Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kaikkialla olette järjestäneet lastenne syntymäpäiväjuhlia?

Vierailija
01.09.2009 |

Ja millaisin kokemuksin? Paljonko lapsia kutsuttuna ja minkäikäisiä. Tutkiskelin juuri HopLopin synttäreitä, enkä tajua tuosta hinnastosta yhtään mitään. On niin sekava, ettei todellakaan saa laskettua, mikä synttäreiden kokonaishinnaksi muodostuu...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttais tarjota lapselle vähän erilaiset synttärikemut.

Löytyiskö lisää ideoita tai paikkoja...??

Vierailija
2/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkkailtiin(pari isompaa hiihti). Grillattiin makkaraa grillikatoksella. Laulettiin tietty onnittelulaulu. Tais muut grillailijat vähän ihmetellä...

Menis tietysti kesä/syysaikaan myös, ohjelma pitäisi keksiä itse.

Olen ajatellut pitää synttärit myös luontopolulla, kunhan muksut vähän kasvavat että kaikki jaksaa kävellä sen 3-5km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat 8v pojille tosi kivat. Olivat myllypurossa keilahallissa. eikä ollut kallis.

Vierailija
4/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lasta ja maksaa n. 133€. Kyseessä 5v synttärit.

Vierailija
5/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla 6 lasta ja kokonaiskustannus oli n. 150 euroa, tuossa mukana myös tarjottavat, jotka ostettiin itse.

Vierailija
6/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärijuhlat Huimalassa ja Heurekassa.

Huimala oli ihan ok - Heureka oli lasten mielestä huippukiva. Suosittelen Heurekaa.

Vierailija
7/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoplopissa 9 lasta ja 170 e. Tosi kiva oli, etenkin äidille:-).

Myllypuron arena hallissa olen ajatellut myös järjestää. Se ei ole kallista, mutta ongelma on tarjoilussa, joka on hirvittavän hintainen: kakku 40 euroa.

Ehkä pitäisi vuokrata viereinen asukaspuisto ja tehdä omat tarjoilut. Mutta siinä on taas se siivous

Vierailija
8/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri on ihan out, sähly (7v), Huimala (7v), keilaus (8v,11v) carting (10V) ainakin tuli heti mieleen. Kaikki mielestäni ylihinnoiteltuja, silti mielummin maksan kun järjestän kotona. Lisäksi pojat on olleet vieraina "olympialaisissa", ne oli kivat, mutta vaativat tietysti järjestelyjä...

Vierailija
9/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkö kukaan enää kotona synttäreitä? Kaikenmaailman seikkailusynttärit on niin yleisiä, että haluaako kullanmurut enää tavallisille synttäreille ollenkaan?

Vierailija
10/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun äitinä minä en halua niitä kullanmuruja.

Vierailija
11/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran järjestetty tytön synttärit uimahallissa. Eli ensin vietiin 10 kpl tyttöjä uimaan ja sitten kahviossa oli uinnin jälkeen herkkuja! Nuo herkut tilasin osittain kahvion pitäjältä ja osan vein itse.

Myös kodalla on vietetty kerran ulkoilu & makkaranpaistosynttärit. Tein lapsille luontopolun. Muun ohjelman keksivätkin sitten itse.

Viime vuonna järjestin pojan synttärit omalla työapaikallani eli yksityisessä päiväkodissa. Oli paljon tilaa ja paljon uusia leluja :)

Vierailija
12/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sealife oli kallein, mutta oli kyllä tosi kiva, ja lapset tykkäsi kovasti. Hohtokeilailu oli myös kiva kokemus, ja oli suht edullinen mun mielestä (12 lasta tarjoiluineen ja ratoineen + keilauskengät n. 150e). Tanssikoulu noista ehkä tylsin. Hoplopissa ei olla järkätty, mutta yleensä ne hinnat on /lapsi, ja on eri synttäripaketteja tarjolla, joista voi sit valita mieleisen.

Vierailija
13/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrasimme muksun 5-vuotissynttäreille tilan asukaspuistosta Espoosta. Hintaa kolmelle tunnille tuli reilu 40 € ja porukkaa oli paikalla vanhempineen noin 30. Itse tietysti piti hoitaa tarjoilut ja ohjelmat, mutta mielestäni todella vaivaton vaihtoehto kotisynttäreille. Ei tarvinnut miettiä, miten mahdutaan kaikki kotiin ja ketkä kaikki kutsutaan paikalle. Lapset saivat temmeltää rauhassa sekä sisällä että ulkona.

Vierailija
14/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli must sillon ok hinta, mut en muista tarkkaa. Max 10 sai osallitua. Huimalassa neljä lasta, ei otettu mitään synttäri pakettia.

Vierailija
15/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, 9 ja 10 v synttärit ja 4v synttärit

Vierailija
16/16 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi synttäritarjoilut. Pääruokana makkaraa