Tyttö raiskattii koulussa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009082010113647_ul.shtml
---
Tätä lukiessa tulee ensinmäisenä mieleen että varmaan joku puolpukeinen tyttö ollut kyseessä.
Tietenki se oli väärin tehty pojilta, mutta sillä pukeutumisella voi vaikuttaa.
Sitä saa mitä tilaa.
Kommentit (40)
Tytön pukeutuminen ei anna kellekään oikeutta raiskata. Jos miespuoliset eivät pysty pitämään munaa housuissa, onko ongelma todellakin NAISTEN??
Tyttö oli tuttu tekijöille. Vaatteilla ei ollut mitään merkitystä. Kyse ei ollut seksistä vaan raiskauksesta. Kouluissa ei yleensäkään ole puolipukeisia tyttöjä.
että mamu-kouluja ja jotkut traumatisoituneet mamut asialla, mutta spekulaatiotahan tämä on.
Mutta käsittämätöntä ettei oppilaista tuon paremmin voida huolehtia. Jos seksuaalinen häirintä on ihan arkipäivää koulussa, niin henkilökunnalla ois itsetutkistelun paikka.
Niin siis kuten sanoin, se oli ehdottomasti väärin pojilta tehty ja ei todellakaan ole oikeutta hipasta ja juuh syy on poikien.
Mutta kyllä se niin vaan on että mitä vähemmän naisella on päällä, sitä suurempi kiusaus miehillä on. Naiset vois oikeesti vähän ajatella pukeutumistaan, samoin myös miehet. Mut miehet kyl osaaki pukeutua asiallisemmin.
Mitä tulee mamu juttuun niin eiköhän siitä oltais mainittu tossa artikkelissa jos ois mamusta ollut kyse. ;)
ps: olen myös itse mamu. ;)
t: ulkosuomalainen ap. :)
jos nainen on sitten seksikäs niin ei se tarkota että se haluaa seksiä kaikkien kanssa
raiskata hunnutettuja naisia? Kyllä raiskauksessa on kyse jostain ihan muusta kuin normaalista himosta, mitä kaunis naisvartalo herättää. Se on vihaa ja väkivaltaa.
tämä oli minun pakko kertoa afrikkalaiselle miehelleni. Sanoi, että ap on ohjattava hoitoon.
Kukaan ei saa levittää tuollaisia mielipiteitä, niistä kärsivät niin naiset lapset kuin miehetkin.
Antaa nyt lupa raiskata, silloin kun joku vaikuttaa miehen mielestä vähäpukeiselta tai kutsuvalta.
Joo valitettavasti ei eletä keskiajalla, tai meinaan että nykyaika pitäis olla semmoista et naiset osaa kunnioittaa kroppaansa. Vaik on seksikäs niin ei sitä tartte muille miehille näyttää muuta ku omalle aviomiehelle.
Ja mistä tiedät et raiskataan muslimimaassa? Median sanaako sä uskot? Maa missä noudatetaan islamia niin naisia ei edes pystytä raiskaamaan.
t:ap
"Antaa nyt lupa raiskata"
Siis kuin monta kertaa mun pitää se viellä toistaa että SE OLI VÄÄRIN RAISKATA!!!
Mutta mä painostan sitä että se pukeutuminen vaikuttaa. Jos pistetään kaks naista seisomaan vierekkäin joista toinen on vähäpukeinen ja toinen peittää ittensä niin kumpi himottaa miestä enemmän?
t: ap
Islamilaisissa maissa ei tapahdu naisille mitään pahaa...
Tämä on joko tosi paha provo ihmiseltä, joka haluaa toiset vihaamaan muslimeja tai täysin aivopesty yksilö.
Se afrikkalaisen, muslimimiehen vaimo
raiskaamisessa EI ole kyse HIMOSTA, vaan VÄKIVALLASTA, vallan tunteesta ja sadismista.
tottakai miehes on sitä mieltä. Afrikkalaiset miehethän tunnetaan siitä että ne tykkää läähättää suomalaisten puolpukeisten perään.
Miehes ei tykkäis hyvää jos vastaan tulevat naiset ei paljastais pintaansa. ;)
Ymmärtääkseni islamiin ei kuulu toivoa pääsevänsä läähättämään naisten perässä?
Olet ap siis rasistikin?
tottakai miehes on sitä mieltä. Afrikkalaiset miehethän tunnetaan siitä että ne tykkää läähättää suomalaisten puolpukeisten perään.
Miehes ei tykkäis hyvää jos vastaan tulevat naiset ei paljastais pintaansa. ;)
mutta mä nyt puhun nimenomaan ei-muslimi afrikkalaismiehistä.
Kamerun, Ghana jne...
En oo rasisti enkä halua yleistää. Mulla on afrikkalaisia kavereita paljon ja ovat ihania ihmisiä.
Mutta kokemuksesta voin sanoa että he tuppaa olee semmoisia et pitää monta tyttöystävää samaan aikaan tai jos yks tyttöystävä ehdokas ei ole kiinnostunut niin menee toisen luo jne...
Mutta siis yleisesti ottaen, muslimi tai ei, mies on mies ja sanontahan kuuluu että "naiset ajattelee yläpäällä ja miehet alapäällä" ja pitää varmasti hyvin pitkälti paikkaansa. Ja mitä vähemmän naisella on päällä niin varmaan sitä enemmän mies ajattelee sillä alapäällä.
t: ap
ja uimarannat olis ihan kauhunpaikkoja, kaikki naiset raiskattais siellä hetkohta. Mieti nyt vähän ap. Vanhoja mummojakin puskaraiskataan, eikä ne takuulla kulje tuolla missään narutopeissa ja minihamosissa.
edes hipaista.
Mutta ap provoilee tai on mieleltään sairas.