Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.

Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...

Kommentit (667)

Vierailija
201/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palailen vielä omaan ketjuuni. Ensinnäkin kiitos siitä sympaattisesta ja positiivisesta palautteesta mitä todella moni eilen minulle antoi. Olen ehkä saanut rajuja pakkeja tosielämässä, mutta oli mukava nähdä, että niin moni kirjoitti minulle niin ystävällisesti, vaikka internetissä onkin helppo haukkua ja nauraa toisille.

Otinpa sitten hyväntuulenpuuskassani neuvoistanne vaarin ja kokeilin paikkana jotain muuta kuin baaria/klubia ja etsiydyin kirjastoon, jonne siis olin muutenkin matkalla tänään. Näin siellä erään todella kivannäköisen naisihmisen ottavan hyllystä Camun sivullista ja kehuin valintaa ja kyselin onko lukenut muuta samalta kirjailijalta. Noh, ajattelin ettei tämä tilanne kirjastossa tämän paremmaksi muutu ja päätin sitten kysäistä olisiko hänellä kiinnostusta lähteä joskus kahville tarkistamaan olisiko meillä muutakin yhteistä kuin kirjailijamaku.

Jäin edellisten kokemusteni perusteella odottamaan täystyrmäystä, oltiinkaan sentään kirjastossa eikä missään treffi/iskupaikassa, mutta nainen ei ollut ollenkaan vihainen vaan suoraan sanottuna todella hämmästyneen näköinen. Hän totesi, että kotoa löytyy puoliso ja lapsi, mutta, että oli todella otettu kun tällainen nuori mies tuli juttelemaan ja kaiken lisäksi halasi vielä minua. En ole aivan varma mitä hän tuolla nuorella miehellä tarkoitti, sillä arvioisin naisen korkeintaan 3 vuotta minua vanhemmaks. Toisaalta olen aika huono arvioimaan toisten ihmisten ikää ja näyn varmaan hieman ikäistäni nuoremmalta. Mutta tämä ei ole tärkeää, vaan tärkeää on se, että koko kokemus ja se miten kyseinen nainen asian hoiti oli suoraan sanottuna aivan mahtava. Ei suoraan sanottuna harmita yhtään vaikkei kömpelö Camu-dialogini johtanutkaan päiväkahveihin. Maailmassa on siis vielä ihania ja hyväkäytöksisiä naisia, jotka osaavat saada miehen tuntemaan itsensä mieheksi kieltäytymisen jälkeenkin. Voin rehellisesti tunnustaa pitäneeni noita ehdotuksia baarista kauppajonoihin ja arkisiin paikkoihin siirtymisestä epärealistisena ja kliseisiä, mutta en pidä enää. Ehkä olen idiootti, kun olen aiemmin hakenut lähinnä seuraa siiderin tahmaamilta lattioilta, joilla astelee niin paljon ylimielisiä ja alkoholia liikaa nauttineita ihmisiä. Muistelen tuon naisen lämmintä halausta vielä pitkään.

AP

Kiva kuulla ap mutta tiesitkö että päiväkahvit tarkoittaa seksiä? Eli olitko hakemassa vain seksiseuraa vai jotain muuta? Mutta hyvin sulla pyyhkii anna mennä vain.

Vierailija
202/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vo kun joku tulìsikin iskemään. Olisin niin otettu etten sanoisi pahasti.

Miten teet selväksi, että toivot sitä? Jos et mitenkään, joudut odottamaan aika kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset iske esim. Tinderissä niin ei tarvi päin naamaa saada pakkeja. Kannattaa myös hoitaa oma lompakko kuntoon niin johan alkaa naisia pörrätä.

Vierailija
204/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuori nainen oppii hyvin äkkiä, ettei miehille voi olla ystävällinen, valitettavasti. Itse olen jo keski-ikäinen, mutta muistan vieläkin, kuinka esim nuorena tyttönä juttelin muutaman opiskelijapojan kanssa ihan sarjakuvista yhdessä illanvietossa. Mitään en antanut ymmärtää. Ja jokainen näistä otti yhteyttä minuun, hyvinkin intensiivisesti, jälkikäteen, suunnilleen avioliittoa toivoen (enkä edes liioittele, yksi kirjoitti aiheesta pitkän kirjeen).

Minusta olisi ollut ihan kiva olla kaikkien kaveri. No tavallaan se onnistui, kun vakiinnuin ja olin julkisesti varattu. Tosin myös se miesten kiinnostus jutella kanssani väheni. Että on se miehissäkin vikaa tässä asiassa.

