Kaveri pettää miestään näköjään kenen tahansa random tyypin kanssa
Kertoisitteko? Joka kerta jos olen erehtynyt kaverin kanssa baariin, hänen meno on holtitonta, juominen humalahakuista ja ripustautuu vain jonkun miehen kaulaan jota pitää viehättävänä ja alkaa kiehnääminen. Yrittää järjestää jatkoja ja joskus on lähtenytkin jonkun miehen matkaan. Kuulema mitään ei ole tapahtunut. Ja nämä on vain ne kerrat mitä minä olen nähnyt kun olen ollut hänen kanssaan liikenteessä. Miehensä on ihan liian kiltti, voi raukka kun tietäisi.
Kommentit (12)
Joku häiriöhän tuollaisen toiminnan takana on. En luottaisi kaverinakaan.
Kuulostaa epävakaalta persoonallisuushäiriöltä.
Tiedän erään samanlaisen tapauksen. Erohan siitä tuli.
En kertoisi, ellei mies olisi ystäväni.
Missä baarissa häneen voi törmätä?
Itse otin eron tuollaisesta naisesta. Valehteli aina, ettei mitään ollut tapahtunut. Ehkä osittain suojellakseen itseään ja osittain häpesi humalakäytöstään, koska selvänä oli melko vetäytyvä persoona.
Eiköhän tuokin kiltti mies jo aavista tapahtumat ja jos tulee järkiinsä, niin eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä epätoivoinen häneltä mitään saa.
Vierailija kirjoitti:
Hänenlaisiaan korkean moraalin suominaisia on joka baarissa. Mene sinne lähimpään.
Tän takia mä en edes seurustele, ihmisiltä jotenki puuttuu ihan kokonaan sellanen aito luotettavuus ja sellanen kunnia oman sanansa pitämisestä nykypäivänä. Oon viel aika komee mies, ei vaan nappaa väkisin seurustella jonkun kanssa koska melkein kaikki on juurikin tälläsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tän takia mä en edes seurustele, ihmisiltä jotenki puuttuu ihan kokonaan sellanen aito luotettavuus ja sellanen kunnia oman sanansa pitämisestä nykypäivänä. Oon viel aika komee mies, ei vaan nappaa väkisin seurustella jonkun kanssa koska melkein kaikki on juurikin tälläsiä.
Ennenkö tällaista kunniaa ja luotettavuutta on ollut paljonkin? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä vielä elättelen toiveita et joku päivä kohtaan jonkun oikeasti rehellisen.
Vierailija kirjoitti:
Joku häiriöhän tuollaisen toiminnan takana on. En luottaisi kaverinakaan.
Jotain häikkää tai epävarmuutta varmasti on.
Kävi nimittäin myös niin, että samaisessa baarissa missä oltiin, oli mun eksä vuosien vuosien takaa, ja minä juttelin hänen kanssaan, niin tää kaverini meni hänenkin syliinsä istumaan. Käskin nousta siitä. XD Tuli vain tuosta mieleen et ei ehkä kaverinakaan kannata kauheasti luottaa..
En ole varma sekaannunko tuohon asiaan nyt tällä kertaa enempää, sanoin kyllä kaverille, että voithan sä jutella ja tanssia, jos se on sun miehelle ok, mutta johonkin se raja pitää pystyä vetämään vaikka olisi humalassa.
Ota video ja näytä sille kiltille miehelle.
Tämän palstan perusteella kilteistä miehistä on huutava pula.
Teet jonkun onnelliseksi ja petturi saa mitä tilaa.