Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.

Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...

Kommentit (667)

Vierailija
181/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin hyvännäköinen kaveri, että se on oppinut olemaan ilkeä kun ei kukaan tajua jättää sitä rauhaan jos kiltisti sanoo. Miehet muuttivat jotenkin täysin aivottomiksi toimijoiksi kun näkevät jotain mistä pitävät. Jos kaveri ei heti sano napakasti, niin kohta ollaan kiinni reidessä.

Tämäkin ongelma on siis vähemmän kehittyneesti käyttäytyvien miesten luoma, kiitä heitä.

Ihan ohiksena, mutta luulisi naisella kuitenkin olevan jo itsellään silmää sen verran, että ei niille fiksuillemmille kavereille syydä suustaan kaikkein pahinta mitä sieltä suusta löytyy.

Eivät kaikki kaverit ole suoraan sänkyyn tunkemassa.

Tosin eivät ne ujoimmat ja hiljaisimmat mutta silti fiksut kaverit edes lähesty jotain tosi hyvännäköistä ollenkaan.

Erikseen tietenkin tollot ja pelimiehet, päihtyneet sun muut.

Ja voihan sun kaverissakin olla "syytä",  ensin pidetään sitä silmäpeliä ja muuta, vaan kun mies rohkaistuukin juttelemaan, niin nainen syöksee tulta suusta.

Baariympäristö on kyllä sillä tavalla haastava melun ja valojen takia, että on paljon vaikeampi tulkita toisen eleitä. Joten hankala on erottaa niitä kunnollisia, ja toisaalta se kiltin oloinenkin kaveri saattaa osoittautuu ääliöksi... Minulla tosin on semmoinen kaveri joka tosiaan flirttailee kaikille, hän on ihan todellinen ääliömagneetti. Ja saattaa sitten sanoa pahasti ihan viattomallekin tyypille, mutta 99% niistä lähestyjistäkin on kyllä aivan käytöstavattomia eikä ymmärrä mitä tarkoittaa ei.

Vierailija
182/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.

Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.

Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama,   niin ei varmasti kelpaa.

Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu.   Vaikka ei saavu koskaan.

Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.

-sivusta seurannut naisihminen-

Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.

En muuten usko hetkeäkään että olisit nainen.

Kommentoijat eivät ole selvästikään kunnolla lukeneet aikaisempia kommentteja.

Tässähän on kysymys nyt vain juuri siitä, että niille ujoillekin miehille, jotka uskaltautuvat juttelemaan veetuillaan tosi pahasti ja käsketään häippästä pois,

Nyt ei puhuttukaan mistään muista ns. törkeistä lähenytmis yrityksistä.

Vaan otsikon tavallisen miehen tavallisesta halusta jutella naisen kanssa vaikkapa baaritiskillä.

Sillä ei ole mitään väliä onko se lähestyjä kiltti ja kohtelias, jos naisen on ollut kantapään kautta opeteltava se, että kiltti ja kohteliaskin mies voi muuttua pian törkeäksi vonkaajaksi, hiplaajaksi ja perskärpäseksi ja varmin keino pysyä rauhassa on näyttää kynsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.

Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.

Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama,   niin ei varmasti kelpaa.

Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu.   Vaikka ei saavu koskaan.

Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.

Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.

Tässähän on kysymys nyt vain juuri siitä, että niille ujoillekin miehille, jotka uskaltautuvat juttelemaan veetuillaan tosi pahasti ja käsketään häippästä pois,

Vaan otsikon tavallisen miehen tavallisesta halusta jutella naisen kanssa vaikkapa baaritiskillä.

Jos baaritiskillä (tai missä tahansa) erehtyy vastaamaan ystävällisesti ja lähtemään mukaan sen ujon miehen jutteluyritykseen, ei ole vaikea arvata miten mies sen tulkitsee. On sen verran paljon kokemusta että olen todennut että mikäli mies ei ole yhtään sitä mitä haen, on parempi kun heti sanoo että sori, ei kiinnosta.

Niiden ujojenkin miesten kannattaisi katsoa vähän paremmin se kohde ketä lähestyy.

Vierailija
184/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit olevasi tavallisen näköinen, et ole julkkis ja tuskin niin rikaskaan tai et ainakaan näytä sitä, että herättäisit kiinnostusta. Samat naiset valittavat vuosien kuluttua, kun pitäisi vielä pariutua ja lisääntyä, ettei kunnon miehiä löydy. Siinä ei tietenkään ole mitään ristiriitaa näiden naisten logiikalla.

Vierailija
185/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casanova kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vo kun joku tulìsikin iskemään. Olisin niin otettu etten sanoisi pahasti.

Olin kerran kapakassa ja kun hiljaista oli, arvelin heittää pientä smal talkia erään ei niin viehättävän naisen kanssa. Muija meinasi silmille tulla, että yritän häntä iskeä tai jotain. Sanoin sille , että no en todellakaan mitään sellaista ole meinannut, johan sinun ulkonäkösi suojelee sinua iskuyrityksiltä. Karsea muija joka ei ymmärtänyt kohteliaisuudesta hevon ¤ittua.

Minulla vähän vastaava kokemus. Menin baariin ensin yksin, koska vaimoni jäi odottelemaan ystävätärtään ja kun ainoa istumapaikka oli erään ihan tavisnaikkosen pöydässä, kysyin, että voiko tähän istahtaa hetkeksi. Antoi luvan ja yritin jutella niitä näitä, kunnes tämä tokaisi, että turhaan yrität iskeä, kun ei kiinnosta. Mä siihen, että onko sinua oikeasti koskaan edes yritetty iskeä, jos koet että minun jutustelu vaikuttaa iskemiseltä. Muikkeli siihen, että no pillun perässä sää kuitenkin oot täällä. Samassa vaimoni ja hänen ystävättärensä saapuivat ja oli naikkosen ilme melkoinen, kun esittelin hänelle erittäin kauniin vaimoni.

Suomalaisissa naisissa on ikävä piirre, että vaikka niin kehutaan, miten korkeasti koulutettuja naisia meillä on todella paljon, käytöstapoja heille ei ole opetettu.

Vierailija
186/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tiedostamattaan kateellisia iskijän sosiaalisesta rohkeudesta.

Vierailija
187/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei halua puhua ko. miehen kanssa baaritiskillä. Miksi jankkaat? Tämä osoittaa hyvin, miksi sanotaan pahasti.

Vierailija
188/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen asialliseen lähestymiseen voi suhtautua ystävällisesti ja torjua sitten hyvin hienovaraisesti, ellei yhtään  kiinnosta.

Ei ole mitään syytä alkaa huutaa eikä nimittelemään ja haukkumaan, jos mies on muutoin selvä ja asiallinen tyyppi, paitsi että se ulkonäkö tai joku murre ei nappaa.

Ihmisiä ne miehet ovat myös.  

Yhtä pahalta se tyly torjuminen tuntuu miehestä kuin naisestakin.  Miltäs naisesta tuntuisi jos ja kun hän lähestyisi jotain miestä vain jutellakseen kevyesti, niin mies rupeaisi huutamaan että häivy siitä ja päälle päätteeksi nimittelisi pahasti?

No tuossa tilanteessa miettisin että tulipa lähestyttyä väärää ihmistä, hyvä kun se selvisi noinkin nopeasti.

Mikäli päättäisin lähestyä tuntematonta miestä siksi että hän on hyvännäköinen, minulle olisi täysin ok että mieskin tekisi siinä tilanteessa oman arvionsa, riittääkö pärstäni vai ei. Ja ihan suoraan saisi ilmaista jos ei nappaa, en minä siitä itseeni ottaisi. En tosin koskaan lähesty tuntemattomia miehiä, mulle ei ihan riitä se että joku näyttää silmääni hyvältä.

Vierailija
189/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos baaritiskillä (tai missä tahansa) erehtyy vastaamaan ystävällisesti ja lähtemään mukaan sen ujon miehen jutteluyritykseen, ei ole vaikea arvata miten mies sen tulkitsee. On sen verran paljon kokemusta että olen todennut että mikäli mies ei ole yhtään sitä mitä haen, on parempi kun heti sanoo että sori, ei kiinnosta.

Niiden ujojenkin miesten kannattaisi katsoa vähän paremmin se kohde ketä lähestyy.

Höpöhöpö. Olen todella hitaasti syttyvä mies, en ehkä nyt ujo, mutta mieluummin aluksi sivusta seuraaja, kuin suupaltti. Yhtäkään yhden illan juttua minulla ei ole takana ja seurustelusuhteissakaan sänkyyn ei mennä ensimmäisten viikkojen tai kuukausien aikana. Voin kertoa, että 95% naisista kuvittelee, että jos mies alkaa jutella, sillä on seksi mielessä. On pikkuhiljaa ollut pakko itsekin muutua vähän töykeäksi ja monelle olenkin jo joutunut sanomaan heti alkuvaiheessa, että väärinkäsitysten välttämiseksi, on sanottava ihan rehellisesti, ettet ole ihan minun tyyppinen nainen, joten haluan vain jutella. 

Vierailija
190/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pahan näköinen ja hullun maineessa muutenkin. Nuo oli kouluaikoina kovassa huudossa nuorten naisten keskuudessa. Aina roikkui vähintään yksi kainalossa. Hyvä käytös ja normaali siisti look oli kauhea turn off. Noin siis yläkoulussa ja lukiossa.

Ehkä hyvä niin muuten en luultavasti olisi törmännyt tuohon täydelliseen akateemiseen kurvi kuningattareeni😅

Vierailija
191/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yksi opiskelukaveri opetti, että baarissa valitaan kohde, jolle mennään juttelemaan maksimissaan 5:ksi minuutiksi, ellei keskustelua tahdo syntyä. Jos nainen kiinnostuu, niin hän itse myöhemmin saattaa tulla juttelemaan.

Pakeista ei kannata lannistua, vaan vaihtaa välillä ravintolaa, ettei naiset näe, että tyrkyttää itseään kaikille.

Tuon kaverin opeilla löytyi useampi tyttöystävä aikanaan.

Vierailija
192/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Olen todella hitaasti syttyvä mies, en ehkä nyt ujo, mutta mieluummin aluksi sivusta seuraaja, kuin suupaltti. Yhtäkään yhden illan juttua minulla ei ole takana ja seurustelusuhteissakaan sänkyyn ei mennä ensimmäisten viikkojen tai kuukausien aikana. Voin kertoa, että 95% naisista kuvittelee, että jos mies alkaa jutella, sillä on seksi mielessä. On pikkuhiljaa ollut pakko itsekin muutua vähän töykeäksi ja monelle olenkin jo joutunut sanomaan heti alkuvaiheessa, että väärinkäsitysten välttämiseksi, on sanottava ihan rehellisesti, ettet ole ihan minun tyyppinen nainen, joten haluan vain jutella. 

No mitäpä luulet miksi kuvittelevat? Koska ovat todenneet että heittämällä suurimmalla osalla se on mielessä. Mies ei koskaan ala juttelemaan puhtaan kaverillisesti. Jos ei heti siinä jutteluhetkessä ilmaise kiinnostustaan enempään, se tapahtuu sitten vähän myöhemmin. Mutta tapahtuu joka tapauksessa.

Vierailija
193/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs perässä ne naiset ovat niissä baareissa ja ravintoloissa ja yökerhoissa.

Miesten perässä, takuuvarmasti.  Pariutumisikäisiä ihmisiä siellä eniten liikkuu vapaalla.

Jos haluaa välttää sen, etteivät miehet koskaan missään milloinkaan lähesty, niin varminthan silloin on pysytellä kotona ja vielä varmuuden vuoksi aivan yksin.

Miksi noihin paikkoihin tullaan, missä on miehiä läsnä, menkää johonkin rauhalliseen ravintolaan syömään ja juttelemaan keskenänne naiset.  Siellä ei kukaan häiritse, eikä pyydä tanssimaan.

Saatte olla aivan rauhassa.

Sairasta on sekin, jos aina luullaan, että joka ikinen mies on vain  ja ainoastaan sen pilden perässä.

Samalla tavalla mies hakee kumppania, sitä pysyvää kumppania, kuin nainenkin.

Vai ovatko nuo baarit ja ravintolat siis nykyisin pelkkiä iskupaikkoja, joista haetaan yhden yön seuraa.  En tiedä, kun enää niissä en käy.

Ja jos ne ovat sellaisia mestoja, niin miksi naiset sinne yleensä sitten itsensä tunkevat

Vierailija
194/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen asialliseen lähestymiseen voi suhtautua ystävällisesti ja torjua sitten hyvin hienovaraisesti, ellei yhtään  kiinnosta.

Ei ole mitään syytä alkaa huutaa eikä nimittelemään ja haukkumaan, jos mies on muutoin selvä ja asiallinen tyyppi, paitsi että se ulkonäkö tai joku murre ei nappaa.

Yhtä pahalta se tyly torjuminen tuntuu miehestä kuin naisestakin.  Miltäs naisesta tuntuisi jos ja kun hän lähestyisi jotain miestä vain jutellakseen kevyesti, niin mies rupeaisi huutamaan että häivy siitä ja päälle päätteeksi nimittelisi pahasti?

No tuossa tilanteessa miettisin että tulipa lähestyttyä väärää ihmistä, hyvä kun se selvisi noinkin nopeasti.

Mikäli päättäisin lähestyä tuntematonta miestä siksi että hän on hyvännäköinen, minulle olisi täysin ok että mieskin tekisi siinä tilanteessa oman arvionsa, riittääkö pärstäni vai ei. Ja ihan suoraan saisi ilmaista jos ei nappaa, en minä siitä itseeni ottaisi. En tosin koskaan lähesty tuntemattomia miehiä, mulle ei ihan riitä se että joku näyttää silmääni hyvältä.

Onko nyt niin, että enemmistöllä naisia on läpi elämän haku päällä? On sama onko varattu vai vapaa, niin miehen pitää olla tietynlainen, että se kelpaa edes juttuseuraksi? Ei ihme, että meille maailmalla nauretaan, kun ollaan niin sulkeutuneita. Jostain kumman syystä ulkomaalaistaustaisen vaimoni kavereilla ei ole mitään vaikeuksia jutella joko minun tai muiden suomalaisten miesten kanssa ja takuulla kummallekin osapuolelle on varsin selvää, ettei siinä olla iskemässä vaan ainoastaan juttelemassa.

Vierailija
195/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, naisista löytyy vähän kailenlaisia tapauksia. Itse olen tehnyt vähintään satoja aloitteita ja oikein tylyä kohtelua olen saanut ehkä parilta naiselta. Toisinaan käytös on sitten vain ignooraavaa. Yleensä aloitteista seuraa kuitenkin hyvähenkistä juttelua ja aika monesti jotain muutakin.

Ujo mies on helposti naisten silmin hieman pelottava, koska eivät oikein osaa tulkita miehiä. Siksi lipevät valehtelijat ja muut mielenvikaiset ovat kovasti naisten mieleen verrattuna tylsään tavikseen. Naiset rakastavat miehiä, jotka ottavat tilan haltuun ja pimeistä koloista ilmestyvät ujoiskijät ovat tuon vastakohta. Hiljaisuus ja näkymättömyys ei myös anna naisille minkäänlaista informaatiota tehdä hullunkurisia päätelmiään.

Luulen kuitenkin että saat tuota kohtelua nuorehkoilta ja "arvonsa" tuntevilta pikkunamuilta. He kokevat että painivat aivan eri liigassa ja lähestymisesti on suoranainen loukkaus tuolle arvolle. Koita ensi vkl tehdä tuttavuutta homssuisille ja vanhoille pubipullukoille niin he vain ilahtuvat kun joku edes lähestyy. Siitä lähdet sitten kehittämään taitojasi kuparisen rikottua.

Vierailija
196/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ihmiset ei ansaitse mitää muuta kuin ikeyttä itselleen. Ilkeille naisille pitää olla ihan yhtä ilkeä

Vierailija
197/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin, että enemmistöllä naisia on läpi elämän haku päällä? On sama onko varattu vai vapaa, niin miehen pitää olla tietynlainen, että se kelpaa edes juttuseuraksi? Ei ihme, että meille maailmalla nauretaan, kun ollaan niin sulkeutuneita. Jostain kumman syystä ulkomaalaistaustaisen vaimoni kavereilla ei ole mitään vaikeuksia jutella joko minun tai muiden suomalaisten miesten kanssa ja takuulla kummallekin osapuolelle on varsin selvää, ettei siinä olla iskemässä vaan ainoastaan juttelemassa.

Jos minua alkaa jututtamaan mies jonka tiedän olevan varattu, en tietenkään oleta että hänellä on jotain taka-ajatuksia. Tällöin jutteleminenkin on ihan eri juttu, kun voi olla varma ettei mies ole iskemässä. Mutta jos sinkkumies tulee jututtamaan, asetelma on vähän toisenlainen.

Vierailija
198/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä luulet miksi kuvittelevat? Koska ovat todenneet että heittämällä suurimmalla osalla se on mielessä. Mies ei koskaan ala juttelemaan puhtaan kaverillisesti. Jos ei heti siinä jutteluhetkessä ilmaise kiinnostustaan enempään, se tapahtuu sitten vähän myöhemmin. Mutta tapahtuu joka tapauksessa.

Sinulla taitaa olla erityistaito lukea miesten ajatuksia? Ei sinulla ole, vaan kuten täälläkin joka ikinen päivä on paljon naisia jotka kuvittelevat mitä miehet ajattelevat ja tekevät. Elätte siis kokoajan ihan omissa harhoissanne.

Vierailija
199/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät ihmiset ei ansaitse mitää muuta kuin ikeyttä itselleen. Ilkeille naisille pitää olla ihan yhtä ilkeä

Tavallaan kyllä ymmärrettävää, mutta kun tiedetään, miten suuri enemmistö naisista on ilkeitä ja usein ihan asiallisiltakin vaikuttavat lähtevät siihen helposti mukaan, niin ei kannata tuhlata elämäänsä vajoamalla yhtä alas.

Vierailija
200/667 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naisten pitää jäädä kotiin yksin jos ei halua tulla häirityksi? Pärjäisit varmaan hyvin talebanien joukoissa.

Suomessa naisilla on oikeus pitää hauskaa kenen kanssa haluavat. Tyttöporukalla, oman miehen kanssa, tai vaikka yksin, ja kenelläkään ei ole oikeutta häiritä. Ja kyllä, sinne baariin voi mennä ihan muista syistä kuin miesten perässä. Ja meillä on siihen oikeus.

Vierailija kirjoitti:

No minkäs perässä ne naiset ovat niissä baareissa ja ravintoloissa ja yökerhoissa.

Miesten perässä, takuuvarmasti.  Pariutumisikäisiä ihmisiä siellä eniten liikkuu vapaalla.

Jos haluaa välttää sen, etteivät miehet koskaan missään milloinkaan lähesty, niin varminthan silloin on pysytellä kotona ja vielä varmuuden vuoksi aivan yksin.

Miksi noihin paikkoihin tullaan, missä on miehiä läsnä, menkää johonkin rauhalliseen ravintolaan syömään ja juttelemaan keskenänne naiset.  Siellä ei kukaan häiritse, eikä pyydä tanssimaan.

Saatte olla aivan rauhassa.

Sairasta on sekin, jos aina luullaan, että joka ikinen mies on vain  ja ainoastaan sen pilden perässä.

Samalla tavalla mies hakee kumppania, sitä pysyvää kumppania, kuin nainenkin.

Vai ovatko nuo baarit ja ravintolat siis nykyisin pelkkiä iskupaikkoja, joista haetaan yhden yön seuraa.  En tiedä, kun enää niissä en käy.

Ja jos ne ovat sellaisia mestoja, niin miksi naiset sinne yleensä sitten itsensä tunkevat