Vierailija
205/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.

Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.

Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama,   niin ei varmasti kelpaa.

Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu.   Vaikka ei saavu koskaan.

Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.

-sivusta seurannut naisihminen-

Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.

En muuten usko hetkeäkään että olisit nainen.

Kommentoijat eivät ole selvästikään kunnolla lukeneet aikaisempia kommentteja.

Tässähän on kysymys nyt vain juuri siitä, että niille ujoillekin miehille, jotka uskaltautuvat juttelemaan veetuillaan tosi pahasti ja käsketään häippästä pois,

Nyt ei puhuttukaan mistään muista ns. törkeistä lähenytmis yrityksistä.

Vaan otsikon tavallisen miehen tavallisesta halusta jutella naisen kanssa vaikkapa baaritiskillä.

Jos baaritiskillä (tai missä tahansa) erehtyy vastaamaan ystävällisesti ja lähtemään mukaan sen ujon miehen jutteluyritykseen, ei ole vaikea arvata miten mies sen tulkitsee. On sen verran paljon kokemusta että olen todennut että mikäli mies ei ole yhtään sitä mitä haen, on parempi kun heti sanoo että sori, ei kiinnosta.

Niiden ujojenkin miesten kannattaisi katsoa vähän paremmin se kohde ketä lähestyy.

Höpöhöpö. Olen todella hitaasti syttyvä mies, en ehkä nyt ujo, mutta mieluummin aluksi sivusta seuraaja, kuin suupaltti. Yhtäkään yhden illan juttua minulla ei ole takana ja seurustelusuhteissakaan sänkyyn ei mennä ensimmäisten viikkojen tai kuukausien aikana. Voin kertoa, että 95% naisista kuvittelee, että jos mies alkaa jutella, sillä on seksi mielessä. On pikkuhiljaa ollut pakko itsekin muutua vähän töykeäksi ja monelle olenkin jo joutunut sanomaan heti alkuvaiheessa, että väärinkäsitysten välttämiseksi, on sanottava ihan rehellisesti, ettet ole ihan minun tyyppinen nainen, joten haluan vain jutella. 

No mitäpä luulet miksi kuvittelevat? Koska ovat todenneet että heittämällä suurimmalla osalla se on mielessä. Mies ei koskaan ala juttelemaan puhtaan kaverillisesti. Jos ei heti siinä jutteluhetkessä ilmaise kiinnostustaan enempään, se tapahtuu sitten vähän myöhemmin. Mutta tapahtuu joka tapauksessa.

Sinulla taitaa olla erityistaito lukea miesten ajatuksia? Ei sinulla ole, vaan kuten täälläkin joka ikinen päivä on paljon naisia jotka kuvittelevat mitä miehet ajattelevat ja tekevät. Elätte siis kokoajan ihan omissa harhoissanne.

Ei ole, mutta aika hyvin osaan jo aiempien kokemusteni pohjalta sanoa, miten nuo tilanteet yleensä menevät. Toisaalta, jos nyt sattuisikin sellainen poikkeustilanne että se mies olisikin vain kaverimielellä tutustumassa, en siltikään innostuisi. Joskus nuorempana olin avoin ajatukselle kaverimiehestä mutta nekin kaveruudet loppuivat siihen, kun mies ilmaisi kiinnostuksensa muuhunkin. Nykyään en edes haluaisi uusia kavereita, joten jos mies sellaista minusta hakisi, hakisi väärästä paikasta.

Vierailija
206/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teet selväksi, että toivot sitä? Jos et mitenkään, joudut odottamaan aika kauan.

Osa joutuu, osa ei. Osaa naisista miehet tulevat iskemään vaikka eivät mitenkään olisi ilmaisseet toivovansa sitä. Riittää kun katsoo sekunnin ajan vahingossa vastaantulijan silmiin. Tosin aina ei tarvi edes sitäkään.

Vierailija
207/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin harvoin, kun pääsen baariin niin haluan viettää hauskaa omien ystävieni kanssa enkä horista joutavia tuntemattomien miesten kanssa, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään; kotona on jo perhe.

Tuhlaa vaan turhaa molempien aikaa eli torjun kaikki miesten lähestymisyritykset (tosin kohteliaasti, sitten vasta rumasti jos ei usko).

Miksi tällaiset edes menevät baariin? Siellä kun yleensä on miehiä "häiritsemässä".

Vierailija
208/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pahan näköinen ja hullun maineessa muutenkin. Nuo oli kouluaikoina kovassa huudossa nuorten naisten keskuudessa. Aina roikkui vähintään yksi kainalossa. Hyvä käytös ja normaali siisti look oli kauhea turn off. Noin siis yläkoulussa ja lukiossa.

Ehkä hyvä niin muuten en luultavasti olisi törmännyt tuohon täydelliseen akateemiseen kurvi kuningattareeni😅

Tuo taitaa olla totta. Nyt kun mietin, niin Tamperehan on Suomen punaisin kaupunki edelleen ja opiskeluaikoinani ihmettelin, että miksi ihmeessä niin monessa baarissa on todella epäsiististi pukeutuvia naisia ja miehiä. Aivan kuin eri planeetalta, mutta punikki on punikki. Joskus yritin keskustella näiden kanssa, mutta ei siitä mitään tullut. Suunnilleen ensimmäisenä alkoivat vithuilla liian siisteistä vaatteista olin yhtenä vappuna saada ihan turpaankin, kun selvästi erehdyin menemään vasemmistolaisten miehittämään baariin. Siellä ei hyvällä katsottu kalliita merkkivaatteita. En olisi uskonut, miten suivaitsemattomia suvaisevaisto onkaan.

Vierailija
209/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset iske esim. Tinderissä niin ei tarvi päin naamaa saada pakkeja. Kannattaa myös hoitaa oma lompakko kuntoon niin johan alkaa naisia pörrätä.

Nämä lähestyjät ovat yleensä niitä, jotka eivät saa tinderissä tykkäyksiä eli eivät ole ulkonäöltään sieltä parhaasta päästä. Pitää sitten kokeilla josko livenä joku innostuisi.

Vierailija
210/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palailen vielä omaan ketjuuni. Ensinnäkin kiitos siitä sympaattisesta ja positiivisesta palautteesta mitä todella moni eilen minulle antoi. Olen ehkä saanut rajuja pakkeja tosielämässä, mutta oli mukava nähdä, että niin moni kirjoitti minulle niin ystävällisesti, vaikka internetissä onkin helppo haukkua ja nauraa toisille.

Otinpa sitten hyväntuulenpuuskassani neuvoistanne vaarin ja kokeilin paikkana jotain muuta kuin baaria/klubia ja etsiydyin kirjastoon, jonne siis olin muutenkin matkalla tänään. Näin siellä erään todella kivannäköisen naisihmisen ottavan hyllystä Camun sivullista ja kehuin valintaa ja kyselin onko lukenut muuta samalta kirjailijalta. Noh, ajattelin ettei tämä tilanne kirjastossa tämän paremmaksi muutu ja päätin sitten kysäistä olisiko hänellä kiinnostusta lähteä joskus kahville tarkistamaan olisiko meillä muutakin yhteistä kuin kirjailijamaku.

Jäin edellisten kokemusteni perusteella odottamaan täystyrmäystä, oltiinkaan sentään kirjastossa eikä missään treffi/iskupaikassa, mutta nainen ei ollut ollenkaan vihainen vaan suoraan sanottuna todella hämmästyneen näköinen. Hän totesi, että kotoa löytyy puoliso ja lapsi, mutta, että oli todella otettu kun tällainen nuori mies tuli juttelemaan ja kaiken lisäksi halasi vielä minua. En ole aivan varma mitä hän tuolla nuorella miehellä tarkoitti, sillä arvioisin naisen korkeintaan 3 vuotta minua vanhemmaks. Toisaalta olen aika huono arvioimaan toisten ihmisten ikää ja näyn varmaan hieman ikäistäni nuoremmalta. Mutta tämä ei ole tärkeää, vaan tärkeää on se, että koko kokemus ja se miten kyseinen nainen asian hoiti oli suoraan sanottuna aivan mahtava. Ei suoraan sanottuna harmita yhtään vaikkei kömpelö Camu-dialogini johtanutkaan päiväkahveihin. Maailmassa on siis vielä ihania ja hyväkäytöksisiä naisia, jotka osaavat saada miehen tuntemaan itsensä mieheksi kieltäytymisen jälkeenkin. Voin rehellisesti tunnustaa pitäneeni noita ehdotuksia baarista kauppajonoihin ja arkisiin paikkoihin siirtymisestä epärealistisena ja kliseisiä, mutta en pidä enää. Ehkä olen idiootti, kun olen aiemmin hakenut lähinnä seuraa siiderin tahmaamilta lattioilta, joilla astelee niin paljon ylimielisiä ja alkoholia liikaa nauttineita ihmisiä. Muistelen tuon naisen lämmintä halausta vielä pitkään.

AP

Ventovieraan halaus korona-aikana? I don't buy this.

Vierailija
211/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ovat.

Vierailija
212/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi kun olet ylikiltti.

Naiselle on loukkaus että kuvittelet omaavasi häneen mahdollisuuksia, ja ylikiltteys on vinkki että sinulle voi huutaa.

Ensi kerralla itsevarmemmalla ja röyhkeämmällä taktiikalla niin menee paremmin.

Vierailija
213/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Varmasti tässä yhdentoista sivun aikana on tullutkin vastauksia, mutta laitetaan nyt vielä yksi lisää. Monella naisella on kokemusta siitä, että jos on ihan normaalin ystävällinen iskijälle, iskijä kuvittelee, että nyt on tsäänssejä. Ja sitten, jos naista ei kiinnosta, onkin vaikea päästä iskijästä eroon. Ja tämä saattaa johtaa siihen, että sitten iskijä lopulta raivoaa naiselle, miten tämä antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Tyly käytös tekee asian heti selväksi, etenkin, jos iskijä on humalassa.

Vierailija
214/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin harvoin, kun pääsen baariin niin haluan viettää hauskaa omien ystävieni kanssa enkä horista joutavia tuntemattomien miesten kanssa, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään; kotona on jo perhe.

Tuhlaa vaan turhaa molempien aikaa eli torjun kaikki miesten lähestymisyritykset (tosin kohteliaasti, sitten vasta rumasti jos ei usko).

Miksi tällaiset edes menevät baariin? Siellä kun yleensä on miehiä "häiritsemässä".

Pitämään hauskaa?

Vierailija
215/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ventovieraan halaus korona-aikana? I don't buy this.

Voi tuo olla ihan tottakin. Ei kaikki ole koronan aikaan, eikä varsinkaan enää, maakuopassa tutisevia mummeleita kaasunaamari päällä. Kirjallisuudesta kiinnostuneilla on yleensä myös herkkyyttä ja sydämen sivistystä. Joten kömpelön raasun halaaminen voi olla ihan tottakin.

Arjessa päiväsaikaan iskeminen on kungigaslaji, joten aika syvään päätyyn ap on yks kaks hypännyt.

Vierailija
216/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee illan aikana kymmeniä noita törkyjä niin sitten sitä jo turhautuu ja on ilkeä sille mukavallekin.Valitettavasti itsekin sortunut monesti.

Vierailija
217/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi kun olet ylikiltti.

Naiselle on loukkaus että kuvittelet omaavasi häneen mahdollisuuksia, ja ylikiltteys on vinkki että sinulle voi huutaa.

Ensi kerralla itsevarmemmalla ja röyhkeämmällä taktiikalla niin menee paremmin.

Juuri näin. Arasti käyttäytyvän miehen ei kuulu saada naista, joten naiset laittavat tämän ruotuun.

Vierailija
218/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata lannistua noista. Se on naisten harrastamaa peliä, jolla testataan miehen sinnikkyys. Miehen pitää vaan piirittää kahta kovemmin noissa tilanteissa.

Vierailija
219/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei kannata lannistua noista. Se on naisten harrastamaa peliä, jolla testataan miehen sinnikkyys. Miehen pitää vaan piirittää kahta kovemmin noissa tilanteissa.

Hyi hitto. toivon todella ettet ole tosissasi.

Vierailija
220/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casanova kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kapakassa ja kun hiljaista oli, arvelin heittää pientä smal talkia erään ei niin viehättävän naisen kanssa. Muija meinasi silmille tulla, että yritän häntä iskeä tai jotain. Sanoin sille , että no en todellakaan mitään sellaista ole meinannut, johan sinun ulkonäkösi suojelee sinua iskuyrityksiltä. Karsea muija joka ei ymmärtänyt kohteliaisuudesta hevon ¤ittua.

Ottaako päähän?

Mikä päähän ottaisi?  Sekö jos joku karsea muija esiintyy tylysti?

Taidat olla kroonisessa puutteessa jos tuollainen "menetetty mahdollisuus" Sinua ottaisi päähän.

Mieluuminhan sitä jo runkkaa kun tuollaisiin sotkeutuu. Sitäpaitsi itsellä ei ainakaan ensimmäisenä ole mielessä pukille pääsy kun naisille läppää heitän. Siihen päädytään yhteisestä sopimuksesta ja intohimosta jos vetovoima ja olosuhteet ovat suotuisat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi