Tyttö raiskattii koulussa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009082010113647_ul.shtml
---
Tätä lukiessa tulee ensinmäisenä mieleen että varmaan joku puolpukeinen tyttö ollut kyseessä.
Tietenki se oli väärin tehty pojilta, mutta sillä pukeutumisella voi vaikuttaa.
Sitä saa mitä tilaa.
Kommentit (40)
Toki sitäkin voi tapahtua että tulee raiskatuksi vaik on pukeutunutki kunnolla, mutta riski on pienempi mitä enemmän on päällä.
Mitä tulee uimarantaan... jossainpäin Ruotsia on avattu joku uimahalli missä naisilla "tasa-arvon nimissä" on oikeus uida ilman yläosaa!!! Yks mies jota haastateltii niin oli ihan innoissaan ja totes että on hyvä vaan ja enemmän silmän iloa.
t:ap
Tiedätkö edes miksi miehet pukeutuvat ns. fiksummin? KOSKA NAISET NÄKEVÄT MUUTAKIN KUIN ULKOKUOREN. Miehet taas valitsevat lähes poikkeuksetta kiinnostavat yksilöt ulkonäön perusteella.
Eli älä yhtään kehu miehiä siitä kun ovat kaulasta nilkkoihin pukeissa- ylistä naisia, jotka näkevät muutakin kuin heidän kroppansa.
Tänään kuljin kaupungilla pitkät housut, pitkähihainen solisluihin avoinna oleva paita päällä. Mitä minulle olisi saanut tehdä? Kasvot olivat paljaat(ei myöskään meikkiä tänään), ei päähinettä, jalat kynsilakkoineen vilkkuivat sandaaleista.
Entä, jos minulla olisi ollut huivi mutta sen lisäksi runsasta meikkiä? Näin kun pukeutuu eräs muslimiystäväni?
En oikein oo varma mihin pyrit tolla. Kyllä miehet joita olen tapaillut niin heille on ollut tärkeetä myös muu ku ulkokuori.
Moni ihastu sen takia kun en ryyppää ja rällästele ja he arvostivat sitä.
Mut nyt mä meen nukkumaan.
Juu moni muslimi pukeutuu väärin. Se ei riitä että on huivi. Pitää osata pukeutua muutenki siveesti ja niitä meikkejä ei saa käyttää.
Mut nyt nukkumaan...
ja kotiin neljän seinän sisälle. sitten ei ainakaan vieraat pääse kopeloimaan. Valitettavasti ei estä insestiä, mitä monesti tapahtuu juuri naista alistavissa maissa
Kysyisin et millon oot mahtanu muuttaa Suomeen? Mietin vaan ajatuksiasi
Viivi
Juu moni muslimi pukeutuu väärin. Se ei riitä että on huivi. Pitää osata pukeutua muutenki siveesti ja niitä meikkejä ei saa käyttää.
Mut nyt nukkumaan...
Saako kasvot näkyä, entä nilkat? Pitkä hame vai housut? Huivi, huntu vai burka? Vai saudinaisen varustus, jossa burkakin on liian paljastava silmäristikkonsa vuoksi? Aivan aidosti kysyn ap mielipiteitäsi tässä pukeutumisasiassa.
Afrikassa ei tapahdu raiskauksia, eikä muslimimaissa. Näin sanoi juuri eräs mies telkussa. Ei ole olemassa termiä raiskaus, koska naisen on aina oltava saatavilla miehelle. Eli mies saa panna aina kun sitä huvittaa. Ei se ole raiskaamista, se on seksiä. Näin se afrikkalaismies sanoi, ja uskottavahan se on;)
Tuossa ap:n lehtijutussa on satavarmasti kyse näistä Ruotsin mamu-alueen kouluista.
En usko, että ko. tyttö oli koulussa puolipukeisena ja vaikka olisi ollutkin, se ei oikeuta ketään raiskaamaan!
että mamu-kouluja ja jotkut traumatisoituneet mamut asialla, mutta spekulaatiotahan tämä on.
IHAN SAMA ajatus tuli mieleen, varmaan hirveä pitää lapsia tuollaisissa kouluissa :(
Voisit myös kertoa missaköhän maassa nyt asut?
Ja opetatko pojillesi, että heidän ei tarvitse hillitä itseään jos viehättävä nainen kulkee ohitse? Käy silloin sääliksi myös ne sinun poikasi.
unohti jostain syystä mainita näiden rikastajien nimet, tokihan ne löytyvät netistä
* Hadi Mahdi född 1993 (15 år vid övergreppet) döms till ungdomstjänst i 30 timmar samt skall betala skadestånd till målsäganden med 5000 kr. Brottet han döms för är sexuellt ofredande. Offentlig försvarare tillerkänns ersättning av allmänna medel med 33 339 kr.
* Shivan Tofik född 1992 (17 år vid övergreppet) döms till sluten ungdomsvård i 6 månader för våldtäkt. Han skall betala 81 900 kr i skadestånd till målsäganden. Offentlig försvarare tillerkänns ersättning av allmänna medel med 39 239 kr
koska kukaan järjissään oleva (nainen?) ei edes aloittaisi tälläistä provoa.
Voin kuvitella kuinka ne kaikki mummot ja vammaiset ja pyörätuoleissa istuvat ovat ihan itse syyllisiä tullessaan raiskatuiksi kun ovat vaan niin himottavan näköisiä.
Hitto, koko Ruotsi on mennyt noitten takia ihan pilalle! Hyvä maa pilattu :(
Maa missä noudatetaan islamia niin naisia ei edes pystytä raiskaamaan. t:ap
Luin juuri eraan afganistanilaisen naispolitiikon haastattelun jossa han kertoi etta joutuu joka ilta menemaan eri "safe houseen" ettei hanta tapeta, ja syy hanen vainoamiseensa on se etta han on NAINEN ja puolustaa naisten oikeuksia...
Kertoi myoskin etta tapaa usein raiskattuja ja vakivaltaa kokeneita nuoria tyttoja ja auttaa heita jarjestamalla heille tukiryhmia ym.
Islamilaisissakin maissa naisia raiskataan! Mutta siella se on aina naisen "vika", joissakin maissa nainen joka tapetaan sen vuoksi koska on tullut raiskatuksia. Mika hapea suvulle! :o(
joissakin maissa nainen jopa tapetaan sen vuoksi koska on tullut raiskatuksi. Mika hapea suvulle! :o(
Tassa edellisen viestin loppu osa "suomennettuna"!
Mun mielestä oli joku tutkimus, että juuri ne tavallisen näköiset naiset/tytöt tulevat raiskatuksi todennäköisemmin kuin ns. hemaisevissa kuteissa kulkevat?
Heti ku jollain on eri mielipiteet niin sit on oltava provo. Mä en koskaan provoile vaan olen nytki tosissaan.
Ja teidänki kannattaa miettiä oisko puheissani edes hitusen järkeä.