Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaksi tyttoa - HARMITTAA kun saanut poikaa

Vierailija
21.08.2009 |

Mulla on kaksi tyttoa ja harmittaa niin vietavasti kun ei ole poikaa.

Mulla olisi ollut nimittain tosi ihana nimi mielessa pojalle, mutta koska lapsiluku on nyt taynna se jaa kayttamatta. Voi harmitus.

(ja joo- vaikka ylla kirjoittamani on ihan totta, en vaihtaisi oikeasti maailman rakkaimpia tyttojani mihinkaan :-)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas lapsi suunnitelmissa ja ihan sama kumpi tulee

Kolmonen jo tulollaan ja ihan sama kumpi tulee. Kliseisesti tärkeintä on terve lapsi! Ehkä jopa vähän pelkäänkin jos tulee toista sukupuolta kun nyt on niin jo oppinut tyttölapsiin...Prinsessameininki sujuu jo....

Vierailija
22/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tata palstaa...

Eilisesta aika tyhjanpaivaisesta aloituksesta on taas melkein saatu ihana tytto-poka taistelu.

Kiitan niita muutamaa jotka ovat ehdotelleet minin voin pojan nimen kayttaa :-)

Ja sille joka hammasteli miten voin olla pahoillani (nyyhkyttaa) tallaisesta asiasta voin kertoa, etta olen yhta pahoillani myos jos esim yksi sukka on hukassa - joten ei taa nyt ole kuitenkaan elamaa pilannut :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaan jokaista kolmea lasta odottaessani ajattelin, ettei mitään väliä tuleeko tyttö, poika tai vaikka jotain siltä väliltä, eikä se terveyskään mikään ehdoton vaatimus ollut.

Mutta nyt kun lapset ovat jo vähän isompia, olen huomannut että heille itselleen on rikkaus joutua tekemisiin eli leikkeihin molempien sukupuolten kanssa. Meillä on perhetuttuja, joilla on vain tyttöjä tai vain poikia ja näillä lapsilla näyttää olevan jokin perusoletus, että "mä en leiki tyttöjen kans" tai "pojat on niin rajuja" tai jotain vastaavaa.

Ja hei ei, en väitä, että näin aina olisi, mutta jos perheessä on vain tyttöjä tai vain poikia, saattaa vanhempien mahdollinen sukupuoliroolioletus siirtyä aika luontevasti myös jälkikasvulle. Musta on niin ihanaa, etteivät lapseni valitse leikkikavereitaan sukupuolen mukaan tai oleta heidän olevan jonkinlaisia sukupuolestaan johtuen.

Meillä on perheessä herkkä ja rauhallinen poika, rämäpää tyttö ja sitten klassinen poika-poika, enkä panisi pahakseni jos vielä prinsessa saataisiin (oli hän sitten tyttö tai poika).

Vierailija
24/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vävypojan muodossa... miehelläni on sama nimi kuin äitini suunnitteli antavansa sille pojalle jota ei koskaan saanut ;)

Vierailija
25/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois mitenkään kuvitella itteeni pojan äidiks Nimistä viis

t. onnellinen pojan äiti