Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, taitaa tulla 4. lapsi meille...

Vierailija
20.08.2009 |

Meillä on 11 v, 6 v ja 4 v, ja olen 40 v. Mulla oli vasta kuukautiset ja ne oli kýllä oudot, jotenkin niukat ja kivuttomammat kuin tavallisesti. Mutta olin vaan tyytyväinen.

Tänään tuli bussissa aamulla niin valtava pahoinvointi, että piti jäädä pois kyydistä 2 pysäkinvälin jälkeen... (jos joku av-mamma näki mut oksentamassa niin ei tosiaan ollut krapula)..

Olo oli heikko ja kuvottava. Tässäkään vaiheessa ei raksuttanut. Soitin töihin, että oon kauhean kipeä. Puhelimessa toivottiin ettei oo possuflunssaa jne. Kuumetta ei tunnu olevan yhtään.

Lähdin kotiin ja väsymys oli niin kova, että hyvä kun jaksoin ottaa ulkovaatteet pois, sänkyyn ja nukuin... heräsin äsken.

Nyt alkoi tulla flashbackeja ja varsinkin kun tuli niin kova himo raejuustoon, niin muistin että mites tää on nyt niin tutun tuntuista hommaa... plus että eilen jo mies sanoi, että miten tuntuu että mun rinnat olisivat kasvaneet... (sekstailtiin siis eilen).

Täytyy varmaan testata, joko raskaana tai mahataudissa... raskaus ihan ok, ei oo tuon kuopuksen jälkeen ehkäisty yhtään, tosin ei odotettu, ja varsinkaan kun mulla on nyt määräaikainen sopimus, joka loppuu joulukuun alussa...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Vierailija
22/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ihan pökertyneenä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle yhdelle, että tiedän kyllä miten lapsia tulee, ja että ehkisyttä olo on riski sille.

Mutta kun en oo niin hedelmällistä sorttia, niin en oo sitten ehkäissytkään. Jos olisin aina tullut rskaaksi, kun oon halunnut, niin olisin ehkäisisin kyllä.

Nyt siis ajattelin, että ikäkin estää jo.

ap

Vierailija
24/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaahan tää päänvaivaa, mm. raha-asioihin, huonejärjestelyissä ym. mutta kyllä se on silti kiva juttu. Osaan kyllä arvostaa, kun tosiaan ei noista muksuista ole yksikään tullut kun on tilattu.

Tän jälkeen kyllä ehkäistään tai ehkä piuhat poikki isältä :-). Tuleva isä on kyllä tyytyväinen myös, sanoi just että ei olisi lopun kaiken uskonut että saadaan näin iso perhe.

ap

Vierailija
25/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei oo tuon kuopuksen jälkeen ehkäisty yhtään, tosin ei odotettu, ja varsinkaan kun mulla on nyt määräaikainen sopimus, joka loppuu joulukuun alussa... "

Ei kai se tuleva muksu tiedä että sulla on määräaikainen soppari :D

Vierailija
26/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei oo tuon kuopuksen jälkeen ehkäisty yhtään, tosin ei odotettu, ja varsinkaan kun mulla on nyt määräaikainen sopimus, joka loppuu joulukuun alussa... "

Vierailija
27/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkoitin siis, että ajoitus voisi olla parempikin...

Mutta vaikka mulla on noin monta lasta, yksikään ei oo tullut helposti, oikeastaan ehkäisyä ei oo juuri käytetty ollenkaan (vain muutama kk ihan synnytysten jälkeen) sen jälkeen kuin tuo 11 v syntyi.

Ja kun oon 40 v, niin oon kyllä jo aatellut, että tässä iässä se raskaaksi tulo on vielä vaikeampaa ja oikeastaan unohtanut koko asian.

ap

Vierailija
28/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työjutut nyt on vaan maallista, kyllä niitä aina saa/joutuu tekemään :) Nauti raskaudesta!

Vierailija
29/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oon loppuajan ansiosidonnaisella.

Ja mitähän sitten teen, jos nyt taas oon kotona, niin kuka ottaa töihin...

Sinänsä tää lama voisi olla jo ohi silloin. Ja vakipaikkojakin tarjolla. Olen ihan ok ammatissa, mutta nyt ylitarjontaa siitä ja vain sijaisuuksia tarjolla.

Ensin testaan... Jos huomenna saisi väännyttyä kauppaan ja ostamaan testi. Viimeksi täällä ei saanut raskaustestiä labrasta jos raskaus on toivottu (eli ei aio tehdä aborttia).

ap

työjutut nyt on vaan maallista, kyllä niitä aina saa/joutuu tekemään :) Nauti raskaudesta!

Vierailija
30/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä että työt loppuu, saat lomailla rauhassa jos on vaikka rankka raskaus :) Näin on tarkoitettu..

Vierailija
31/31 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä töitä äitiyslomaan asti eli maaliskuulle...

Aika paukku, alan vasta käsittää... Pyytäiskö miestä tuomaan testin.

ja nyt nukuttaa taas, meen nukkumaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän