Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?
Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
Kommentit (667)
Casanova kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vo kun joku tulìsikin iskemään. Olisin niin otettu etten sanoisi pahasti.
Olin kerran kapakassa ja kun hiljaista oli, arvelin heittää pientä smal talkia erään ei niin viehättävän naisen kanssa. Muija meinasi silmille tulla, että yritän häntä iskeä tai jotain. Sanoin sille , että no en todellakaan mitään sellaista ole meinannut, johan sinun ulkonäkösi suojelee sinua iskuyrityksiltä. Karsea muija joka ei ymmärtänyt kohteliaisuudesta hevon ¤ittua.
Ottaako päähän?
Se on se Groucho Marxin vanha vitsi, että hän ei ikinä suostuisi liittymään sellaiseen seuraan, joka hyväksyisi hänet jäsenekseen. Tyly nainen tietää alitajuisesti oman arvonsa eikä se ole sillä tasolla kuin hänen tietoinen minänsä uskottelee.
Minä ainakin sanon ystävällisesti hymyillen että kiitti, mutta mulla on jo mies tms
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sanon ystävällisesti hymyillen että kiitti, mutta mulla on jo mies tms
Mikset ota toista?
Kyllä miehen asialliseen lähestymiseen voi suhtautua ystävällisesti ja torjua sitten hyvin hienovaraisesti, ellei yhtään kiinnosta.
Ei ole mitään syytä alkaa huutaa eikä nimittelemään ja haukkumaan, jos mies on muutoin selvä ja asiallinen tyyppi, paitsi että se ulkonäkö tai joku murre ei nappaa.
Ihmisiä ne miehet ovat myös.
Yhtä pahalta se tyly torjuminen tuntuu miehestä kuin naisestakin. Miltäs naisesta tuntuisi jos ja kun hän lähestyisi jotain miestä vain jutellakseen kevyesti, niin mies rupeaisi huutamaan että häivy siitä ja päälle päätteeksi nimittelisi pahasti?
Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.
Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.
Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama, niin ei varmasti kelpaa.
Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu. Vaikka ei saavu koskaan.
Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.
-sivusta seurannut naisihminen-
Mulla on niin hyvännäköinen kaveri, että se on oppinut olemaan ilkeä kun ei kukaan tajua jättää sitä rauhaan jos kiltisti sanoo. Miehet muuttivat jotenkin täysin aivottomiksi toimijoiksi kun näkevät jotain mistä pitävät. Jos kaveri ei heti sano napakasti, niin kohta ollaan kiinni reidessä.
Tämäkin ongelma on siis vähemmän kehittyneesti käyttäytyvien miesten luoma, kiitä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.
Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama, niin ei varmasti kelpaa.
Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu. Vaikka ei saavu koskaan.
Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.
"Naisihminen" joopa joo
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin hyvännäköinen kaveri, että se on oppinut olemaan ilkeä kun ei kukaan tajua jättää sitä rauhaan jos kiltisti sanoo. Miehet muuttivat jotenkin täysin aivottomiksi toimijoiksi kun näkevät jotain mistä pitävät. Jos kaveri ei heti sano napakasti, niin kohta ollaan kiinni reidessä.
Tämäkin ongelma on siis vähemmän kehittyneesti käyttäytyvien miesten luoma, kiitä heitä.
Ihan ohiksena, mutta luulisi naisella kuitenkin olevan jo itsellään silmää sen verran, että ei niille fiksuillemmille kavereille syydä suustaan kaikkein pahinta mitä sieltä suusta löytyy.
Eivät kaikki kaverit ole suoraan sänkyyn tunkemassa.
Tosin eivät ne ujoimmat ja hiljaisimmat mutta silti fiksut kaverit edes lähesty jotain tosi hyvännäköistä ollenkaan.
Erikseen tietenkin tollot ja pelimiehet, päihtyneet sun muut.
Ja voihan sun kaverissakin olla "syytä", ensin pidetään sitä silmäpeliä ja muuta, vaan kun mies rohkaistuukin juttelemaan, niin nainen syöksee tulta suusta.
Minulla on huonoja kokemuksia mukavista, eksyneen oloisista herramiehistä jotka tahtovat mukamas vain jutella,, ja äkkiä tarraavat kiinni reiteen tai tissiin. OLen kyynistynyt ja alkanut uskoa, että pildeä se mukavinkin tyyppi vain tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama, niin ei varmasti kelpaa.
"Naisihminen" joopa joo
Sattumalta nyt kuitenkin olen naisihminen. Olen eläkkeellä 64 vuotias nainen, joka herää aamuisin tosi varhain, kun on tottunut lähtemään töihin yli 40 vuotta.
Nuorena kyllä nukkutti aamuisin, mutta ei enää eläkepäivinä, kun olisi aikaa nukkua.
Kävimme usein eläkeläisten matkoilla ennen koronaa, ympäri Suomen, ryhmämatkoilla.
Kyllä siinä hotelleissa asuessa ja ravintoloissa syödessä näki monenlaista nuorta porukkaa juhlimassa. Ja kokemusta on myös omista nuorista lastenlapsista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
Korkeatasoisilla naisilla on tapana käyttäytyä moukkamaisesti?
No kun miesten ja naisten näkemys korkeasta tasosta eroaa niin kovin. Naisille korkea taso on lämmin, ystävällinen, sivistynyt, kouluttautunut ja sitten vielä on ulkoiset asiat.
Miehet ovat täällä tuhat kertaa kertoneet, että pitää olla vaan laiha, nätti ja nuori, millään muulla ei ole väliä. Niin kun te näillä preferensseillä lähestytte vain noita naisia, niin sitten myös saatte tasan mitä ansaitsette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ohiksena, mutta luulisi naisella kuitenkin olevan jo itsellään silmää sen verran, että ei niille fiksuillemmille kavereille syydä suustaan kaikkein pahinta mitä sieltä suusta löytyy.
Eivät kaikki kaverit ole suoraan sänkyyn tunkemassa.Tosin eivät ne ujoimmat ja hiljaisimmat mutta silti fiksut kaverit edes lähesty jotain tosi hyvännäköistä ollenkaan.
Ja voihan sun kaverissakin olla "syytä", ensin pidetään sitä silmäpeliä ja muuta, vaan kun mies rohkaistuukin juttelemaan, niin nainen syöksee tulta suusta.
Hyi mikä viesti, etenkin tuo viimeinen kappale.
Törkeintä mitä hän sanoo miehille, jotka kyllä löytävät ihan ilman silmäpelejä paikalle (kuten sanoin, kaverini on todella hyvännäköinen), on että älä koske minuun ja ei kiinnosta. Eli ei mitenkään erityisen törkeää, mutta kyllä ne ukot tuostakin loukkaantuu.
Ja olet väärässä, kyllä niitä kaikkia kiinnostaa sänky.
Vierailija kirjoitti:
Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.
En muuten usko hetkeäkään että olisit nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?Korkeatasoisilla naisilla on tapana käyttäytyä moukkamaisesti?
No kun miesten ja naisten näkemys korkeasta tasosta eroaa niin kovin. Naisille korkea taso on lämmin, ystävällinen, sivistynyt, kouluttautunut ja sitten vielä on ulkoiset asiat.
Miehet ovat täällä tuhat kertaa kertoneet, että pitää olla vaan laiha, nätti ja nuori, millään muulla ei ole väliä. Niin kun te näillä preferensseillä lähestytte vain noita naisia, niin sitten myös saatte tasan mitä ansaitsette.
Sinusta saa mielikuvan, että olet ylipainoinen, et niin kaunis ja alkaa ikääkin olla. Pitääkö paikkansa? Etkä vaikutat kovin sivistyneeltäkään, jos mies ei saisi valita naista, joka miellyttää omaa silmää.
Se on just niinkuin moni nainen on kommentoinut: kun naista lähestyy 10 urpoa, jotka on heti kohta lääppimässä, saattaa se 11. saada tylyn vastaanoton ihan ilman omaa syytään. Mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisempää. Ja kun sama toistuu joka baari-ilta niin eipä sitä kovin positiivisesti suhtaudu niihin lähestyjiin. Tässä voisi oikeasti kääntää syyttävän sormen myös niihin m*lkkuihin jotka heti ystävällisen vastauksen jälkeen katsoo oikeudekseen tarrata perseeseen kiinni tai alkaa ehdotella jotain, tai ei ymmärrä ystävällistä "kiitos mutta ei kiitos"-vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.
En muuten usko hetkeäkään että olisit nainen.
Kommentoijat eivät ole selvästikään kunnolla lukeneet aikaisempia kommentteja.
Tässähän on kysymys nyt vain juuri siitä, että niille ujoillekin miehille, jotka uskaltautuvat juttelemaan veetuillaan tosi pahasti ja käsketään häippästä pois,
Nyt ei puhuttukaan mistään muista ns. törkeistä lähenytmis yrityksistä.
Vaan otsikon tavallisen miehen tavallisesta halusta jutella naisen kanssa vaikkapa baaritiskillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki kaverit ole suoraan sänkyyn tunkemassa.Tosin eivät ne ujoimmat ja hiljaisimmat mutta silti fiksut kaverit edes lähesty jotain tosi hyvännäköistä ollenkaan.
Hyi mikä viesti, etenkin tuo viimeinen kappale.
Törkeintä mitä hän sanoo miehille, jotka kyllä löytävät ihan ilman silmäpelejä paikalle (kuten sanoin, kaverini on todella hyvännäköinen), on että älä koske minuun ja ei kiinnosta. Eli ei mitenkään erityisen törkeää, mutta kyllä ne ukot tuostakin loukkaantuu.Ja olet väärässä, kyllä niitä kaikkia kiinnostaa sänky.
Joo, ihan sama miten ne pakit antaa, aina se mies loukkaantuu. Minäkin esim. kerran sanoin kadulla lähestyneelle random miehelle asiallisesti että ei kiinnosta, niin johan alkoi haukkuminen pinnalliseksi. Huvittavinta on että nämä ovat ihan sokeita omalle pinnallisuudelleen. Olen sataprosenttisen varma etteivät hekään valitse kohteekseen ihmistä, joka ei yhtään miellytä silmää.
Olin kerran kapakassa ja kun hiljaista oli, arvelin heittää pientä smal talkia erään ei niin viehättävän naisen kanssa. Muija meinasi silmille tulla, että yritän häntä iskeä tai jotain. Sanoin sille , että no en todellakaan mitään sellaista ole meinannut, johan sinun ulkonäkösi suojelee sinua iskuyrityksiltä. Karsea muija joka ei ymmärtänyt kohteliaisuudesta hevon ¤ittua.