Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet huutonetmyyjät on NIIN kärkkäitä??

Vierailija
20.08.2009 |

Tajuan kyllä, että ihmiset jotka ei lunasta huutojaan on inhottavia. Mutta tietynlaista kärsivällisyyttä voisi ehkä toivoa.

Minulla oli tilanne, että olin huutanut pari tuotetta mutta tietokone hajosi ja olikin sitten huollossa 2 viikkoa. En ollut ehtinyt vielä sitä ennen saada myyjien yhteystietoja ja koska ne tulee sähköpostiin, niin enpä voinut heille soittaa ja ilmoittaa tilannetta. Muuhun nettiyhteyteen kuin omaan ei pääsyä.

Kun nyt sain koneen takaisin olin äimänä: molemmat oli antaneet negan eikä kumpikaan ollut soittanut minulle ja kysynyt syytä viivästykseen... eipä siinä mitään, nyt olen asian hoitanut, mutta itse ottaisin kyllä puhelimella yhteyttä ja kysyisin. Kai nyt kaikki tietää, että asioita voi sattua.

Ja ei, en ole mikään hupihuutelija, en ole ikinä ennen negaa tai edes neutraalia saanut! Kun ei ole sattunut mitään tällaista. Huutojen umpeutumisesta 10 päivää. =O

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain käteinen ja nouto, niin miten suhtaudutte siihen, että joku haluaa silti tuotteen postissa, vaikka asuu 25 km: n päässä? Ja on töissä 10 min päässä?

Vierailija
42/42 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaisin mahdollisesti nega / neutraalin palautteen tyypistä riippuen. On se nyt kumma jos ei vaivaudu lukemaan kohteen kuvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä