsi, ja oikeastaan nyt vasta oon ymmärtänyt paremminkin, miksi se mun ainoa veljeni sai erityiskohtelua (siis että äiti oli tosissaan jo vuosia toivonut poikalasta, eikä itse edes tainnut tajuta kohtelevansa veljeä erilailla kuin meitä tyttöjä). ei puhettakaan, ettenkö rakastaisi paitsi tytärtäni, myös poikaani, enkä kuitenkaan näe mitään syytä kohdella heitä eriarvoisesti :)
En vois mitenkään kuvitella itteeni pojan äidiks
Nimistä viis
Onneksi olen itsekin hieman "kasvanut" ihmisenä ja osaan todellakin nauttia noista pojistani!:) Ja juu, nimiä oli vaikea keksiä, mutta kauniit (omasta ja mieheni mielestä tietty) nimet on kaikille löytyneet!;)
t. 8 pojan äiti
Mä en yleensä provosoidu tällä palstalla mistään, mutta nämä "yök, pojat/tytön on kamalia, en ikinä haluaisi poikaa/tyttöä" viestit saa mun veren kiehumaan.
Mä en ymmärrä miten joku voi edes ruveta tekemään lapsia jos kelpaa vain se toinen sukupuoli, säälittävää!
kolmas lapsi suunnitelmissa ja ihan sama kumpi tulee
vielä ainakin 3 aivan IHANAA pojan nimeä, joille olisi kiva saada käyttäjä. Tykkään etsiä nimet lapsilleni suvusta, joko omasta tai miehen, ja nimilistassa on huomattavasti enemmän pojan nimiä vapaana -sattuneista syistä.
Meillä on nyt 4 tyttöä ja 2 poikaa. Olen raskaana, ja oikeasti en toivo erityisesti kumpaakaan, kumpikin on ihan yhtä tervetullut. Tytön nimeä en vaan ole vielä valinnut ;)
en oikeesti tajua teitä...miks edes haluatte lapsia jos jompi kumpi sukupuoli ei kelpaa...olisitteko kenties sen pojan lahjoittaneet adoptoitavaksi vain tytön toivossa... kyllä raivostuttaa tuomoset ajatuksetkin...
tai sitten se raukka olis kokenu onnettoman lapsuuden vain sen takia että on syntynyt pojaksi, miettikää vähän!!! taas lisää ongelmanuoria...
ja turha tuomosta nyyhkyttää (eka kirjoittaja)
se yks lapsi ei kyl tee elämää ongelmalliseksi, siis jos kolmannen siihen "tekee".... koira tietty helppo valita sukupuolen perusteella.
Koiralle sitä ei laiteta, koska on ukkini nimi. Esikoinen on tyttö, ja hänelle ei ollut nimeä valmiina. Jos joskus saamme toisen, niin ehkä siltikin toivoisin tyttöä enemmän, mutta poika olisi varmasti yhtä rakastettu.
Itselläni on kaksi siskoa ja poikien elämä on hieman vierasta. Osaisinko kasvattaa poikaa oikein? Meillä ei kyllä tyttöäkään kasvateta erityisesti tyttönä, vaan lapsena. Olemme myös saaneet kommentteja, että hän on puettu pojaksi (ei siis aina vaaleanpunaista), käyttää lippalakkia jne.
Koirilla meillä on kaikilla sellaiset nimet, jotka voisivat olla lapsellakin (kaksi ihan nimipäiväkalenterissakin). Paras ystäväni olisi laittanut lapselleen yhden koiramme nimen. Kertoi tämän, kun pennulla oli jo kutsumanimi. Oli pantannut tätä nimeä, jotta kukaan muu ei käyttäisi.
voitte tehdä paperinukkeja (haluamanne kokoisia/ikäisiä) ja nimetä niitä. Tehkää myös vaatteet (reimatekkiä yms.) ja leikkikää niillä. Samalla kertaa voi tehdä vaikka ihanneperheen. Virtuaalisesti saman voi tehdä Sim´s-pelissä!
olen joka raskaudessa toivonut poikaa koska suvussani poikia on pidetty parempina ja poikien äitejä onnistuneempina kun tyttöjen. siis lähes suoraan on sanottu noin. meillä on kolme upeaa ihanaa tyttöä joita en vaihtaisi pois mistään hinnasta mutta aina kaihertaa se tietoisuus että jollakin tasolla olisin onnistuneempi muiden silmissä jos olisin saanut pojankin. hullua!
taas joku kateellinen poikien äiti nosti